Конспект заходу для другого класу на тему : «Кольорова вечірка»
Мета:
Розвивати в учнів почуття кольору, творчі здібності та вміння працювати в команді.
Формувати естетичний смак та позитивне ставлення до спільної діяльності.
Закріпити знання про кольори, їх поєднання та значення.
Тривалість: 45 хвилин.
Матеріали:
Кольорові стрічки або папір різних кольорів (червоний, жовтий, синій, зелений, фіолетовий тощо).
Маркери, фарби, кольорові олівці, ножиці, клей, аркуші паперу.
Плакати або картки з різними кольоровими предметами (наприклад, фрукти, квіти, іграшки).
Музичний супровід.
Призи для дітей (за участь або перемоги в конкурсах).
Хід заходу
1. Вступна частина (5 хвилин)
Вчитель: “Діти, сьогодні у нас особливе свято – Кольорова вечірка! Ми будемо грати, малювати та дізнаватись цікаві факти про кольори. Але спочатку подивіться навколо і скажіть, які кольори вас оточують?”
Обговорення: Учні називають кольори, які бачать у класі або на одязі однокласників.
2. Гра «Знайди свій колір» (10 хвилин)
Мета: Формування уявлення про спільноту та колективну роботу.
Хід гри: Учні отримують кольорові стрічки або фішки (кожному учневі – свій колір) та повинні знайти однокласників з такими ж кольорами. Утворені кольорові групи сідають разом, щоб виконувати завдання.
Після цього кожна група представляє свій колір і називає предмети, які мають такий колір.
3. Рухлива гра «Кольорові доріжки» (10 хвилин)
Підготовка: На підлозі або на партах розміщені доріжки з кольорового паперу (різних кольорів).
Хід гри: Вчитель дає команди: “Йдемо по червоній доріжці”, “Стрибаємо по синій доріжці”, “Біжимо по зеленій доріжці”. Учні виконують завдання, орієнтуючись на названий колір. Можна використовувати музику для більшої динаміки.
4. Творча частина «Кольорова країна» (15 хвилин)
Завдання: Кожна команда отримує аркуш паперу та матеріали для малювання. Їх завдання – створити спільну картину на тему «Кольорова країна». Наприклад, одна група може малювати «Червону країну», де все червоне (будинки, дерева, машини), інша – «Синю країну» тощо.
Презентація: Після завершення роботи кожна команда презентує свою «Кольорову країну», розповідає про свої малюнки.
5. Гра «Що цей колір означає?» (5 хвилин)
•Мета: Дізнатися більше про психологічні та культурні значення кольорів.
•Хід гри: Учні сідають у коло. Вчитель по черзі називає різні кольори, а діти висловлюють свої асоціації. Наприклад:
•Червоний – це колір любові і енергії.
•Зелений – колір природи і спокою.
•Синій – це колір неба і свободи.
Можна включити цікаві факти про кольори, їх значення у різних культурах.
6. Підсумок і вручення призів (5 хвилин)
•Підведення підсумків: Вчитель хвалить дітей за участь у заході, наголошує на важливості командної роботи та творчості.
•Вручення призів: Кожна команда отримує невеликі подарунки або грамоти за участь у вечірці.
Завершення
•Музичний фінал: Під веселу музику учні танцюють та обмінюються враженнями про захід.
Цей захід допоможе учням не тільки закріпити знання про кольори, але й розвинути творчі здібності та вміння працювати разом у команді.