Тема: Самоцвіт-семицвіт
Мета: продовжувати дослідження властивостей кольорів, ознайомити з кольорами веселки, формувати відчуття кольору, пропорцій та простору, активізація творчої діяльності дітей; розвивати уяву, фантазію, окомір, образне мислення; формувати естетичний смак; виховувати акуратність.
Завдання: Намалювати квітку з сімома пелюстками у відповідності до кольорів спектру.
Матеріально-технічне забезпечення: фарби, пензлики, олівець, папір, зоровий ряд із тематичними зображеннями.
Тип заняття: закріплення знань, умінь і навичок.
Форма заняття: групове.
Тема: Самоцвіт-семицвіт
Мета: продовжувати дослідження властивостей кольорів, ознайомити з кольорами веселки, формувати відчуття кольору, пропорцій та простору, активізація творчої діяльності дітей; розвивати уяву, фантазію, окомір, образне мислення; формувати естетичний смак; виховувати акуратність.
Завдання: Намалювати квітку з сімома пелюстками у відповідності до кольорів спектру.
Матеріально-технічне забезпечення: фарби, пензлики, олівець, папір, зоровий ряд із тематичними зображеннями.
Тип заняття: закріплення знань, умінь і навичок.
Форма заняття: групове.
Хід заняття
І. Вступна частина
1) Організація учнів, привітання
2) Виконання вправ для рук і очей
3)Підготовка матеріалів та перевірка готовності учнів до заняття
ІІ. Основна частина (реалізація навчально-виховних завдань кожного етапу роботи)
А) малювання контуру квітки з 7-ма пелюстками;
Б) замалювати фон розбіленими кольорами (зелений, жовтий, голубий)
В) замалювати пелюстки квітки кольорами веселки.
Основні питання, які необхідно поставити:
ІІІ. Заключна частина
Висновки: Фон необхідно робити в першу чергу
Завдання на наступне заняття: Підготувати папір для листівок