Конспект уроку німецької мови (друга іноземна) для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з використанням інтернет - сервісів.
Stunde 1. Hallo! Guten Tag!
Мета: ознайомити учнів з формами вітання німецькою мовою, учити вітатися і знайомитися, розпізнавати формули вітання та знайомства німецькою мовою; ознайомити учнів з формами прощання німецькою мовою відповідно до часу та ситуації спілкування; повідомити учням основну інформацію про державну символіку Німеччини та німецькомовних країн; розвивати мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати повагу до культури іншої країни.
Обладнання: Карти Німеччини та німецькомовних країн — Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейну, Люксембурґу, програвач, диск, розрізана карта Німеччини, робочий зошит.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Повідомлення теми та мети уроку.
- Сьогодні ми розпочнемо знайомство з новою для вас мовою — німецькою. Нею говорять дуже багато людей — близько 100 млн. Це більше ніж удвічі перевищує кількість людей, які живуть в Україні. А в яких країнах розмовляють німецькою? Хто з вас це знає? Так, найбільше людей розмовляють цією мовою в Німеччині. А ще це мова Австрії. У частині Швейцарії, у невеличких країнах Люксембурґ та Ліхтенштейн також розмовляють німецькою. Можливо ви вже знаєте щось про ці країни.
Столиця Німеччини — місто Берлін, Австрії — Відень, Швейцарії — Берн, Ліхтенштейну — Вадуц, Люксембурґу — місто Люксембурґ. (Презентація)
2. Мовна розминка.
Guten Morgen! - ruft die Sonne.
Guten Morgen! - ruft der Wind.
Guten Morgen! - ruft der Vöge.
Guten Morgen! - ruft das Kind
https://www.youtube.com/watch?v=DzNh0CyYlgU
II. Основна частина уроку.
Deutsch
Galyna Sedova
Klassе 5
Schule ---
Vokabelheft
Galyna Sedova
Klasse 5
Schule ----
3. Опрацювання лексичного матеріалу.
а) ознайомлення з новими л.о.
- Хто нас вранці будить своїм дзвінким співом? Як привітаємося до нього українською( англійською)?
-Guten Morgen!
- Хто стеріг всю ніч будинок та спав до обіду? Як привітаємось до песика вдень українською (англ..)?
- Guten Tag!
- Наш котик Муркотик всю ніч ловив мишок , а вранці заснув на сонечку і спав до вечора, як привітаємось до нього?
- А коли ми йдемо спати, що говоримо мамі?
- Guten Nacht!
- Як ви вітаєтесь один до одного?
- Hallo!
.- Як вітаєтесь до дчителя?
( До класу входить учень , вітається з учителем та дітьми)
* розучування пісні
-Du-du-du! Wie heißt du?
Ina – ina – ina! Ich heiße Regina!
Buz – buz – buz! Ich heiße Luz!
( До класу входить “новий” учень , вітається з учителем та дітьми та знайомиться з однокласниками)
- А зараз ми дізнаємось як прощаються у Німеччині.
Hört zu und sprecht nach. Прослухайте та повторіть.
Розучування пісні
https://www.youtube.com/watch?v=hTYGKcvEPOw
4. Розвиток навичок усного мовлення.
- Hört zu und sprecht nach. Прослухайте та повторіть.
-Hallo!
-Hallo! Wie ist dein Name?
-Mein Name ist Lea.
-Mein Name ist Lukas.
-Sehr angenehm.Tschüs.
- Sehr angenehm.Tschüs.
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
2. Підсумок уроку.