Конспект заняття вокально-хореографічного гуртка «Крок до зірок» на тему: «Мелодії осені»

Про матеріал
Програмовий зміст: • Створити умови для розвитку творчих здібностей дітей за допомогою нетрадиційних технологій.(К.Орф, «Піснезнайко», пластичні етюди, пальчикова гра-масаж.) • Розвивати в дітей співацькі навички, тембровий та інтонаційний слух, здатність до музично - рухової творчості. • Заохочувати дітей наслідувати різноманітні звуки, які вони почули в природі, за допомогою предметів, жестів, гри на музичних інструментах. • Закріплювати вміння передавати ритмічний малюнок в оплесках. • Виховувати любов до природи, природних явищ. Любов до музики, музичної творчості.
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект заняття роботи
вокально-хореографічного гуртка
«Крок до зірок»

на тему:

«Мелодії осені»

 

 

Керівник гуртка: Кривонос Л.М.

Програмовий зміст:

  • Створити умови для розвитку творчих здібностей дітей за допомогою нетрадиційних технологій.(К.Орф, «Піснезнайко», пластичні етюди, пальчикова гра-масаж.)
  • Розвивати в дітей співацькі навички, тембровий та інтонаційний слух, здатність до музично - рухової творчості.
  • Заохочувати дітей наслідувати різноманітні звуки, які вони почули в природі, за допомогою предметів, жестів, гри на музичних інструментах.
  • Закріплювати вміння передавати ритмічний малюнок в оплесках.
  • Виховувати любов до природи, природних явищ. Любов до музики, музичної творчості.

 

                                      Хід гурткової роботи

  1. Музичне вітання.

Діти, яка улюблена ваша пора року? Чому? А вам цікаво, яка улюблена моя пора року? Але дізнаєтесь ви тоді, коли зробите всі завдання. За кожне виконане завдання ви отримаєте пазл, проте в тому випадку, коли відгадаєте загадки . Відгадки вкажуть на місце знаходження пазла. Зібравши 6 пазлів  ви зможете скласти картинку і дізнатись про мою улюблену пору року.

2.Авторська казка з використанням методики К. Орфа.

                                      Пригоди листочка.

     Прийшла до лісу осінь. Розмалювала золотом клени та берези (висхідне глісандо). Гарно стало в лісі, мов у казці. Та якось одного дня залетів до лісу холодний осінній вітер (дують в пляшку). Пострушував з дубів жолуді (вдаряють в барабан). Затріпотіли листочки на деревах (шарудять папером). Став вітер-вітрище зривати листя (дують в пляшки, мнуть папір), посипалось воно золотим килимом на землю (нисхідне глісандо).
     Залишився на клені один-однісінький листочок. «Ой! Що тепер зі мною буде?» Знову дмухнув вітер (дують в пляшку), відірвався листочок і полетів мандрувати лісом. Коли це чує тріщать кущі (шелест упаковочним папером), чиїсь важкі кроки наближаються(бубон). Вийшов на галявину ведмідь з в`язанкою  гілля за спиною. Обізвався до нього листочок : «Доброго дня, ведмедю, а що ти це робиш?» Каже ведмідь :  «Ось несу гілля, зроблю собі барліг на зиму. А зараз мені ніколи, справ багато. Бувай!» І пішов собі далі. (бубон)
     Знову подув сердитий вітер ( дують в пляшку), підхопив і поніс все далі (шарудять папером). Коли це чує хтось чмихає у траві  (сопуть носиками), чиїсь маленькі лапки тупочуть по стежині (б`ють по колінах). Так це ж їжачок! Несе на своїх голочках грибочки. Листочок до нього : « Привіт, їжачок, а що ти робиш?» « Готуюсь до зими, запасаюсь яблуками, грибочками. В мене справ багато, отож прощавай.» І пішов їжачок далі (плескають по колінам).
       Та ось зашумів вітер (дмухають в пляшку), на ліс налетіла чорна хмара і почали падати перші дощові краплини (дзвіночки, металофон, трикутник). Зажурився листочок, а вітер ще дужче загув (дують в пляшку). «І що ж мені робити тепер, як зимувати?» - сказав листочок. Почувся шурхіт (шарудять папером). Листочок подивився на землю і побачив там багато таких як і він жовтих осінніх листочків. Вони зашелестіли до нього (шарудять папером). «Спускайся до нас!» Листочок повільно спустився на землю. Йому так хороше стало серед друзів! Він заплющив очі і солодко заснув. Вітер вщух. В лісі стало тихо-тихо. Почався осінній дощ. (Металофон, дзвіночки, бубон, трикутник).

- Завдання виконали . А тепер загадка.
Загадка №1.

