Конспект уроку з німецької мови, як другої іноземної, для учнів 5 класу на тему "Hallo! Guten Tag!"

Про матеріал

Конспект уроку німецької мови (друга іноземна) для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з використанням інтернет - сервісів.

Перегляд файлу

Stunde 1. Hallo! Guten Tag!

Мета: ознайомити учнів з формами ві­тання німецькою мовою, учити ві­татися і знайомитися, розпізнава­ти формули вітання та знайомства німецькою    мовою; ознайомити учнів з формами прощання німецькою мовою відповідно до часу та ситуації спілкування; повідомити учням основну інфор­мацію про державну символіку Ні­меччини та німецькомовних країн; розвивати мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати повагу до культури іншої країни.

 

Обладнання: Карти Німеччини та німецькомовних країн — Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейну, Люксембурґу, програвач, диск, розрізана карта Німеччини, робочий зошит.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Повідомлення теми та мети уроку.

  •  Guten Tag, Kinder! Setzt euch! Добрий день, діти! Сідайте!
  • В якій країні ми живемо? Як називають жителів нашої країни?
  • На якій мові ми розмовляємо?  Це наша державна мова.
  • А скільки мов існує в світі?
  • Перерахуйте . В яких країнах розмовляють …. мовою.
  • Як називається навчальний  предмет, який ми будемо вивчати?
  • Я знаю , що з 1класу ви вивчите англійську мову, то навіщо вам вивчати ще одну іноземну мову?

- Сьо­годні ми розпочнемо знайомство з новою для вас мовою — німець­кою. Нею говорять дуже багато лю­дей — близько 100 млн. Це більше ніж удвічі перевищує кількість лю­дей, які живуть в Україні. А в яких країнах розмовляють німецькою? Хто з вас це знає? Так, найбільше людей розмовляють цією мовою в Німеччині. А ще це мова Австрії. У частині Швейцарії, у невеличких країнах Люксембурґ та Ліхтенштейн також розмовля­ють німецькою. Можливо ви вже знаєте щось про ці країни.

Столиця Німеччини — місто Бер­лін, Австрії — Відень, Швейцарії — Берн, Ліхтенштейну — Вадуц, Люксембурґу — місто Люксембурґ. (Презентація)

 

  • Отже на уроках німецької мови ми не лише будемо вчитись читати, писати, говорити німецькою, а й будемо дізнаватися багато нового про країни, дерозмовляють  німецькою, будемо знайомитися з їхніми  традиціями та звичаями.
  • А кожен урок у нас буде починатися з фонетичної розминки. Тож я до вашої уваги пропоную ось такого віршика.

2. Мовна розминка.

  • Прослухайте та повторіть. Hört zu und sprecht nach.

Guten Morgen!  - ruft die Sonne.

 Guten Morgen!  - ruft der Wind.

 Guten Morgen!  - ruft der Vöge.

Guten Morgen!  - ruft das Kind

  • Як ви вважаєте, про що йде мова?
  • А якою мовою ви можете сказати “Добрий ранок!”

https://www.youtube.com/watch?v=DzNh0CyYlgU

  II. Основна частина уроку.

  1. “Знайомство” з підручником
  • Звичайно, нам  при вивченні іноземної мови потрібні помічники. Як ви вважаєте, хто вони чи що?
  • Так, це підручник, зошити та словник.
  1.                Підпис зошитів та словника

                   Deutsch                          

             Galyna Sedova                                          

                         Klassе 5

                   Schule ---

Vokabelheft

Galyna Sedova

Klasse 5

Schule ----

3. Опрацювання лексичного матеріалу.

а) ознайомлення з новими л.о.

  •  слова – вітання
  •  А чи знаєте ви, як вітаються в Німеччині?

- Хто нас вранці будить своїм  дзвінким співом? Як привітаємося до нього українською( англійською)?

 -Guten Morgen!

- Хто стеріг всю ніч будинок та  спав до обіду? Як привітаємось до песика вдень українською (англ..)?

- Guten Tag!

- Наш котик Муркотик  всю ніч ловив мишок , а вранці заснув на сонечку і спав до вечора, як привітаємось до нього?

- А коли ми йдемо спати, що говоримо мамі?

- Guten Nacht!

- Як ви вітаєтесь один до одного?

- Hallo!

.- Як вітаєтесь до дчителя?

 ( До класу входить   учень , вітається з учителем та дітьми)

  • знайомство
  • Ви вже знаєте як вітаються люди в німецькомовних країнах, а чи знаєте як німецькою запитати про і’мя та назвати своє?
  • Щоб легше вам було запамятати  ці фрази, я пропоную вам вивчити маленьку дитячу пісню.

* розучування пісні

    -Du-du-du!   Wie heißt du?

   Ina –  ina – ina! Ich heiße Regina!

 Buz – buz – buz! Ich heiße Luz!

  • розвиток діалогічного мовлення
  • Ich heiße …….. Wie heißt du?  Und du?
  • Гра “ Новий учень”

( До класу входить “новий”  учень , вітається з учителем та дітьми та знайомиться з однокласниками)

- А зараз ми дізнаємось як прощаються у Німеччині.

Hört zu und sprecht nach. Прослухайте та повторіть.

Розучування пісні

https://www.youtube.com/watch?v=hTYGKcvEPOw

  4. Розвиток навичок усного мовлення.

  •  Spielt ähnliche Dialoge. Розіграйте схожі діалоги. (Übung 5b, S.5 Lehrbuch)
  • Spiel  „Morgen, Tag, Abend“. (Übung 7, S.6 Lehrbuch)

- Hört zu und sprecht nach. Прослухайте та повторіть.

 -Hallo!

-Hallo! Wie ist dein Name?

-Mein Name ist Lea.

-Mein Name ist Lukas.

-Sehr angenehm.Tschüs.

- Sehr angenehm.Tschüs.

 

  ІІІ. Заключна частина уроку.

1.   Домашнє завдання.

  • Утворити схожі діалоги (Übung 5а, S.5 Lehrbuch)

2.   Підсумок уроку.

  • Ось і підходить до кінця наш перший урок. Що нового ви дізналися, навчилися?
  • Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Цар Марта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 грудня 2017
Переглядів
2426
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку