Конспект узагальнюючого уроку для 1 класу з теми " Дозвілля. Іграшки" за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. “Quick Minds" для Нової уроаїнської школи. На уроках використовуються ігрові та інтерактивні технології та елементи перегрупувань.
Тема: Рятуємо Королеву. Іграшки.
Мета: закріпити та активізувати в мовленні вивчені за темою лексичні одиниці та вивчені літери, розвивати навички сприймати іноземне мовлення на слух та реагувати на нього, продовжувати навчати давати короткі відповіді на запитання, вчити описувати іграшки, співпрацювати в парах, зацікавити дітей вивченням англійської мови.
Очікувані результати: на кінець уроку учні повторять слова за темою та навчаться вживати їх в мовленні, зможуть назвати предмет та його колір, давати короткі відповіді на питання.
Обладнання: тематичні картки; мультимедійна презентація; Лего; відео для фізкультхвилинки та пісні; матеріали для роботи в групах; іграшки для рольової гри.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
- Good morning, children.
- I’m glad to see you today!
- How are you? Show me, please.
ІІ. Введення в іншомовну атмосферу.
Вибір королеви. Реальна чи казкова? Real or fairy? Голосування. Повторення цифр.
Від кого будемо рятувати? Monster Cough.
ІІI. Повідомлення теми та мети уроку.
- Ми будемо мандрувати від зупинки до зупинки, виконувати різні завдання, ми згадаємо все що вивчили і повторимо назви іграшок та кольори, а в кінці в скрині знайдемо зброю, що допоможе нам перемогти Monster Cough.
IV. Основна частина уроку.
1. Station “ Colours”.
1. Кольори.
2. Гра «Хор» ( Діти вибирають кольори. По 5 учнів стають біля дошки. І один за одним починають швидко вимовляти свій колір, вимовляють доки не дійде до останнього.)
Перегрупування
3. Lego. 1) Show me red Lego brick….
2) You should make a stage to get to the next station.
2. Station “ Be friends”
Пісня «What’s your name?»
Діалоги в парах.
3. Station “ Toys”.
1) Is it a ….? ( Yes, it is. No, it is not. )
2) What is it? ( some children)
3) Гра “Number game” Картинки за номерами. ( 7 картинок на дошці треба пронумерувати. Спочатку вчитель називає цифру, а діти предмет. Потім навпаки.)
4) Гра “Board Bash” (Ділимось на дві команди. Вчитель вимовляє слово, а 2 учні з команди біжать до дошки і хлопають по картинці, де зображений цей предмет. Хто перший, той отримує бал.)
Фізкультхвилинка.
4. Station “Animals”
Робота з презентацією.
What is it?
What colour is it?
Is it big/small…?
5. Station “ Letters”
Повторення літер. Інтерактивна вправа.
Перегрупування. Робота в групах.
VI. Підсумки уроку.
- Let’s have a look what is in the magic box? I think we saved the Queen.