Конспект заняття "Весна іде - тепло несе"

Про матеріал
Матеріал допомагає педагогу створити сприятливі умови для оволодіння дошкільниками лексичним матеріалом за темою «Весна», формувати у дітей мовленнєву і комунікативну компетентність, заохочувати дітей до активного мовлення, розвивати креативність, уяву, творчі здібності.
Перегляд файлу

Корюківський дошкільний навчальний

            заклад №4 «Веселка»

         Корюківської міської ради

          Чернігівської області

 

 

 

Інтегроване заняття  з пріоритетом

                 мовленнєвих, художньо – естетичних і

          креативних завдань

 

 

 

 

 

«Весна іде – тепло несе»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела вихователь

                              Фесенко Олена  Олександрівна

      

                                                      

 

 

 

 

Тема: «Весна іде – тепло несе»

                                                Програмовий зміст:

Мовленнєвий розвиток: створити сприятливі умови для оволодіння дошкільнятами лексичним матеріалом за темою «Весна»,  формувати у дітей мовленнєву і комунікативну компетентність, заохочувати дітей до активного мовлення, розвивати артикуляційний апарат, вправляти в добиранні прикметників – синонімів, які характеризують іменник (гомінка, весела, радісна, щедра, тепла, зелена).

Художньо-естетичний розвиток: розвивати творчу уяву, художньо – естетичні здібності, вміння створювати оригінальні аранжування і заохочувати до дизайнерської діяльності на основі інноваційної технології – «техніка малювання на склі». Формування відчуття гармонії на основі образотворчої діяльності.

 Креативний розвиток: створити сприятливі умови для розвитку дитячої креативності, збагачення образно – асоціативного мислення, фантазії, що дає змогу зробити процес творення, народження неповторного, оригінального художнього продукту невимушеним.

Пізнавальний розвиток: уточнити знання дошкільників про зміни, які відбуваються у природі навесні, про весняні квіти: лісові і декоративні.

Матеріал: демонстраційні картки: літак, шосе, хрущ, пес, змія, комарик; картина «Весняна галявина», бінокль; наголівник «Сонечко», малюнок сонечка без промінців, промінчики з цифрами від 1, мікрофон; два обручі, демонстраційні картки: квіти; вербові котики, аудіо запис пташиного співу; ілюстрації до вірша О. Олеся; креативна дошка, гуаш, пензлики, вода, серветки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Привітання: За віконцем крапелька ходила

    І гостей вона зустріла.

    Запросила у кімнату…

    Ви їм раді всі, малята?

  • Чи можете ви показати свою радість?
  • Покажіть!

Мотивація:

  • Діти, коли я йшла до вас в дитячий садок, то зустріла … а кого, ви самі відгадайте:

Чарівниця в ліс ступила,

Сніг довкола розтопила

Пробудилось ведмежатко,

Назбирало рясту в лапку,

Запитало у струмочка:

«Хто ця дівчинка в віночку?»

                                                                                        (Весна)

  • Правильно, діти, весна. А якою буває весна? (гомінкою, веселою, радісною, теплою, зеленою, щедрою…)
  •  Весна принесла мені вінок і запросила нас у свій весняний ліс. Діти, а ви хочете поїхати до лісу? (ТАК!).

Диференціація звуків:

  • Поки  ми будемо їхати, ви уважно спостерігатимете за вікном. Чи всі готові? Тоді вирушаймо…

Вихователь демонструє картинки, а діти імітують звуки, рухаючись по колу.

  • Ми їдемо по шосе [ ш – ш – ш ]
  • Поруч пролетів хрущ [ж-ж-ж]
  • Аж тут із-за паркану з’явився величезний пес [р – р – р ]
  • А у блакитному весняному небі летів літак [л – л – л ]
  • Зовсім поруч у траві ми помітили змію [с – с – с ]
  • Десь біля вушка пищав малюсінький комарик [з – з – з]

       Вправа «Вгадай за описом»

  • Ось і  станція «Весна». Ми приїхали у весняний ліс. Підемо на весняну галявину. Погляньте, яка тут гарна картина… (вихователь виставляє на мольберт картину). Сідайте на пеньочки і розглянемо цю весняну картину. У мене є чарівний бінокль, він покаже для кожного з вас те, що не кожен помітить. Ви будете про це розповідати, але не називати, а ми спробуємо  відгадати.(Описи дітей)

- А як би ви назвали цю картину? Чому?

