Корюківський дошкільний навчальний
заклад №4 «Веселка»
Корюківської міської ради
Чернігівської області
Інтегроване заняття з пріоритетом
мовленнєвих, художньо – естетичних і
креативних завдань
«Весна іде – тепло несе»
Підготувала і провела вихователь
Фесенко Олена Олександрівна
Тема: «Весна іде – тепло несе»
Програмовий зміст:
Мовленнєвий розвиток: створити сприятливі умови для оволодіння дошкільнятами лексичним матеріалом за темою «Весна», формувати у дітей мовленнєву і комунікативну компетентність, заохочувати дітей до активного мовлення, розвивати артикуляційний апарат, вправляти в добиранні прикметників – синонімів, які характеризують іменник (гомінка, весела, радісна, щедра, тепла, зелена).
Художньо-естетичний розвиток: розвивати творчу уяву, художньо – естетичні здібності, вміння створювати оригінальні аранжування і заохочувати до дизайнерської діяльності на основі інноваційної технології – «техніка малювання на склі». Формування відчуття гармонії на основі образотворчої діяльності.
Креативний розвиток: створити сприятливі умови для розвитку дитячої креативності, збагачення образно – асоціативного мислення, фантазії, що дає змогу зробити процес творення, народження неповторного, оригінального художнього продукту невимушеним.
Пізнавальний розвиток: уточнити знання дошкільників про зміни, які відбуваються у природі навесні, про весняні квіти: лісові і декоративні.
Матеріал: демонстраційні картки: літак, шосе, хрущ, пес, змія, комарик; картина «Весняна галявина», бінокль; наголівник «Сонечко», малюнок сонечка без промінців, промінчики з цифрами від 1, мікрофон; два обручі, демонстраційні картки: квіти; вербові котики, аудіо запис пташиного співу; ілюстрації до вірша О. Олеся; креативна дошка, гуаш, пензлики, вода, серветки.
Привітання: За віконцем крапелька ходила
І гостей вона зустріла.
Запросила у кімнату…
Ви їм раді всі, малята?
Мотивація:
Чарівниця в ліс ступила,
Сніг довкола розтопила
Пробудилось ведмежатко,
Назбирало рясту в лапку,
Запитало у струмочка:
«Хто ця дівчинка в віночку?»
(Весна)
Диференціація звуків:
Вихователь демонструє картинки, а діти імітують звуки, рухаючись по колу.
Вправа «Вгадай за описом»
- А як би ви назвали цю картину? Чому?
Фізкультхвилинка
Вийди, вийди, сонечко, ходьба по колу
На дідове полечко,
На бабине зіллячко, присідання
На наше подвір’ячко.
На весняні квіточки, імітація рухів «розпускається
квітка»
На маленькі діточки,
Там вони граються, підскоки
Тебе дожидаються оберти на одній нозі
Гра «Інтерв’ю»
З’являється дівчинка – Сонечко.
- Ось і сонечко з’явилось. Давайте візьмемо у нього інтерв’ю.
На аркуші паперу намальовано сонечко без промінців.
Гра «Квіти на клумбі»
По доріжці крокували,
Вліво – вправо повертали,
Присідали, підглядали
І на квіткову галявину попали. (рухи за умовою)
- Ми потрапили з вами на квіткову галявину. Погляньте,перед вами дві клумби на яких ростимуть весняні квіти: на одній квіти, які ростуть у лісі, на іншій – декоративні – які вирощує людина. Вам потрібно вибрати картинку, назвати квітку і сказати, де ж вона росте.
1, 2, 3
Обирати будеш ти …
Природо терапія
Навесні мала вербичка
Одягнула рукавички.
Ще стоять холодні ночі
застудитися не хоче.
Георгій Химич
-Вам було приємно, а тепер погладьте того, хто вам найбільше подобається на дану хвилину...
(Чується спів пташок)
«Про що, пташко, нам співаєш
Пісню голосну?» —
«Я співаю всьому світу
Пісню про весну.
Про її квітки пахучі,
Про сади, гаї...
Раджу я і вам співати,
Дітоньки мої».
Про що співала пташка пісню?
Вивчення вірша (ейдетика)
К. Перелісна
У куточку під парканом
Сніг біліє – там зима!
А де сонечко дістане,
Снігу й крапельки нема.
Там вже травка зеленіє
Й сині проліски цвітуть.
Черв’ячок вже землю риє,
А пташки гніздечка в’ють.
Малювання на склі « Що розповів мені вірш про весну»