Конспект заняття роботи
вокально-хореографічного гуртка
«Крок до зірок»
на тему:
«Мелодії осені»
Керівник гуртка: Кривонос Л.М.
Програмовий зміст:
Хід гурткової роботи
Діти, яка улюблена ваша пора року? Чому? А вам цікаво, яка улюблена моя пора року? Але дізнаєтесь ви тоді, коли зробите всі завдання. За кожне виконане завдання ви отримаєте пазл, проте в тому випадку, коли відгадаєте загадки . Відгадки вкажуть на місце знаходження пазла. Зібравши 6 пазлів ви зможете скласти картинку і дізнатись про мою улюблену пору року.
2.Авторська казка з використанням методики К. Орфа.
Пригоди листочка.
Прийшла до лісу осінь. Розмалювала золотом клени та берези (висхідне глісандо). Гарно стало в лісі, мов у казці. Та якось одного дня залетів до лісу холодний осінній вітер (дують в пляшку). Пострушував з дубів жолуді (вдаряють в барабан). Затріпотіли листочки на деревах (шарудять папером). Став вітер-вітрище зривати листя (дують в пляшки, мнуть папір), посипалось воно золотим килимом на землю (нисхідне глісандо).
Залишився на клені один-однісінький листочок. «Ой! Що тепер зі мною буде?» Знову дмухнув вітер (дують в пляшку), відірвався листочок і полетів мандрувати лісом. Коли це чує тріщать кущі (шелест упаковочним папером), чиїсь важкі кроки наближаються(бубон). Вийшов на галявину ведмідь з в`язанкою гілля за спиною. Обізвався до нього листочок : «Доброго дня, ведмедю, а що ти це робиш?» Каже ведмідь : «Ось несу гілля, зроблю собі барліг на зиму. А зараз мені ніколи, справ багато. Бувай!» І пішов собі далі. (бубон)
Знову подув сердитий вітер ( дують в пляшку), підхопив і поніс все далі (шарудять папером). Коли це чує хтось чмихає у траві (сопуть носиками), чиїсь маленькі лапки тупочуть по стежині (б`ють по колінах). Так це ж їжачок! Несе на своїх голочках грибочки. Листочок до нього : « Привіт, їжачок, а що ти робиш?» « Готуюсь до зими, запасаюсь яблуками, грибочками. В мене справ багато, отож прощавай.» І пішов їжачок далі (плескають по колінам).
Та ось зашумів вітер (дмухають в пляшку), на ліс налетіла чорна хмара і почали падати перші дощові краплини (дзвіночки, металофон, трикутник). Зажурився листочок, а вітер ще дужче загув (дують в пляшку). «І що ж мені робити тепер, як зимувати?» - сказав листочок. Почувся шурхіт (шарудять папером). Листочок подивився на землю і побачив там багато таких як і він жовтих осінніх листочків. Вони зашелестіли до нього (шарудять папером). «Спускайся до нас!» Листочок повільно спустився на землю. Йому так хороше стало серед друзів! Він заплющив очі і солодко заснув. Вітер вщух. В лісі стало тихо-тихо. Почався осінній дощ. (Металофон, дзвіночки, бубон, трикутник).
- Завдання виконали . А тепер загадка.
Загадка №1.
На городі він стоїть, видивляє білий світ.
І стрункий, і гожий і на сонце схожий.
(Соняшник) Діти знаходять пазл під оформленням залу
д) холод, мороз.
Загадка №2
Ні дощами, ні снігами за 100 років не розмить
Але хлопці – хулігани можуть м`ячиком розбить.
(Вікно)
Дихальна вправа «Вітер»
Музична драбина.
4. Спів пісні « Капосний дощик»
1. Спів першого куплету.
2. Хор тваринок:(замість слів діти співають звуки, що характерні цим тваринкам)
Загадка №3
Золоті метелики з дерева летять
Крильцями своїми сумно шарудять .
Листопад
5. Ритмічні вправи
Що таке ритм? Як ми позначаємо ритм?
- записати на дошці – діти відтворюють
- плескає одна дитина – інші відтворюють.
Загадка №4
Чорні дощечки і білі має на своєму тілі.
Кожна з них співа слухняно, інструмент цей…
(Фортепіано)
6. Оркестр-відео.
Завдання: ритмічно грати вправу «Каченята і кошенята» (з використанням
відеоролика).
Загадка №5
Вони веселі запальні ніколи не вгавають
Завзяті шарики смішні, їх діти добре знають.
(Смішарики)
7. Пальчикова гра-масаж на музику Деліба «Піцикато»
Загадка №6
Як натомишся ти дуже,
То присядь на мене друже.
Стільчик
8. Гра «Скдади ціле» (діти з пазлів складають картинку із зображенням осені –
улюбленої пори року керівника гуртка).
9. Презентація пісні «Дощик».
Танцювальні імпровізації дітей.
Пригоди листочка
Прийшла до лісу осінь. Розмалювала золотом клени та берези (висхідне глісандо). Гарно стало в лісі, мов у казці. Та якось одного дня залетів до лісу холодний осінній вітер (дують в пляшку). Пострушував з дубів жолуді (вдаряють в барабан). Затріпотіли листочки на деревах (шарудять папером). Став вітер-вітрище зривати листя (дують в пляшки, мнуть папір), посипалось воно золотим килимом на землю (нисхідне глісандо).
Залишився на клені один-однісінький листочок. «Ой! Що тепер зі мною буде?» Знову дмухнув вітер (дують в пляшку), відірвався листочок і полетів мандрувати лісом. Коли це чує тріщать кущі (шелест упаковочним папером), чиїсь важкі кроки наближаються(бубон). Вийшов на галявину ведмідь з в`язанкою гілля за спиною. Обізвався до нього листочок : «Доброго дня, ведмедю, а що ти це робиш?» Каже ведмідь : «Ось несу гілля, зроблю собі барліг на зиму. А зараз мені ніколи, справ багато. Бувай!» І пішов собі далі. (бубон)
Знову подув сердитий вітер ( дують в пляшку), підхопив і поніс все далі (шарудять папером). Коли це чує хтось чмихає у траві (сопуть носиками), чиїсь маленькі лапки тупочуть по стежині (б`ють по колінах). Так це ж їжачок! Несе на своїх голочках грибочки. Листочок до нього : « Привіт, їжачок, а що ти робиш?» « Готуюсь до зими, запасаюсь яблуками, грибочками. В мене справ багато, отож прощавай.» І пішов їжачок далі (плескають по колінам).
Та ось зашумів вітер (дмухають в пляшку), на ліс налетіла чорна хмара і почали падати перші дощові краплини (дзвіночки, металофон, трикутник). Зажурився листочок, а вітер ще дужче загув (дують в пляшку). «І що ж мені робити тепер, як зимувати?» - сказав листочок. Почувся шурхіт (шарудять папером). Листочок подивився на землю і побачив там багато таких як і він жовтих осінніх листочків. Вони зашелестіли до нього (шарудять папером). «Спускайся до нас!» Листочок повільно спустився на землю. Йому так хороше стало серед друзів! Він заплющив очі і солодко заснув. Вітер вщух. В лісі стало тихо-тихо. Почався осінній дощ. (Металофон, дзвіночки, бубон, трикутник).