  • Отже навесні все оживає, тане сніг, світить сонце, прилітають пташки з теплих країв , з’являються перші квіти, листочки…. А чи хочете ви щоб скоріше настала весна, стало тепліше? (так.)

Фізкультхвилинка

  • Тож, давайте покличемо сонечко!

Вийди, вийди, сонечко,                           ходьба по колу

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,                                присідання

На наше подвір’ячко.

На весняні квіточки,                        імітація рухів «розпускається

                                                                 квітка»

На маленькі діточки,

Там вони граються,                                 підскоки

Тебе дожидаються                             оберти на одній нозі

Гра «Інтерв’ю»

З’являється дівчинка – Сонечко.

- Ось і сонечко з’явилось. Давайте візьмемо у нього інтерв’ю.

  На аркуші паперу намальовано сонечко без промінців.

  • Я роздаю промінчики, на них написані цифри, у кого цифра 1, той перший задає питання.(Діти по черзі задають питання Сонечку у мікрофон, а отримавши відповідь кріплять промінчик до аркуша паперу)
  1. Де ти, сонечко, гуляєш?
  2. Що ти посилаєш на землю?
  3. Які в тебе промінчики?
  4. Кого ти, сонечко, зігріваєш?
  5. Після якої пори року з’являється весна?
  • Дякуємо, сонечко, що ти з нами поспілкувалося. А нам вже час рушати.

 

       Гра «Квіти на клумбі»

По доріжці крокували,

Вліво – вправо повертали,

Присідали, підглядали

І на квіткову галявину попали. (рухи за умовою)

- Ми  потрапили з вами на квіткову галявину. Погляньте,перед вами дві клумби на яких ростимуть весняні квіти: на одній квіти, які ростуть у лісі, на іншій – декоративні – які вирощує людина. Вам потрібно вибрати картинку, назвати квітку і сказати, де ж вона росте.

1, 2, 3

Обирати будеш ти 

  • Молодці, гарні вийшли клумби! Весна вам дуже за це вдячна і дарує свій подарунок – гілочки верби.

Природо терапія

  • Подивіться, які вони, на що схожі?
  • Обережно торкніться гілочкою свого носика. Що ви відчули?
  • Тепер погладьте свої щічки. Які у вас виникли відчуття?
  • Де ви хочете, щоб вас погладили котики?

Навесні мала вербичка

Одягнула рукавички.

Ще стоять холодні ночі

застудитися не хоче.         

                               Георгій Химич

-Вам було приємно, а тепер погладьте того, хто вам найбільше  подобається на дану хвилину...

 (Чується спів пташок)

  • А що це за звуки? (пташиний спів)
  • Чому це вони співають?
  • Пригадайте прикмети про пташок…
  • Хочете послухати віршика?( вихователь читає вірша Олександра Олеся

                                     «Про що, пташко, нам співаєш
                                       Пісню голосну?» —
                                       «Я співаю всьому світу
                                       Пісню про весну.

                                Про її квітки пахучі,
                                Про сади, гаї...
                                Раджу я і вам співати,
                                Дітоньки мої».
Про що співала пташка пісню?

 Вивчення вірша (ейдетика)

  • Що ми з вами вивчили? (вірша).
  • Що з віршем ми можемо зробити? (послухати, прочитати, проспівати…)
  •  А чи можемо його намалювати?
  • А давайте спробуємо. (Вихователь пропонує стати дітям біля креативної дошки, заплющити очі, слухати вірша, який читає і уявити почуте).

К. Перелісна

У куточку під парканом

Сніг біліє – там зима!

А де сонечко дістане,

Снігу й крапельки нема.

Там вже травка зеленіє

Й сині проліски цвітуть.

Черв’ячок вже землю риє,

А пташки гніздечка в’ють.

           Малювання на склі « Що розповів мені вірш про весну»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
6110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку