18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект заняття для дітей молодшої групи

Про матеріал
формувати уявлення про те, чим відрізняються від інших живих істот, учити знаходити і називати відмінності та спільні ознаки, називати птахів,вправляти звуконаслідуванні співу птахів, розвивати спостережливість, мислення,мовлення,виховувати любов до птахів,співчуття, бажання допомогти.
Перегляд файлу

Конспект заняття

з ознайомлення з природним довкіллям

для дітей ІІ молодшої групи

 на тему: «Допоможемо пташеняті його маму відшукати»

до колективного перегляду «Формування екологічної компетентності дошкільників»

 

 

 

Мета:формувати уявлення про те,чим відрізняються від інших живих істот,учити знаходити і називати відмінності та спільні ознаки,називати птахів,вправляти звуконаслідуванні співу птахів,розвивати  спостережливість,мислення,мовлення,виховувати любов до птахів,співчуття,бажання допомогти.

Матеріали:іграшка пташеня,пір’їнка, імітація річки,лісу,галявини,іграшкові тваринки,гарні картинки із зображенням птахів.

Попередня робота:спостереження за птахами,розгляд ілюстрацій,бесіди,слухання віршів,закличок.

                                     ХІД ЗАНЯТТЯ:

Вихователь повідомляє про пригоду пташеняти

Мотивація до пошуку мами.

Сьогодні вранці я йшла до дитсадка діток зустрічати і почула,що хтось плаче. Роздивилася навкруг і знайшла маленьке пташенятко. Воно плакало,бо випало із гнізда і загубилося бідолашне. Допоможемо пташеняті його маму відшукати,проявимо співчуття до нього і вміння надавати допомогу.

Мультисенсорна технологія – створення сюрпризного моменту(проява чарівної пір’їнки)

А в пошуку нам буде допомагати пір’їнка ось такjї чарівної пташки. З далекої долі ця пташечка летіла. І чарівне пір’ячко на наше подвір’ячко впустила. Потрібно махнути пір’їнкою і сказати ось такі слова,заплющивши очі «Один,два,три до мами ось цього пташеняти ти нас віднеси»

Діти:Заплющують оченята і промовляють слова

  • Розплющіть оченята погляньте куди ми потрапили діти (до лісу)
  • Хто це на  галявині,яких тварин ви впізнали. Чи схожі вони на пташеня,його мама є чи нема. Чим відрізняються?

ВІДПОВІДІ ДІТЕЙ

Немає серед тварин пташенятової мами,тож мандруємо з пір’їнкою далі.(Промовляння чарівних закличних слів)

  • Де ми опинилися дітки?Ну звичайно біля річки
  • Хто живе в річці? (риби та жаби)
  • Може це мама нашого пташеняти?

Відповіді дітей. Діти порівнюють рибу,жабу,пташеня

Що мами пташенятової в річці нема?Не знайшли ми і тут її. Що ж помандруємо далі.

 

Промовляння слів для пір’їнки.

Де ми опинилися діти з вами?

  • Так на пташиній галявині. Яких пташечок ви тут бачите?
  • Може тут маму пташеняти відшукаємо?
  • Чи схоже воно на пташок?
  • Що в них спільного?На яку пташечку наше пташеня найбільше схоже?

Напевно це його мама діти,погляньте,як вона зраділа!Як називаеться ця пташка?А її дитинчатко?А тепер малята знайдіть кожній пташці мамі її дитинчатко.

Дидактична гра «Знайдіть мамі пташці її дитинчатко»

Погляньте,як пташині сім’ї зраділи. Навіть пісеньки свої заспівали,відгадайте їхні голоси

Дидактична гра «Хто як співає»

Звуконаслідування співу птахів.

Діти,а нам час повертатися за допомогою нашої пір’їнки із нашої мандрівки.

«Один,два,три чарівна пір’їно в дитячий садочок нас віднеси»

  • Ось на свої місця повернулися ми. А тепер пригадаємо кому сьогодні ми допомогли?Де побували?Кого зустрічали?Хто мама нашого пташеняти і як її звати?

 

docx
Додано
19 квітня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку