До розіграшу
залишилось:
21 день
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку з німецької мови, як другої іноземної, для учнів 5 класу на тему "Hallo! Guten Tag!"

Про матеріал

Конспект уроку німецької мови (друга іноземна) для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з використанням інтернет - сервісів.

Перегляд файлу

Stunde 1. Hallo! Guten Tag!

Мета: ознайомити учнів з формами ві­тання німецькою мовою, учити ві­татися і знайомитися, розпізнава­ти формули вітання та знайомства німецькою    мовою; ознайомити учнів з формами прощання німецькою мовою відповідно до часу та ситуації спілкування; повідомити учням основну інфор­мацію про державну символіку Ні­меччини та німецькомовних країн; розвивати мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати повагу до культури іншої країни.

 

Обладнання: Карти Німеччини та німецькомовних країн — Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейну, Люксембурґу, програвач, диск, розрізана карта Німеччини, робочий зошит.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Повідомлення теми та мети уроку.

  •  Guten Tag, Kinder! Setzt euch! Добрий день, діти! Сідайте!
  • В якій країні ми живемо? Як називають жителів нашої країни?
  • На якій мові ми розмовляємо?  Це наша державна мова.
  • А скільки мов існує в світі?
  • Перерахуйте . В яких країнах розмовляють …. мовою.
  • Як називається навчальний  предмет, який ми будемо вивчати?
  • Я знаю , що з 1класу ви вивчите англійську мову, то навіщо вам вивчати ще одну іноземну мову?

- Сьо­годні ми розпочнемо знайомство з новою для вас мовою — німець­кою. Нею говорять дуже багато лю­дей — близько 100 млн. Це більше ніж удвічі перевищує кількість лю­дей, які живуть в Україні. А в яких країнах розмовляють німецькою? Хто з вас це знає? Так, найбільше людей розмовляють цією мовою в Німеччині. А ще це мова Австрії. У частині Швейцарії, у невеличких країнах Люксембурґ та Ліхтенштейн також розмовля­ють німецькою. Можливо ви вже знаєте щось про ці країни.

Столиця Німеччини — місто Бер­лін, Австрії — Відень, Швейцарії — Берн, Ліхтенштейну — Вадуц, Люксембурґу — місто Люксембурґ. (Презентація)

 

  • Отже на уроках німецької мови ми не лише будемо вчитись читати, писати, говорити німецькою, а й будемо дізнаватися багато нового про країни, дерозмовляють  німецькою, будемо знайомитися з їхніми  традиціями та звичаями.
  • А кожен урок у нас буде починатися з фонетичної розминки. Тож я до вашої уваги пропоную ось такого віршика.

2. Мовна розминка.

  • Прослухайте та повторіть. Hört zu und sprecht nach.

Guten Morgen!  - ruft die Sonne.

 Guten Morgen!  - ruft der Wind.

 Guten Morgen!  - ruft der Vöge.

Guten Morgen!  - ruft das Kind

  • Як ви вважаєте, про що йде мова?
  • А якою мовою ви можете сказати “Добрий ранок!”

https://www.youtube.com/watch?v=DzNh0CyYlgU

  II. Основна частина уроку.

  1. “Знайомство” з підручником
  • Звичайно, нам  при вивченні іноземної мови потрібні помічники. Як ви вважаєте, хто вони чи що?
  • Так, це підручник, зошити та словник.
  1.                Підпис зошитів та словника

                   Deutsch                          

             Galyna Sedova                                          

                         Klassе 5

                   Schule ---

Vokabelheft

Galyna Sedova

Klasse 5

Schule ----

3. Опрацювання лексичного матеріалу.

а) ознайомлення з новими л.о.

  •  слова – вітання
  •  А чи знаєте ви, як вітаються в Німеччині?

- Хто нас вранці будить своїм  дзвінким співом? Як привітаємося до нього українською( англійською)?

 -Guten Morgen!

- Хто стеріг всю ніч будинок та  спав до обіду? Як привітаємось до песика вдень українською (англ..)?

- Guten Tag!

- Наш котик Муркотик  всю ніч ловив мишок , а вранці заснув на сонечку і спав до вечора, як привітаємось до нього?

- А коли ми йдемо спати, що говоримо мамі?

- Guten Nacht!

- Як ви вітаєтесь один до одного?

- Hallo!

.- Як вітаєтесь до дчителя?

 ( До класу входить   учень , вітається з учителем та дітьми)

  • знайомство
  • Ви вже знаєте як вітаються люди в німецькомовних країнах, а чи знаєте як німецькою запитати про і’мя та назвати своє?
  • Щоб легше вам було запамятати  ці фрази, я пропоную вам вивчити маленьку дитячу пісню.

* розучування пісні

    -Du-du-du!   Wie heißt du?

   Ina –  ina – ina! Ich heiße Regina!

 Buz – buz – buz! Ich heiße Luz!

  • розвиток діалогічного мовлення
  • Ich heiße …….. Wie heißt du?  Und du?
  • Гра “ Новий учень”

( До класу входить “новий”  учень , вітається з учителем та дітьми та знайомиться з однокласниками)

- А зараз ми дізнаємось як прощаються у Німеччині.

Hört zu und sprecht nach. Прослухайте та повторіть.

Розучування пісні

https://www.youtube.com/watch?v=hTYGKcvEPOw

  4. Розвиток навичок усного мовлення.

  •  Spielt ähnliche Dialoge. Розіграйте схожі діалоги. (Übung 5b, S.5 Lehrbuch)
  • Spiel  „Morgen, Tag, Abend“. (Übung 7, S.6 Lehrbuch)

- Hört zu und sprecht nach. Прослухайте та повторіть.

 -Hallo!

-Hallo! Wie ist dein Name?

-Mein Name ist Lea.

-Mein Name ist Lukas.

-Sehr angenehm.Tschüs.

- Sehr angenehm.Tschüs.

 

  ІІІ. Заключна частина уроку.

1.   Домашнє завдання.

  • Утворити схожі діалоги (Übung 5а, S.5 Lehrbuch)

2.   Підсумок уроку.

  • Ось і підходить до кінця наш перший урок. Що нового ви дізналися, навчилися?
  • Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
25 грудня 2017
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку