Тестові завдання для учнів 5-го класу з інформатики по темі "Виконавці в Scratch" містить завдання різних типів складності, допоможуть перевірити знання матеріалу та підготуватися до предметної олімпіади.
Правильні відповіді позначені чорним кольором. Не забудьте поміняти колір у всьому тесті перед тим, як дати тест.
5 klas
1. У середовищі Скретч можна використовувати наступну кількість об’єктів-виконавців:
Декілька
1
2
3
2. Кожного виконавця у середовищі Скретч називають (введіть одне слово):
спрайтом.
3. Познач правильні твердження:
У середовищі Скретч можна складати алгоритм для декількох виконавців
Вигляд виконавців алгоритму у середовищі Скретч не може змінюватись
Виконавець алгоритму у середовищі Скретч не завжди перебуває на сцені
Виконавець може змінювати своє розташування на сцені
Виконавця у середовищі Скретч можна вставити із файлу
Виконавця у середовищі Скретч можна намалювати
4. Графічний редактор, вбудований у середовище Скретч, призначено для:
Малювання або редагування образів виконавців
Малювання сцени
Малювання команд
Створення малюнків під час виконання програми
5. Додати нового виконавця в область спрайтів можна таким чином:
Вставити з файлу, вибраного випадковим чином
Вставити з вибраного файлу
Перетягуванням із графічного редактора Paint в область спрайтів
Намалювати в спеціальному графічному редакторі, вбудованому в середовищі Scratch
6. Виконавець, який розташовано у центрі сцени має координати:
х=0, у= – 180
х=240, у=0
х=0, у=0
х=0, у=180
х= – 240, у=0
7. Встановіть відповідність між кнопками та їх призначенням:
Вставити випадкового виконавця
Намалювати виконавця у графічному редакторі
Вставити виконавця із файлу
Правильні відповіді виділені чорним кольором.