На городі він стоїть, видивляє білий світ.
І стрункий, і гожий і на сонце схожий.
                                                           (Соняшник) Діти знаходять пазл під оформленням залу

  1. Пластична імпровізація «Кругообіг води»
    1. Бесіда за картиною-схемою.
    2. Пластична імпровізація.
    а) осінній листочок;
    б) дощик;
    в) струмочки;
    г) озеро;

д) холод, мороз.

 

Загадка №2

Ні дощами, ні снігами за 100 років не розмить

Але хлопці – хулігани можуть м`ячиком розбить.

                                                                                         (Вікно)

  1. Поспівка « Осінь грає».

Дихальна вправа «Вітер»
Музична драбина.

4. Спів пісні « Капосний дощик»
1. Спів першого куплету.
2. Хор тваринок:(замість слів діти співають звуки, що характерні цим тваринкам)

  • котиків
  • цуценят
  • мишки
  • поросята

 

Загадка №3

Золоті метелики з дерева летять

Крильцями своїми сумно шарудять .

                                                          Листопад

        5. Ритмічні вправи

Що таке ритм? Як ми позначаємо ритм?

  1. Проплескати заданий ритм
  2. Створи ритм самостійно.

- записати на дошці – діти відтворюють
- плескає одна дитина – інші відтворюють.

 

Загадка №4

Чорні дощечки і білі має на своєму тілі.

Кожна з них співа слухняно, інструмент цей…

                                                                                   (Фортепіано)

            6. Оркестр-відео.
           Завдання: ритмічно грати вправу «Каченята і кошенята» (з використанням
           відеоролика).

          Загадка №5
      Вони веселі запальні ніколи не вгавають
      Завзяті шарики смішні, їх діти добре знають.
                                                                                        (Смішарики)

               7. Пальчикова гра-масаж на музику Деліба «Піцикато»

           Загадка №6    
             Як натомишся ти дуже,
             То присядь на мене друже.
                                                         Стільчик

                8.  Гра «Скдади ціле» (діти з пазлів складають картинку із зображенням осені –  
                     улюбленої пори року керівника гуртка).

                9. Презентація пісні «Дощик».

                   Танцювальні імпровізації дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        Пригоди листочка

     Прийшла до лісу осінь. Розмалювала золотом клени та берези (висхідне глісандо). Гарно стало в лісі, мов у казці. Та якось одного дня залетів до лісу холодний осінній вітер (дують в пляшку). Пострушував з дубів жолуді (вдаряють в барабан). Затріпотіли листочки на деревах (шарудять папером). Став вітер-вітрище зривати листя (дують в пляшки, мнуть папір), посипалось воно золотим килимом на землю (нисхідне глісандо).
     Залишився на клені один-однісінький листочок. «Ой! Що тепер зі мною буде?» Знову дмухнув вітер (дують в пляшку), відірвався листочок і полетів мандрувати лісом. Коли це чує тріщать кущі (шелест упаковочним папером), чиїсь важкі кроки наближаються(бубон). Вийшов на галявину ведмідь з в`язанкою  гілля за спиною. Обізвався до нього листочок : «Доброго дня, ведмедю, а що ти це робиш?» Каже ведмідь :  «Ось несу гілля, зроблю собі барліг на зиму. А зараз мені ніколи, справ багато. Бувай!» І пішов собі далі. (бубон)
     Знову подув сердитий вітер ( дують в пляшку), підхопив і поніс все далі (шарудять папером). Коли це чує хтось чмихає у траві  (сопуть носиками), чиїсь маленькі лапки тупочуть по стежині (б`ють по колінах). Так це ж їжачок! Несе на своїх голочках грибочки. Листочок до нього : « Привіт, їжачок, а що ти робиш?» « Готуюсь до зими, запасаюсь яблуками, грибочками. В мене справ багато, отож прощавай.» І пішов їжачок далі (плескають по колінам).
       Та ось зашумів вітер (дмухають в пляшку), на ліс налетіла чорна хмара і почали падати перші дощові краплини (дзвіночки, металофон, трикутник). Зажурився листочок, а вітер ще дужче загув (дують в пляшку). «І що ж мені робити тепер, як зимувати?» - сказав листочок. Почувся шурхіт (шарудять папером). Листочок подивився на землю і побачив там багато таких як і він жовтих осінніх листочків. Вони зашелестіли до нього (шарудять папером). «Спускайся до нас!» Листочок повільно спустився на землю. Йому так хороше стало серед друзів! Він заплющив очі і солодко заснув. Вітер вщух. В лісі стало тихо-тихо. Почався осінній дощ. (Металофон, дзвіночки, бубон, трикутник).

 

 

 

 

docx
Додано
10 січня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку