Конспект уроку для 1 класу
The subject: Colours.
Aims:
Type of the lesson: урок засвоєння нових знань та формування умінь і навичок ( комбінований).
Vocabulary: red, brown, yellow, pink, green, orange, blue.
Structure: I have got a pet. It`s a hamster. It`s yellow.
Activities at the lesson: робота з підручником, з зошитом, з картками, активні ігри.
Equipment: підручник, аудіозаписи, відео, робочий зошит, комп’ютер, шаблон – картка для говоріння на тему «Кольори».
Lesson materials:
( https://www.youtube.com/watch?v=03XgDWozJOw&ab_channel=EnglishSingsing ).
( https://www.youtube.com/watch?v=VZDcsQbmnng&ab_channel=EnglishTreeTV ).
Plan
I Warm up
1.Привітання
T.: Good morning, children!
P.: Good morning, teacher!
2. Відео “ How are you?”
3. Наш настрій. Разом з учнями обговорюємо, який у нас настрій.
II Presentation
4.Game “What’s this?”
Разом з учнями відгадуємо назву тваринки на сторінці 107 ( словник в кінці підручнику). Перший учень вказує на першу домашню тваринку в словнику і питає “ What’s this?” , а другий учень відповідає “Look! It’s a…”, потім питає питання “What’s this?” третього учня і так по кругу.
III Practice
5.Перегляд відео “Colours” ( учні повторюють назви кольорів всі разом).
6. Ex. 1, p. 50 ( слухаємо аудіо)
Brown and yellow ( x2)
Pink and green ( x2)
Orange, red and blue ( x2)
I choose you ( x2)
Співаємо разом за допомогою фотокарток у підручнику, ставлячи паузи на аудіо. Вимовляємо звук [ r ] у словах : brown, red, green, orange.
7. Повторно слухаємо ex. 1. Разом з 1 – 2 учнями називаємо в порядку фотографій кольори. Якщо є домашні тваринки у учнів, питаю, яка тваринка у них є та якого кольору.
8. Ex. 3, p.50 ( слухаємо аудіо).
I have got a pet. It’s a fish. It’s red.
I have got a pet. It’s a hamster. It’s yellow.
I have got a pet. It’s a pig. It’s pink.
I have got a pet. It`s a dog. It`s brown.
I have got a pet. It’s a parrot. It’s blue.
I have got a pet. It`s a turtle. It`s green.
I have got a pet. It`s a bird. It`s orange.
Відтворення аудіо з паузами, щоб учні змогли повторити.
9. Фізкультхвилинка ( разом з учнями повторюємо рухи).
10. Робота в робочих зошитах. Сторінка 28: розфарбовуємо малюнки домашніх улюбленців та називаємо тваринку та її колір.
Кілька учнів демонструють свої кольорові малюнки домашніх тварин та проговорюють.
IV Summarizing
11. Завершуємо урок пісню про кольору.
12. Say “Goodbye!”