Захід допоможе в дитячому колективі створити веселий, піднесений настрій; розвивати увагу , пізнавальні інтереси, пам'ять , винахідливість; за допомогою гри закріплювати знання з різних сфер розвитку;виховувати творчі навички, креативність, вміння знаходити спільну мову .
Гра-подорож
Тема: Веселкова країна
Мета: створити веселий, піднесений настрій; розвивати увагу , пізнавальні інтереси, пам'ять , винахідливість; за допомогою гри закріплювати знання з різних сфер розвитку ;виховувати творчі навички, креативність, вміння знаходити спільну мову ;
Обладнання: презентація
Література: сайти: вчитель вчителю
План
- Станція 1 «Відгадайка»
- Станція 2 « Пантоміма»
- Станція 3 «Пісенна»
- Станція 4 « Поетична»
- Станція 5 « Дизайнерська»
- Станція 6 « Музична»
3. Заключна частина
Хід заходу:
Вступне слово
- Доброго дня, діти. Сьогоднішня виховна година буде у вигляді гри-подорожі. А тема гри « Веселкова країна».
- Хто з вас знає, що таке гра-подорож?
- Так. Дійсно. Гра- подорож- це коли подорожують на будь- якому транспорті, та впродовж подорожі учасників чекають загадкові пригоди, випробування, а також змагання.
- З чим у вас асоціюється « Веселкова країна»?
( З іграми, веселим настроєм, веселощами…)
-А як ви вважаєте на чому ми сьогодні з вами будемо подорожувати?
На чарівному потязі. Він буде нас возити по нашій « Веселковій країні». Тож рушаємо швидше бо нас очікує багато станцій та гостей. А також на кожній станції вас буде очікувати подарунок. Тому сідайте зручніше, а то потяг вже відправляється.
Основна частина
Станція 1 «Відгадайка»
- Ось ми з вами приїхали до першої станції ,а нас вже зустрічає Всезнайко. Всезнайко хоче, щоб ви відгадали його загадки,а за правильне виконання цього завдання він нам віддасть подарунок.
- Ну, що готові?
1. Що за люди?
Їх перерахував -
Рік пропав.
Роки йдуть,
А вони не ростуть.
Як тих братців звуть? (Місяці)
2. Крижаний горох
Поскакав на поріг.
Якщо землю покрив -
Урожай згубив. (Град.)
3. Бачив я таку квітку -
Золотистий обідок.
Довго вона в траві сиділа,
Стала сивою і полетіла. (Кульбаба.)
4. Червона і біла,
Смачна і стигла.
І чорна вона буває.
Хто її тут вгадає? (Смородина.)
5. Проклали дві доріжки,
Щоб по снігу мчали ніжки,
Швидкі, нові
Ніжки ті кленові. (Лижі.)
6. Він дзвенить, дзвенить, дзвенить,
Всім засоням каже:
«Годі, годі, годі спати.
Вам давно пора вставати!» (Будильник.)
7. Малюкам - друга мама,
Знань дасть вона чимало,
Навчить усіх працювати,
Вчитися - не лінуватися,
І рахувати, і писати,
І ліпити, малювати. (Вчителька.)
-Молодці, ви впоралися з цим завданням. Подивіться, що нам передав Всезнайко?
( Один колір веселки)
- Який це колір? Що він означає?
( Червоний-це війна і любов. Колір для сильних людей.)
-Як ви вважаєте що це? Отже ви здогадалися, що ми з вами будемо збирати?
- Молодці. Тож ми з вами вирушаємо до наступної станції.
Станція 2 « Пантоміма»
-А як ви вважаєте який гість нас буде зустрічати?(Маша)
-Як ви вже знаєте Маша полюбляє багато розмовляти і тому пропонує вам завдання, показати слова жестами. Вона хоче подивитися,як ви розумієте один одного без слів. А за правильне виконання ви отримаєте свій подарунок.
-Молодці. Маші дуже сподобалося і вона вам передала ось цей подарунок.
- Що це за колір? Що він означає?
(Помаранчевий- теплий, позитивний колір, пов’язаний з радістю і оптимізмом.)
