Конспект уроку з німецької мови "Вільний час" у 6 класі

Про матеріал
Конспект уроку з німецької мови "У вільний час" для 5-6 класів як повторення,узагальнення та систематизація знань учнів по темі.
Перегляд файлу

Конспект уроку з німецької мови.

 

Тема уроку: Вільний час.

Мета.

 Практична: формувати лексичні знання з теми ,мовленнєві вміння та навички  на рівні речення, мікровисловлювання з опорою на малюнок, зразок;  Освітня: поглибити знання учнів з вивчаємої теми.

 Розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу учнів, уміння слухати, перекладати, описувати.  Виховна: виховувати культуру інтелектуальної праці.

           

          Тип уроку: урок формування (засвоєння) навичок та вмінь.          Обладнання уроку: підручник, тематичні картки, робочий зошит.

 

Хід уроку.

         І. Початок уроку.

1.                 Привітання.

 Вч: Guten Tag, Schuler! Wie geht es euch heute?      Wer hat heute Klassendienst? Учні відповідають.

2.                 Мотиваційна частина уроку.

Вч: Зараз осінь? Сьогодні тепло? Що звичайно ви робите, коли гарна погода та у вас є вільний час?

Учні відповідають

Вч: Як називається тема сьогоднішнього уроку?

Відповіді учнів.

Сьогодні ми продовжимо нашу розмову про ваші захоплення у вільний час, повторимо вивчені слова і вирази, будемо  вживати їх у мовленні.

L:Ist der Herbst da? Ist heute warm? Was macht ihr gewohnlich, wenn das Wetter gut ist und ihr habt die Freizeit?

Wie ist das Thema der heutigen Stunde?

Die Schuler beantworten.

L: Heute setzen wir fort uber eure Hobbys in der Frezeit zu sprechen, wiederholen die gelernten Worter und Wendungen zum Thema und gebrauchen sie in der Kommunikation.

 

         ІІ. Основна частина уроку.

1.     Мовленнєва зарядка.

L:Zuerst sprechen wir bischen. Was machen die Kinder auf diesem Bild. Beantworte schnell in der Reihe nach.

Вч: Спочатку трішки поговоримо. Подивіться на цей малюнок і скажіть: Що роблять діти? Відповідаємо швидко, по черзі.

         2.Контроль домашнього завдання.         

Вч: Що ви підготували до сьогоднішнього уроку?

Яке було домашнє завдання на сьогодні?

Відповіді учнів.

L: Wie war die Hausaufgabe fur heute?

3.                 Повторення лексичного матеріалу .

Вчитель роздає учням карти із словами та виразами, вони повинні написати їх переклад, а потім прочитати .

L: ich gebe euch die Karten mit Wortern und Wendungen zum Thema, ihr sollt sie schriftlich ubersetzen und dann lesen.

 

Karte1

Fussball spielen reisen

Computerspiele machen

Gitarre spielrn rodeln ins Kino gehen

 

 

Karte2 Bucher lesen fernsehen Schi laufen

Im Garten arbeiten tanzen Musik horen

 

 

4.                 Робота з текстом.

( Робота в групах)

Вч: А зараз попрацюємо у групах. Відкрийте підручники с.130 впр.7. Прочитайте та перекладіть текст. Перша група знаходить у тексті та називає захоплення Отто. Друга група розповість про захоплення  його друзів. L: Und jetzt wir arbeiten in den Gruppen . Zuerst lest den Text S.130. Ub.7

Die erste Gruppe findet im Text Otto's Hobby, die zweite Gruppe findet Hobbys seiner Freunden.

 

Der Text.

Ich heisse Otto . Ich bin 11 Jahre alt. Ich gehe in die Schule. Ich lerne gern. Ich habe viele Hobbys. Ich male, spiele Fussball und sammle Autos. Ich gehe oft ins Stadion und spiele dort mit meinen Freunden Fussball. Ich male gern Tiere und Autos. Meine Freunde haben auch Hobbys.Peter fahr gern Rad. Max spielt gern am Computer. Maria liest gern. Ihr Hobby ist Lesen.

 

5.                 Діалогічне мовлення. Робота з малюнками.

Вч: Попрацюємо у парах. Розгляньте малюнки на стр.130 впр.8.,складіть питання до цих малюнків ,запишіть їх та запитайте один одного.

Jetzt arbeiten wir in den Paaren. Betrachtet die Bilder S.130.Ub.8, bildet die Fragen und dann fragt einander.

 

6.                 Бесіда про книги ( робота в групах).

Вч: Я гадаю, що більшість дітей читають охоче книжки. Вони читають різні книжки. Вони читають: казки, вірші, історичні книжки, енциклопедії. Книжки можуть бути цікавими, захоплюючими, нудними, нецікавими.

Ви читаєте охоче? Які книжки ви читаєте? Які ці книжки?

Кожна група обирає собі ведучого, який буде вас запитувати.

Ich glaube, viele Kinder lesen gern. Sie lesen verschiedene Bucher: Marchen, Geschichten, Gedichte, Lexika. Die Bucher konnen interessant( super, prima, toll, nicht interessant, langweilig ) sein.

Lest ihr Bucher gern? Welche Bucher lest ihr? Wie sind diese Bucher?

 

7.                 Читання вірша.

Вч: Прочитайте вірш в.9.с.131,перекладіть його українською. Розкажіть: чим ви  займаєтеся протягом тижня?

Lest das Gedicht vor, ubersetze es. Sagt bitte, was macht ihr die ganze Woche?

Die Woche.

Jede Woche bringst uns wieder Arbeir, Freizeit, Bucher, Lieder.

Montag, Dienstag, Mittwoch- seht, wie die Woche schnell vergeht!

Donnerstag und Freitag nun- haben wir noch viel zu tun.

Am Samstag     und am Sonntag dann machst du einen neuen Plan.

 

         ІІІ. Заключна частина уроку.

1.      Рефлексія.

Вч: Наприкінці уроку давайте підведемо підсумки. Що ми сьогодні на уроці робили? Що цікавого ви дізналися? Що вам найбільше сподобалося на уроці? Die Stunde ist zu Ende. Jetzt macht die Zusammenfassung unserer Stunde.

Was habt ihr heute gemacht? Was habt ihr Interessantes erfahren? Was habt euch heute gefallen? Відповіді учнів.

У1: Ми сьогодні працювали з текстом та виконували завдання до нього.

У2  : Я складав сьогодні питання до малюнків.

У3: Мені сподобалося спілкуватися з своїм однокласником німецькою мовою. Sch1: Wir haben heute mit dem Text gearbeitet.

Sch2: Ich habe die Fragen zu den Bildern gebildet.

Sch3: Mir hat gafallen mit meinem Mitschuler zu kommunizieren.

         2. Домашнє завдання. Підсумки.

Schreibt bitte, die Hausaufgabe ist Ub.3 S.133 ( lest den Text und ubersetze ihn)

Ub.4 S.133 schriftlich.

L: Ihr habt heute fleissig gearbeitet. Heutige Noten sind...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку