Конспект виховної години "Другий я – це мій друг!"

Про матеріал

Тема: Другий я – це мій друг!

Мета: Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, навчити учнів сприймати ситуації, аналізувати їх та знаходити шляхи виходу; допомогти усвідомити значимість слова «друг»; сприяти виникненню дружнього колективу в класі,школі; виховувати любов, повагу та бережне ставлення до друзів.

Перегляд файлу

Тема: Другий я – це мій друг!

Мета: Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу,  навчити учнів сприймати ситуації, аналізувати їх та знаходити шляхи виходу; допомогти усвідомити значимість слова «друг»; сприяти виникненню дружнього колективу в класі,школі; виховувати  любов, повагу та бережне ставлення до друзів.

Завдання:

Стимулювати почуття відповідальності за того, з ким дружимо. Почуття значимості існування друга в житті кожної людини.

Усвідомити потребу кожної людини в існуванні друзів, у відчутті, яке дає дружба, як необхідну умову добробуту особистості.

Сформувати знання хто такий друг і що таке дружба.

Уміння проявити бережне ставлення до дружби; тактовно вказати на недоліки друга.

Обладнання: : мультфільм, прислів’я, гілочки, ромашка, абетка, конверти із завданнями.

Форма проведення: класна година.

Хід виховної години

І. Організаційний момент.

Робочий настрій учнів.

- Чому ми кажемо, що дружба «починається з усмішки»? Що ви відчуваєте , коли вам хтось усміхається?

II. Вступне слово . Повідомлення теми і мети заходу.

У житті кожного з нас є друзі, приятелі, знайомі. Спілкування з ними, як правило, приносить радість. Але в нашому оточенні є й такі люди, яких ми недолюблюємо, якими нехтуємо, і спілкування з такими людьми нас дратує. Іноді трапляється, що наш найближчий друг виявляється недругом. Як же уникнути таких неприємних ситуацій? Напевно, найкращий спосіб - розібратися у своєму оточенні.

  1. У кожного на парті лежать гілочки. А тепер послухаємо казку «Батьківський заповіт»

У казці розповідається про батька, який перед смертю покликав своїх синів, дав їм по гілці у руку і попрохав їх переламати. Сини виконали батькову волю і переламали ці гілочки. Тоді батько зібрав ті гілочки докупи , перев’язав їх і знову попросив те саме, але сини не змогли переломити цей оберемочок. Тоді батько сказав: «Ось так і в житті кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, то ніякі вороги вас не зламають і всі негаразди ви легко здолаєте.»

Давайте зберемо гілочки в оберемок. Хай він стане символом єдності нашого класу, символом дружби.

  1. Гра «Ромашка».

Пелюстки цієї красивої квітки ви заповните словами. Але не просто словами, а напишете на кожній пелюстці по одному найголовнішому, на ваш погляд, якості, без якого дружба неможлива.

  1. Гра «Так чи ні»

- Коли хтось говорить – слухай.

- Іронічно посміхайся, коли товариш відповідає неправильно.

- Перебивай того, хто говорить,і викрикуй свою відповідь, щоб учитель тебе похвалив.

- Кожний говорить по черзі, а не всі разом.

- Якщо однокласник одержав два бали, про це необхідно розказати сусідам.

- Якщо хочеш висловитися, підніми руку.

- Не заздри тим, хто добре вчиться.

- Ображайся, коли вчитель викликав до дошки не тебе.

- Не смійся, коли хтось говорить не правильно.

- Критикуй свого друга в присутності всього класу.

ІІІ. Основна частина

  1. Гра «Виріши ситуацію»

Ситуація 1

До Ігоря прийшов Володя.

-                Вмикай телевізор, наші грають!

-                Не можу. На завтра не підготував літературу.

-                Закінчуй зі своїми уроками, пропустимо перший тайм!

-                Вибач, Володю, але не можу. Вибач!

-                Ех ти, а ще другом називаєшся.

Чи правильно вчинив Ігор? А Володя?

 Ситуація 2

У класі хтось розмалював парту. Коли класний керівник помітив це, почав вимагати від учня, який за нею закріплений, пояснень: хто і коли це зробив? Учень сказав: «Я знаю, хто розмалював парту, але не можу сказати тому, що не хочу зрадити друга. Я сам її вимию».

- Скажіть, як би ви вчинили на місці учня, який зробив це? Хіба справжній друг учинить так? Хто має вимити парту?

2. Гра «Абетка дружби»

На кожну букву алфавіту потрібно придумати рису характеру друга.

3. Фізкультхвилинка

Ми із вами друзі всі –

Я і ти, ми і ви.

Посміхнись тому, хто справа,

Посміхнись тому, хто зліва.

Пожалій того, хто справа,

Пожалій того, хто зліва.

Підморгни тому, хто справа,

Підморгни тому, хто зліва.

Ручки до сонця простягніть,

Промінчики його прижміть.

З цим промінчиком в душі

В світ чудовий поспішіть!

  1. Прийом «Знайди прислів’я»

У вас на парті є конверт із прислів’ями, але побував у ньому бешкетник і все переплутав, потрібно допомогти мені упорядкувати, допоможете?

IV. Заключна частина.

1. Гра   «Конституція дружби"

А зараз ми з вами вигадаємо Конституція Дружби, в якій будуть записані правила дружби.

  1. Перегляд мультфільму

Дерево міцне корінням, а людина — друзями.

(Народна мудрість)

 

docx
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
2402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку