Конспект заняття "Логоритміка на музичних заняттях".

Про матеріал
Логоритміка — це вправи, завдання, ігри, що поєднують у собі музику і рухи, музику і слово, музику, слово і рухи. Усе це направлено на вирішення корекційних, освітніх та оздоровчих задач .Найяскравіше та найефективніше така співпраця втілюється на музичних заняттях.
Перегляд файлу

Програмовий зміст:

Вчити:

- правильно брати дихання під час співу;

- співати в різних тональностях;

- чітко вимовляти та артикулювати склади;

- ритмічно крокувати;

- чітко зупинятися по закінченню музики.

Формувати:

- вміння фантазувати, мріяти, розслаблятися.

Розвивати:

- силу голосу;

`язовий тонус;

- слухові, зорові аналізатори;

- чуття ритму, дрібну моторику рук, музичний слух.

Виховувати:

- любов до музики

 

Матеріал:

Сніжинки з паперу на кожну дитину; чарівна торбинка; музичні інструменти: (музичний молоток, бубон, барабан, трикутник, дзвоник)

                                            

 

Хід заняття

Звучить музика маршу, діти заходять до зали, крокують.

 

Музичний керівник:

Рівними доріжками

Швидко ходим ніжками

Туп-туп-туп, туп-туп-туп,

А тепер ми станем тут

- Гарно ви крокували діти, а тепер давайте ми привітаємося, але спочатку послухайте чудовий вірш:

- Добрий день, сонце золоте,

- Добрий день, небо голубе,

- Добрий день, усі люди,

- Добрий день, усі друзі!

 

Виконують поспівку «Добрий день!»

 

Музичний керівник:

В залі музика лунає

Чути спів, і чути сміх

Нас сьогодні запросила

Логоритміка усіх.

- А логоритміка допоможе нам розвивати ритм, слух, увагу, память. Діти, пропоную вам погратися. Я буду розповідати вірш, а ви будете виконувати рухи під музику відповідні до тексту.

Ми сьогодні не малята,

А малесенькі звірята

До лісочка завітали

Першими прибігли зайчики, 

         Зайчики – побігайчики

Скік – скік – скік... (стрибають)

 

     А за зайчиками лисичка,

Рудохвостая сестричка

Обережно вона ступає.

Слід свій хвостиком замітає

 

Йде поважною ходою,

Гордий півник – співунець.

Носить півник на голівці,

Червоненький гребінець

Чути пісеньку таку:

« Ку-ку-рі-ку!»

 

    Ведмежата в ліс пішли,

    Ведмежата мед знайшли

    Дружно в лапки набирали,

Смачно медом  ласували

 - Давайте ми повернемося до люстерка та оближемо язичком спочатку верхні губи, потім нижні. А тепер під маршову музику кроком руш, сідати на стільчики один за одним.

 

- Діти, коли я йшла у садок я зустріла нашого друга, а кого, ви дізнаєтеся коли відгадаєте мою загадку:

Гостроносий та малий,

Сірий, тихий та не злий

Вдень ховається. Вночі...

Йде шукать собі харчі,

Весь із тонких голочок,

Як він зветься?... ( Їжачок )

 

- Так діти, це Їжачок. Прийшовши у садок  Їжачок сів на задні лапки, а передніми почав вистукувати цікаві ритми. Вони мені так сподобалися, що я вирішила показати їх вам. Хочете проплескати їх?

 

 ( Музкерівник проплескує ритмічний малюнок. Діти разом або індивідуально проплескують ритмічний малюнок: I  I  III; I  I  I  I ).

- А ще, я хочу з вами пограти в гру, яка називається « Заспівай своє ім`я».

Ось, як говориться про ім`я у вірші:

Всі хочуть, як народиться дитина,

Щоб я було красиве і дзвінке

Бо носить все життя мене людина

- А правила такі:

Я буду співаючи запитувати ваше ім`я, а ви співаючи будете відповідати, при цьому плескати на кожний склад.

 

Проводиться гра, підсумок.

 

- Діти, за те, що ви так гарно співали, я розповім вам казку. Був звичайний, зимовий ранок. Під ногами поскрипував білий сніжок, переливаючись під сонячним промінням. Але раптом на чистому, синьому небі з`явилась біла хмарка. Вона вирішила прикрасити свіжим сніжком дерева і кущі, хатки і доріжки. Поколихалася легенько і посипалися з неї сніжинки. Послухайте вірш про них:

 

Сніжинки-пушинки в повітрі літають,

Сніжинки-пушинки на землю сідають

Їх вітер змітає,

І знов підіймає.

 

Вони кружляли поодинці і парами, гралися з вітерцем, який їх підхоплював, здіймав угору та бережно опускав на землю. Малята, а давайте і ми потанцюємо, як маленькі сніжинки.

 

(музика М.Лисенко) «Вальс сніжинок»,

діти імпровізують танець сніжинок.

(В цей час вихователь роздає дітям по одній сніжинці.)

 

Музкерівник:

- Діти, подивіться, до вас на долоню прилетіли сніжинки. А які у вас сніжинки, опишіть їх.(Орієнтовні відповіді дітей).

- Так, діти, сніжинки ніжні, тендітні, легкі, білі, але якщо вони залишаться у вас на долоньці, вони неодмінно розтануть. Краще дмухнемо на них спочатку легенько, а потім дужче і вони полетять. (Виконують завдання).

- Хоч би й як не хотілося сніжинці залишати вашу долоньку та знялась вона вітерцем і полетіла. Сніжинка кружляла і потрапила на подвір`я до дідуся, якого звали  Макдональд, послухайте про нього вірш:

Жив та був собі дідусь,

Маленького зросту

І сміявся він завжди

Дуже-дуже просто:

Ха-ха-ха, хі-хі-хі...

- А в дідуся Макдональда було дуже багато тварин. Тож заспіваємо про них пісеньку, яка називається «У дідуся Магдональда», (музика, слова М.Шуть).

 

Виконується пісня

 

Музкерівник:

- Молодці діти, чудову пісеньку заспівали. А поки ви співали, сніжинка літала і знайшла ось таку чарівну торбинку. А що ж у ній, ви дізнаєтеся коли відгадаєте мою загадку:

 

Всіх ми любим звеселяти,

І радісно розважати

Якщо нас візьмете в руки,

Вмить полинуть ніжні звуки

Не забудьте ці моменти,

Коли звучать  (Музичні інструменти)

 

(Музичний керівник викладає на стіл музичні інструменти)

 

- Так, діти, дійсно:

Тут в торбинці,

Ціле місто –

Назвемо його «Дінь-дзень»

Звукам зручно тут, не тісно,

Той співають увесь день.

Всередині, ось погляньте:

Молотки, трикутник, бубон, дзвоник є

Живуть разом, як годиться!

Барабан дружно б`є,

І гарні звуки видає.

 

- А давайте ми пограємо в гру, яка називається «Який музичний інструмент звучить?». Правила гри такі: ви закриваєте очі, а я буду грати на  музичному інструменті. Ви прослухавши,  назвете, який інструмент звучав.

 

Проводиться гра.

 

Підсумок гри.

- Дітки, а що ж сталося з нашою сніжинкою? Вона ще трішки покружляла

лісом і приєдналася до своїх сестричок.

Вам сподобалася казочка про сніжинку?. А що найбільше вам запамяталося? (Орієнтовні відповіді дітей)

Підсумок заняття

 

 

 

Музкерівник:

Вже скінчилось заняття,

І прощатись нам пора

Я бажаю усім вам,

Миру, щастя і добра

 

Виконують поспівку «Допобачення»,  під музику виходять із залу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Івлєва Наталя Василівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
1702
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку