Інструктаж з техніки безпеки. Практична робота №7 «Введення та виведення даних. Робота зі змінними»
Мета:
Тип уроку: практична робота.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.
ІІ. Актуалізація знань. Тестова самостійна робота
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація знань.
На сьогоднішньому уроці ми вдосконалимо вміння працювати з програмоюСкретч, складатимемо програми для комп'ютерного виконавця. Давайте пригадаємо з яких елементів складається програмне вікно. На інтерактивній дошці демонструємо програму. Обговорюємо усі елементи вікна.
IV. Повторення вивченого матеріалу
Виразскладається з операндів та знаківоперацій. Операндиможуть бути константами,змінними і функціями. Операціїподіляються на:
Над числовимиданимиможнавиконуватиарифметичніоперації (додавання, віднімання, множення, ділення).Блоки команд відповіднихопераційзнаходяться в категоріїОператори. Операнди в арифметичнихвиразахз‘єднуються символами арифметичнихоперацій:
Вони вставляються в поля іншихблоків команд, наприклад, у поля блоків стеку:
Простілогічнівирази – це два арифметичнівирази, з‘єднанні символами відношення (порівняння).
Складеннілогічнівирази – цепростілогічнівирази, до якихзастосовуютьсялогічніоперації і (and), або (or), не (not).
V. Виконання практичної роботи
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
3) Практична робота за комп’ютерами.
Завдання 1(3 бали) Створити проект у якому виконавець рудий кіт малює правильний трикутник та правильний шестикутник. Всі сторони фігури мають бути різного кольору.
Завдання 2(2 бали)Створіть проект, за допомогою якого обчислюється значення виразу (a*с +b)*с. Значення змінних уводяться з клавіатури.Для перевірку коректного розв’язку задачі введіть такі значення: a=12, c=0.5, b=36.
Завдання 3 (2 бали)Визначте, який шлях пройшов турист за три дні, якщо за перший день він пройшов S1 км, за другий - S2, за третій -S3. ЗмінніS1, S2 таS3 вводяться з клавіатури. Для перевірку коректного розв’язку задачі введіть такі значення: S1=7, S2=13 таS3=15.
Завдання 3* (4 бали) Мама дала сину певну суму грошей і попросила купити mкг борошна та х кг цукру. На гроші що залишились мама дозволила купити сину цукерки. Скільки цукерок купить син, якщо ціна цукерок f грн. за 1 кг, ціна цукру у грн. за кілограм, ціна борошна h грн. за кілограм.Для перевірку коректного розв’язку задачі введіть такі значення:m=3, x=1.5, f=139, y=13, h=10.5.
Завдання 4(3 бали)Один оператор набрав на комп’ютері k сторінок тексту за n годин, інший p сторінок за t годин. Визначте скільки сторінок тексту набрали два оператори разом. (змінні k, n, t, p вводяться з клавіатури). Для перевірку коректного розв’язку задачі введіть такі значення: k=20, n=3, t=4, p=32.
VI. Підсумок уроку. Узагальнення навчального матеріалу. Виставлення оцінок.
VIІ. Домашнє завдання. Скласти алгоритм побудови прямокутного рівнобедреного трикутника.
Виконання практичної роботи«Введення та виведення даних. Робота зі змінними»
Завдання 1 (3 бали) Створити проект у якому виконавець рудий кіт малює правильний трикутник та правильний шестикутник. Всі сторони фігури мають бути різного кольору.
Завдання 2(2 бали)Створіть проект, за допомогою якого обчислюється значення виразу (a*с +b)*с. Значення змінних уводяться з клавіатури. Для перевірку коректного розв’язку задачі введіть такі значення: a=12, c=0.5, b=36.
Завдання 3 (2 бали) Визначте, який шлях пройшов турист за три дні, якщо за перший день він пройшов S1 км, за другий - S2, за третій - S3. Змінні S1, S2 таS3 вводяться з клавіатури. Для перевірку коректного розв’язку задачі введіть такі значення: S1=7, S2=13 таS3=15.
Завдання 3* (4 бали) Мама дала сину певну суму грошей і попросила купити mкг борошна та х кг цукру. На гроші що залишились мама дозволила купити сину цукерки. Скільки цукерок купить син, якщо ціна цукерок f грн. за 1 кг, ціна цукру у грн. за кілограм, ціна борошна h грн. за кілограм. Для перевірку коректного розв’язку задачі введіть такі значення:m=3, x=1.5, f=139, y=13, h=10.5.
Завдання 4(3 бали) Один оператор набрав на комп’ютері k сторінок тексту за n годин, інший p сторінок за t годин. Визначте скільки сторінок тексту набрали два оператори разом. (змінні k, n, t, p вводяться з клавіатури). Для перевірку коректного розв’язку задачі введіть такі значення: k=20, n=3, t=4, p=32.