-В нас вже є 2 кольори веселки, тому нам не можна зупинятися, тож вирушаймо до наступної станції.
Станція 3 « Пісенна»
-Подивіться хто нас зустрічає, це ж Тигруля. А ви не помітила, що Тигруля сумний?
-Я також помітила. А давайте заспіваємо, щоб Тигруля також посміхнувся і був таким же гарним та веселим як ви сьогодні.
- Тигрулі сподобалася наша пісня і за те, що ви змогли підняти йому настрій він дарує вам наступний колір веселки.
(Пісня « От улыбки станетвсем…»)
-Ось, який колір веселки нам подарував Тигруля.
-Що це за колір? Що він означає?
( Жовтий-колір сонця. Він же асоціюється з багатством, успіхом і процвітанням. )
-А ми з вами вирушаємо до наступної станції.
Станція 4 « Поетична»
-Ось ми доїхали до наступної станції. А перевіряти наші здібності буде Карллосон . Карллосон багато літає та багато чого чув та знає. А зараз він хоче подивитися, які з вас вийдуть поети.
-Я зараз кожному ряду роздам листочки з римами, а ви повинні скласти віршик так, щоб він римувався.
- Зрозуміли завдання? Тож можете починати.
- Ви змогли здивувати Карллосона , йому дуже сподобались ваші вірші і він вам віддає 4 колір від радуги.
-Який це колір?А що він означає?
( Зелений- означає завзятість, твердість, жорстокість, сталість)
-Сідаймо в потяг, а то він зараз вирушить без нас. Нас вже чекає наступне випробування.
Станція 5 « Дизайнерська »
-Ось ми і приїхали. Дивіться хто нас зустрічає, це ж Рапунцель.Як ви вважаєте, яке випробування вона нам приготувала?
-Так, ми будемо плести коси. Рапунцель знає, що дівчатка зможуть собі зробити зачіску. Вона хоче подивитися зуміють з цим справитись хлоп’ята. Тому мені потрібно 3 хлопчика, та 3 дівчинки.Ми зараз подивимось, як ви вмієте володіти волоссям.
- Але спочатку ми подивимось відеоурок, який Рапунцель приготувала для вас.
( Відеоурок)
- Мені здається, що це дуже добре і Рапунцель сподобалося. І тому вона не змогла нас відпустити просто так і подарувала один із кольорів веселки.
- Який цей колір?Що він означає?
( Блакитний- колір гармонії, задоволення, колір спокою і рівноваги. )
- Ви справились з цим завданням. А нам час вирушати, у нас залишилася одна станція.
Станція 6 « Музична»
-Ось ми прибули на останню станцію. А зустрічає нас Муза. А ви знаєте хто це?
-Так, це дівчина- музика. Тому випробування вона приготувала для вас таке.. Я буду вмикати вам пісні із мультфільмів, а ви повинні відгадати з якого це мультику.
-Зрозуміли завдання? Тож слухаємо уважно.
- Ви відгадали усі пісні. Муза дуже задоволена вами і додає до ваших подарунків ще один.
-Який це колір? Що він означає?
( Синій- колір удачі, глибоких думок, роздумів)
-За ваші старання протягом подорожі я вам дарую від себе останній колір веселки.
-Що це за колір? Що він означає?
( Фіолетовий-цей колір означає ранимість і чутливість).
- Тепер подивіться, яка в нас гарна веселка. Вам подобається?
Заключна частина
- Яка була тема нашого заходу?
- Які станції ви запам’ятали?
- Що вам найбільше сподобалося?
Висновок
-Дитинство,це чудова пора. Всі діти люблять грати, співати,веселитися.. Тому не потрібно поспішати у доросле життя, а герої з якими ми подорожували приготували вам мультик про те,як потрібно радіти життю і ділитися своєю радістю з іншими.
( Мультфільм « Просто так»)
- Я бажаю вам , щоб кожен день у вас був такий яскравий, як наша веселка. Посміхайтеся завжди, адже ваша посмішка заряджає людей, які знаходяться навколо вас. Пам’ятайте, що нема нічого поганого в цьому світі, тому що, навіть в поганому завжди можна знайти щось хороше.