10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Конспект відкритого уроку "Святкова вечірка"

Про матеріал

Тема уроку:Святкова вечірка.

Мета уроку:

Навчальна-закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі;

-навчити учнів вітати друзів з днем народження;

-вчити учнів правильно ставити запитання та відповідати на них;

-активізувати увагу та мислення;

Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу;

-сприяти розвитку усного та писемного мовлення;

-сприяти розвитку спостережливості,уваги,уяви та мислення;

Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість;

-виховувати культуру поведінки та свідому дисципліну;

-виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови;

-сприяти попередженню втоми на уроці

Методи навчання:бесіда,діалог,пояснення,робота в групах та парах

Тип уроку:комбінований

Обладнання: CD запис,магнітофон,наочність,плакат,мультимедійна дошка,презентація, роздатковий матеріал

Очікуваний результат:

Учень:

-вміє привітати друга з днем народження;

-вміє працювати в команді;

План уроку

1.Організаційний момент

  • ü Привітання

Good morning boy and girls!How are you?

  • ü Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні ,діти,у нас незвичайний урок-вечірка,в кінці якого на вас чекає цікавий сюрприз,тож давайте почнемо наш урок.

2.Введення в іншомовне середовище.

Учні підписують малюнки (індивідуальна робота)

3.Розвиток навичок читання.

Pre-reading

Учні дивляться на малюнок і пробують відгадати про що буде текст.

Post-reading

Учні читають текст 1 раз

While-reading

Учні читають текст ще раз та виконують завдання до нього:написати правдиві чи неправдиві твердження.

4.Перегляд презентації.

Учні дивляться презентацію про те,як святкують дні народження в різних країнах світу.

5.Гімнастика для очей.

6.Робота в парах.

Учні правильно розміщують вирази та складають діалог,потім зачитують свої діалоги.

7.Розвиток навичок слухання.

Pre-listening

Учитель повідомляє учнів,що вони мають прослухати пісню і виконати певні завдання після цього.

While-listening

Учні слухають пісню та заповнюють пропуски.

Post-listening

Учні ще раз слухають запис та перевіряють себе,потім співають її іменинникові.

8.Ігровий момент.

  • Склади слово(учні витягають частини слова з святкової коробки та складають його в ціле,озвучують, що вийшло та перекладають його)
  • Передай далі(учні під музику передають кульку один одному по колу,коли музика зупиняється,той у кого кулька в руках має назвати слово,пов'язане з святкуванням дня народження)
  • Склади привітання другу(учні складають з запропонованих слів побажання своїм друзям-робота в групах)

9.Подача домашнього завдання

Кросворд,пісня

10.Підсумок уроку.Оцінювання

Перегляд файлу

Клас 4-Б

Урок №44

Дата проведення-25.11.2015р.

 

Тема уроку:Святкова вечірка.

 Мета уроку:

Навчальна-закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі;

-навчити учнів вітати друзів з днем народження;

-вчити учнів правильно ставити запитання та відповідати на них;

-активізувати увагу та мислення;

Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу;

-сприяти розвитку усного та писемного мовлення;

-сприяти розвитку спостережливості,уваги,уяви та мислення;

Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість;

-виховувати культуру поведінки та свідому дисципліну;

-виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови;

-сприяти попередженню втоми на уроці

Методи навчання:бесіда,діалог,пояснення,робота в групах та парах

Тип уроку:комбінований

Обладнання: CD запис,магнітофон,наочність,плакат,мультимедійна дошка,презентація, роздатковий матеріал

Очікуваний результат:

Учень:

-вміє привітати друга з днем народження;

-вміє працювати в команді;

План уроку

1.Організаційний момент

  • Привітання

Good morning boy and girls!How are you?

  • Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні ,діти,у нас незвичайний урок-вечірка,в кінці якого на вас чекає цікавий сюрприз,тож давайте почнемо наш урок.

2.Введення в іншомовне середовище.

Учні підписують малюнки (індивідуальна робота)

3.Розвиток навичок читання.

Pre-reading

Учні дивляться на малюнок і пробують відгадати про що буде текст.

Post-reading

Учні читають текст 1 раз

While-reading

Учні читають текст ще раз та виконують завдання до нього:написати правдиві чи неправдиві твердження.

4.Перегляд презентації.

Учні дивляться презентацію про те,як святкують дні народження в різних країнах світу.

5.Гімнастика для очей.

 6.Робота в парах.

Учні правильно розміщують вирази та складають діалог,потім зачитують свої діалоги.

7.Розвиток навичок слухання.

Pre-listening

Учитель повідомляє учнів,що вони мають прослухати пісню і виконати певні завдання після цього.

While-listening

Учні слухають пісню та заповнюють пропуски.

Post-listening

Учні ще раз слухають запис та перевіряють себе,потім співають її іменинникові.

8.Ігровий момент.

  • Склади слово(учні витягають частини слова з святкової коробки та складають його в ціле,озвучують, що вийшло та перекладають його)
  • Передай далі(учні під музику передають кульку один одному по колу,коли музика зупиняється,той у кого кулька в руках має назвати слово,пов’язане з святкуванням дня народження)
  • Склади привітання другу(учні складають з запропонованих слів побажання своїм друзям-робота в групах)

9.Подача домашнього завдання

         Кросворд,пісня

10.Підсумок уроку.Оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку