Конспект уроку за темою "Colours"

Про матеріал
Засвоєння вивчення нового матеріалу за темою "Colours". В конспекті вміщено роботу у підручнику на сторінці 50 та робочого зошита на сторінці 28.
Перегляд файлу

Конспект уроку для 1 класу

The subject: Colours.

Aims:

  1. Активізувати лексику за темою «Домашні тварини», пригадати мовні вирази; пригадати назви чисел англійською мовою; презентувати нову лексику – кольори, та вживати їх у реченнях.
  2. Розвивати вміння швидко повторювати слова, відповідати на поставлені питання, розвивати навички аудіювання, мовлення.
  3. Виховувати доброзичливе ставлення до співрозмовника.

Type of the lesson: урок засвоєння нових знань та формування умінь і навичок ( комбінований).

Vocabulary: red, brown, yellow, pink, green, orange, blue.

Structure: I have got a pet. It`s a hamster. It`s yellow.

Activities at the lesson: робота з підручником, з зошитом, з картками, активні ігри.

Equipment: підручник, аудіозаписи, відео, робочий зошит, комп’ютер, шаблон – картка для говоріння на тему «Кольори».

Lesson materials:

  1. Відео “How are you?” 

( https://www.youtube.com/watch?v=03XgDWozJOw&ab_channel=EnglishSingsing ).

  1. Відео “ Colours”

( https://www.youtube.com/watch?v=VZDcsQbmnng&ab_channel=EnglishTreeTV  ).

  1. Фізкульхвилинка “ Head, shoulders, knees and toes”

(https://www.youtube.com/watch?v=kT9Hn3IXLUE&ab_channel=%D0%91%D1%83%D0%B1%D0%B0%E2%80%93%D0%9C%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%B9 )

  1. Картки з кольорами ( в матеріалах).

 

Plan

I Warm up

1.Привітання

T.: Good morning, children!

P.: Good morning, teacher!

2.  Відео “ How are you?”

3. Наш настрій. Разом з учнями обговорюємо, який у нас настрій.

II Presentation

4.Game “What’s this?”

Разом з учнями відгадуємо назву тваринки на сторінці 107 ( словник в кінці підручнику). Перший учень вказує на першу домашню тваринку в словнику і питає “ What’s this?” , а другий учень відповідає “Look! It’s a…”, потім питає питання “What’s this?” третього учня і так по кругу.

III Practice

5.Перегляд відео “Colours” ( учні повторюють назви кольорів всі разом).

6. Ex. 1, p. 50 ( слухаємо аудіо)

Brown and yellow ( x2)

Pink and green ( x2)

Orange, red and blue ( x2)

I choose you ( x2)

Співаємо разом за допомогою фотокарток у підручнику, ставлячи паузи на аудіо. Вимовляємо звук [ r ] у словах : brown, red, green, orange.

7. Повторно слухаємо ex. 1. Разом з 1 – 2 учнями називаємо в порядку фотографій кольори. Якщо є домашні тваринки у учнів, питаю, яка тваринка у них є та якого кольору.

8. Ex. 3, p.50 ( слухаємо аудіо).

I have got a pet. It’s a fish. It’s red.

I have got a pet. It’s a hamster. It’s yellow.

I have got a pet. It’s a pig. It’s pink.

I have got a pet. It`s a dog. It`s brown.

I have got a pet. It’s a parrot. It’s blue.

I have got a pet. It`s a turtle. It`s green.

I have got a pet. It`s a bird. It`s orange.

Відтворення аудіо з паузами, щоб учні змогли повторити.

9. Фізкультхвилинка ( разом з учнями повторюємо рухи).

10. Робота в робочих зошитах. Сторінка 28: розфарбовуємо малюнки домашніх улюбленців та називаємо тваринку та її колір.

Кілька учнів демонструють свої кольорові малюнки домашніх тварин та проговорюють.

IV Summarizing

11. Завершуємо урок пісню про кольору.

12. Say “Goodbye!”

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку