Конспект заняття "Самоцвіт-семицвіт"

Про матеріал

Тема: Самоцвіт-семицвіт

Мета: продовжувати дослідження властивостей кольорів, ознайомити з кольорами веселки, формувати відчуття кольору, пропорцій та простору, активізація творчої діяльності дітей; розвивати уяву, фантазію, окомір, образне мислення; формувати естетичний смак; виховувати акуратність.

Завдання: Намалювати квітку з сімома пелюстками у відповідності до кольорів спектру.

Матеріально-технічне забезпечення: фарби, пензлики, олівець, папір, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: закріплення знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

Перегляд файлу

Тема: Самоцвіт-семицвіт

Мета: продовжувати дослідження властивостей кольорів, ознайомити з кольорами веселки, формувати відчуття кольору, пропорцій та простору, активізація творчої діяльності дітей; розвивати уяву, фантазію, окомір, образне мислення; формувати естетичний смак; виховувати акуратність.

Завдання: Намалювати квітку з сімома пелюстками у відповідності до кольорів спектру.

Матеріально-технічне забезпечення: фарби, пензлики, олівець, папір, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: закріплення знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

 

 

Хід заняття

І. Вступна частина

1) Організація учнів, привітання

2) Виконання вправ для рук і очей

3)Підготовка матеріалів та перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Основна частина (реалізація навчально-виховних завдань кожного етапу роботи)

  1. Повідомлення теми, мети. Загадки про веселку.
  2. Бесіда. «Якщо знати кольори веселки — знати кольори спектру, це основа живопису — хроматичні кольори».
  3. Практична робота за етапами:

А) малювання контуру квітки з 7-ма пелюстками;

Б) замалювати фон розбіленими кольорами (зелений, жовтий, голубий)

В) замалювати пелюстки квітки кольорами веселки.

Основні питання, які необхідно поставити:

  1. Різниця між кольором і фоном
  2. Хроматичні і ахроматичні кольори. Чорний, білий, сірий – не кольори, а тони.
  3. Форма пелюсток квітки (овал, трикутник тощо)

ІІІ. Заключна частина

  1. Перегляд робіт
  2. Аналіз та самоаналіз робіт
  3. Прибирання робочих місць

 

Висновки: Фон необхідно робити в першу чергу

Завдання на наступне заняття:  Підготувати папір для листівок

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку