28 травня о 15:00Вебінар: StartUp в освіті – шлях до мрії

Конспект відкритого заняття з духовно-морального виховання та емоційного розвитку «Чарівна сила доброти»

Про матеріал
Конспект відкритого заняття з духовно-морального виховання та емоційного розвитку «Чарівна сила доброти» Заняття орієнтоване для дітей другої молодшої групи,з використанням різних методів ІКТ, пошуково-дослідницької діяльністі,конструювання
Перегляд файлу

Конспект заняття з духовно-морального виховання  та емоційного розвитку

«Чарівна сила доброти»

 

Опис:  заняття орієнтоване для дітей другої молодшої групи,з використанням  ІКТ, пошуково-дослідницької діяльністі,конструювання

Автор: Куніц Олена Миколаївна,вихователь спеціальної  молодшої групи № 8 «Ромашка»

Навчальний заклад: КЗ “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 207 КТ»КМР м.Кривий Ріг

Тема: Чарівна сила доброти

Спрямування: сучасне заняття в ДНЗ

Освітня лінія : «Дитина в соціумі» Формування основ духовно-моральних якостей,емоційного розвитку.

Мета: 

  • пізнавальний розвиток: розширювати знання дітей про емоції,добрі та погані вчинки,добро
  • соціально-моральний розвиток: виховувати терпіння, доброзичливе ставлення до однолітків; заохочувати бажання дитини підтримувати діалог з дорослими;
  • фізичний розвиток: учити передавати в русі ігрового персонажа у фізкультхвилинці
  • зв’язне мовлення дітей; вчити виражати свої думки про добро , емоційний стан,вміння вислухати  однолітків. Підвести до усвідомлення того, що кожна людина приходить у цей світ творити добро. Виховувати доброту, навички добрих, ввічливих відносин один з одним, удосконалювати вміння грати в колективі, діяти разом, знаходити  у речах хороші і погані ознаки, вміння користуватися набутими знаннями.
  • емоційно-ціннісний розвиток: знижувати психологічне напруження; сприяти емоційному розвитку вихованців; створювати в групі веселу, доброзичливу атмосферу;сформувати поняття про емоції;тренувати вміння розпізнавати емоційний стан за мімікою;вчити дітей самостійно створювати емоціі за допомогою дидактичної гри «Збери емоцію», вчити співпрацювати та допомагати один одному;розвивати емоційну сферу, творчу уяву, уміння розмірковувати, самостійно робити висновки;

Попередня робота: розгляд ілюстрацій на тему «Добрі справи»; бесіди з дітьми про добро, добрі та погані вчинки,який мій настрій .

Матеріал: музична фізхвилинка «Якщо весело живеться..», презентація «Добре чи погано»,шаблони для дидактичної гри «Збери емоцію», три склянки з водою,чорна фарба,

блискітки ,дерево з тканини з липучками,долоньки зі смайликами на липучках,маски для дидактичної гри «Маска»,відео  «Повтори емоцію»,смайлики-посміхайчики подарунки для дітей.

Методи і прийоми:

наочні (демонстрація ілюстрацій, слайдів, показ презентації);

словесні (бесіда);

ігрові (ігрові завдання);

практичні (дидактичні ігри , музично-ритмічні рухи).

ІКТ різних видів: презентація «Добрі та погані вчинки», відео «Емоції»,музична фізхвилинка,

голосі  ефекти

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь. Діти,до нас прийшли гості,давайте привітаємося з ними.

Діти :Доброго ранку.

Вихователь: Діти,ми з вами знаємо, що день треба починати з гарного настрою, для того, щоб на протязі усього дня було добре і гарно

-Сьогодні ми з вами поговоримо про таку якість людського характеру як ДОБРОТА. Без доброти людина не може називатися людиною

Вихователь. Як ви розумієте, що таке добро, доброта? Діти,ось подивіться на мене-я доросла,а ви-маленькі діти,як ви можете сказати,що ми добрі? Мама вас обнімає?Тато вас обнімає? Мама вас цілує?Тато вас цілує? Коли вас обнімають,то передають своє тепло,добро.

Вихователь. Діти, а звідки ми дізнаємося про добро? Вчимося бути добрими,узнаємо, що таке добре і що таке погано? (Від батьків, вихователів, з казок, мультиків).

Вихователь. Діти,прикладіть свої долоньки до свого сердечка ,відчуваєте тепло? Тепло завжди у ваших долоньках.

Діти,чи можемо ми відчути ДОБРО?

Комунікативна гра «Кращий друг»

Я – твій кращий друг, (торкаються долонькою до своїх грудей)

Я – подивлюсь навкруг (розводять руки в сторони)

Краще  тебе нема (торкаються до грудей друга)

Ми з тобою друзі!  (потискають один одному руку)

Ти  мій кращий друг. (торкаються долонькою до грудей друга)

Ти подивись навкруг! (розводять руки в сторони)

Краще  тебе нема! (торкаються долонькою своїх грудей)

Ми з тобою друзі! (обнімаються).

(лунає плач )

Вихователь. Діти,а ви чуєте хтось плаче? (звучить музика і піднімається сумне дерево )

-Подивіться,це плаче дерево. Давайте підійдемо до нього та запитаємо,що сталося.

(Діти підходять до дерева ,звучить голос дерева)

Дерево. (голос,запис). Добрий день ,малята.

Діти. Добрий день

Вихователь. Скажи,дерево,що трапилося ?Чому ти таке сумне?

Дерево. (голос,запис). Діти,у світі так багато добра і зла. Є погані вчинки, а є й добрі. Ви допоможете мені розібратися де погані вчинки,а де хороші.

Діти. Допоможемо.

Дерево. (голос,запис).  Ось моя чарівна книжечка ,вона покаже вам малюнки, а ви скажіть,де погані вчинки,а добрі.

Дидактина гра «Добре чи погано»

(діти дивляться малюнки на презентації)

Дерево. (голос,запис). Ой,які ж ви молодці.

Вихователь. Діти.а давайте подаруємо дереву наші долоньки с нашим теплом,щоб йому було тепло,добре і не сумно.

( Діти підходять до столу ,беруть кольорові долоньки зі смайликами на липучках та чіпляють на дерево)

Дерево. (голос,запис). Діти,дуже дякую вам,від ваших долоньок мені стало дуже тепло і добре.

(звучить музика і в цей час  з верху дерево випускаються мильні бульбашки,діти ловлять їх)

D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\т.jpgD:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\т2.jpgD:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\т1.jpgВихователь. Діти,а давайте з вами пограємо в гру «Маска» і покажемо  нашому дереву,що мо вміємо розпізнавати  різний настрій.

Дидактична  гра «Маска»

Вихователь:Діти,я буду маскою і буду показувати різний настрій,а ви повинні сказати,яка я сумна, сердита чи весела.

(діти кажуть ,який настрій показує вихователь)

Вихователь. А тепер діти,ви будете «маскою», і всі будуть казати,який у вас настрій.

(вихователь підходить до кожного з дітей та маскою закриває обличчя,а діти кажуть який у кого настрій.)

Дерево. (голос,запис).  Ой ,діти,які ж ви молодці,а ви знаєте,що з нами відбувається,коли у нас різний настрій?А хотіли б дізнатися?

Сюрпризний момент (три склянки з водою). Дослід з водою.

(перед дітьми на столі стоять три склянки з водою.)

Вихователь. Діти,подивіться,ось склянка з чистою водою,вона схожа на нас,коли ми спокійні.

Ось друга склянка з водою,подивіться ,що з нами відбувається,коли ми злі,неспокійні,коли кричимо.

(вихователь додає в воду чорну фарбу або землю)

Вихователь. А ось подивіться,що відбувається з нами,коли ми веселі,добрі.

(вихователь додає в третю склянку блискітки ,все що блищить )

Вихователь. Діти.а давайте з вами трішечки відпочинемо.

Фіз.хвилинка «Якщо весело живеться..» (Застосування елементів танцювальної терапії, відео-терапії, сміхотерапії.        

Мета: сприяти зниженню м'язових затисків, напруги, тривожності, розвивати довільну поведінку. Формувати емоційний позитивний настрій.

Вихователь. Діти,які ж ви веселі,як чудо танцювали з героями .

Вихователь. А давайте з вами разом пограємо в гру «Повтори емоцію»

(на екрані відео емоцій різних дітей,а діти повинні повторити за нами емоції)

Описание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\Untitled - 4.pngОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\Untitled - 4.pngОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\4caab30536feae904053c761464ee2fd.jpgОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\Untitled - 6а.pngОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\Untitled - 5а.pngОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\Untitled - 6а.pngВихователь. А давайте з вами складемо свої посмішки.

Описание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\32bf33638455d954465d49d5cfaec0b3.jpgОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\32bf33638455d954465d49d5cfaec0b3.jpgДидактична гра-кронструювання  «Збери настрій»

Описание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\32bf33638455d954465d49d5cfaec0b3.jpgОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\32bf33638455d954465d49d5cfaec0b3.jpgОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\d798967a4b4e0e259823d925742e89cb.pngОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\32bf33638455d954465d49d5cfaec0b3.jpgОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\d798967a4b4e0e259823d925742e89cb.pngОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\Untitled - 5а.pngОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\Untitled - 2.pngОписание: D:\Users10\Пользователь\Desktop\заняття\Новая папка\2b36de7c353a3886b82285d8efa744ce.jpg

Вихователь:Діти,покажіть усім гостям та нашому дереву свої посмішки,які у вас вийшли.

Дерево (голос,запис). Діти,які ж ви молодці. Ви сьогодні дуже добре попрацювали.Тепер ви знаєте,що таке добре,що таке погано. Який настрій  у нас повинен завжди бути. І я вам хочу подарувати подаруночки.посміхайчики,щоб ви завжди були добрими і веселими. Тому що ви самі найкращі діти,групи «Ромашка». Всього вам найкращого,до побачення.

(вихователь роздає дітям смайлики)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Евгеньевна Илона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
6255
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку