Цікавий, насичений урок з елементами STEM-освіти, дає змогу ефективно досягти мети уроку.
Кабінет математики
|
Кабінет фізики
|
||||||||
Кабінет хімії
|
Кабінет біології
|
||||||||
Кабінет інформатики
|
Кабінет математики
|
Кабінет фізики
|
||||||||
Кабінет хімії
|
Кабінет біології
|
||||||||
Кабінет інформатики
|
інформатика 7 клас
Дата: |
|
Тема: |
Адресація. Формули |
Мета: |
|
Тип уроку: |
комбінований. |
Обладнання: |
мультимедійна дошка, мультимедійний проектор, презентація, скрайбінг-презентація «Що я знаю про ЕТ?», файл «Табличний диктант», зошити-конспекти з інформатики, комп’ютери, роздатковий матеріал, сигнальні картки. |
Хід уроку:
Добрий день. Сідайте. Розпочинаємо урок. (Презентація).
Запрошую усіх до віртуальної лабораторії.
Наша лабораторія складається з кабінетів, у кожному з яких знаходяться завдання. Перейти в наступну кімнату можна лише після виконання вказаних задач.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності (4 хв.)
Скрайбінг-опитування «Що я знаю про ЕТ?»
IIІ. Перевірка домашнього завдання (10 хв.)
Учитель на дошці висвітлює завдання, учні на аркуші Табличний диктант (книга Табличний_диктант) виконують завдання.
Табличний диктант
За вказівкою учителя, діти міняються місцями. Спочатку заливають блакитним кольором діапазон О2:Р7. Потім навпроти номера завдання, даного діапазону, із випадаючого списку ставлять кількість балів за кожне завдання окремо. Правильно виконане завдання – 1 бал, частково – 0,5 бала.
ІV. Вивчення нового матеріалу(15 хв.)
Отже, сьогодні 26 листопада, 40 років тому було створено першу ЕТ. Ми вивчили дану тему лише на 10%. У нас сьогодні 12 урок. Тема уроку «Адресація. Формули».
Оголошення теми й мети уроку. (Презентація, )
Учні під керівництвом учителя починають досліджувати правила запису формул в табличному процесорі.
За допомогою аркуша Арифметичні операції, дізнаються як в ЕТ вводяться знаки операцій, самостійно ввівши їх.
На аркуші Завдання, діти розв’язують задачі по формулах. Спочатку пишуть =, потім вписують числа, операції. Якщо дії виконано правильно – з’являються повідомлення. Таким чином, дані завдання є інтерактивними.
На аркуші Площа кабінетів, учитель запитує: «Яку формулу потрібно ввести в комірку В5, щоб при зміні довжини та ширини кімнат автоматично переобчислювалася площа?»
Після отримання відповіді, учні працюють з карткою. Вводять довжину та ширину кабінетів, отримують, відповідно під фотографіями, площу кожного кабінету.
Робота з презентацією.
Виконання учнями комплексу вправ для зняття втоми очей.
V. Засвоєння нових знань і вмінь. Практична робота: вироблення практичних навичок (12 хв.)
Практична робота
Якщо завдання виконано успішно – з'являється вислів: «Найбільш глибокий слід залишає те, що тобі вдалось відкрити самому.» Д. Пойя.
Робота в зошиті.
Завдання 9 (ст. 35). Об'єднання учнів у 2 групи.
Робота з презентацією.
VII. Підсумок уроку (3 хв.)
VIII. Домашнє завдання (1 хв.)
На аркуші Оцінка, діти отримують оцінку за урок. Учитель може й сам, перевіривши виконані завдання, оцінити роботу учнів.
Micro:bit дякує вам за гарну роботу. Та з нетерпінням чекає зустрічі на наступних уроках інформатики.
Оцінювання завдань
Використані джерела:
1