Конспект заняття з розвитку мовлення в групі раннього віку Тема: «Подорож Колобка»

Про матеріал
Програмовий зміст: Граматика: Вчити дітей будувати прості речення, погоджувати слова в реченні в роді, числі і відмінку; правильно вживати в реченні прийменники: на, під. Словник: Продовжити збагачувати словник дітей іменниками (вовк, заєць, їжак, лисиця, миша), прикметниками (довгі, сіренька, маленький). Виховувати уважність, посидючість.
Перегляд файлу

Конспект заняття з розвитку мовлення в групі раннього віку

 

 

Тема: «Подорож Колобка»

 

Програмовий зміст:

 

Граматика: Вчити дітей будувати прості речення, погоджувати слова в реченні в роді, числі і відмінку; правильно вживати в реченні прийменники: на, під.

 

Словник: Продовжити збагачувати словник дітей іменниками (вовк, заєць, їжак, лисиця, миша), прикметниками (довгі, сіренька, маленький). Виховувати уважність, посидючість.

 

Матеріал: набір іграшок (колобок, їжак, зайчик), ялинка, макет дерева, листя, хатинка, площинні картинки звірят, геометричні фігури.

 

Попередня робота: читання казки «Колобок», розглядання картинок, дидактичні ігри «Дикі тварини», «Хто що їсть?».

 

Хід заняття

Вихователь:

-         Погляньте, малята хто до нас прийшов? (Колобок)

-         А хто мені скаже з якої казки до нас прийшов колобок? (Колобок)

-         Від кого він утік? (Від діда, від баби, від зайця, від вовка, від ведмедя)

-         Колобок і від нас хоче втекти, але ми тихесенько підемо за ним в казкову подорож. Хочете? (Так)

Гра «По рівненькій доріжці»

(Разом з колобком діти підходять до ялинки)

По рівненькій доріжці

Крокують наші ніжки

Рівненькі в нас доріжки,

Раз, два , два, раз, два!

Вихователь

-         Колобочку дуже сподобалася ялинка.

Давайте і ми її уважно розглянемо.

-         Яка ялинка? (Гарна, зелена, пухнаста, колюча)

-         Що ви бачите на ялинці? (шишки, пташку)

-         Де ростуть шишки? (на ялинці)

-         Де сидить пташка? (на гілці)

-         Так, пташка зараз сидить на гілці, а що ще вона вміє робити? (літати, клювати зернятка, стрибати)

-         Ой, який Колобок непосидючий. Що ще він побачив?

-         (Під ялинкою лежить купка листя, діти і вихователь піднімають по одному листочку і знаходять їжака)

У кущах щось шарудить –

Зазирнем туди на мить.

Подивіться, що ми бачим?

Це ж летить колючий м’ячик… (їжак)

Вихователь:

-         А що ж це він тут робить? (спить)

-         А чому їжак спить? (до зими готується)

-         Де спить їжак? (під ялинкою)

-         Який їжак? (колючий, сірий)

-         А що робить їжак, коли він щось боїться? (фиркає)

-         Як їжачок фиркає? (показ дітей)

-         Давайте його прикриємо листочками хай далі собі спить.

(Колобок котиться далі і зупиняється біля пенька)

Вихователь:

-         Дітки де зупинився Колобок? (біля дерева)

-         Ой, а хто це сидить на пеньку? (заєць)

-         Як ласкаво можна назвати зайця? (зайчик)

-         Де сидить зайчик? (на пеньку)

-         Що тримає зайчик в лапках? (моркву)

-         А що ще він любе їсти? (гілочки, травичку ,яблучка)

Вихователь: У зайчика великі вуха, вони йому потрібні, щоб добре чути. А ще у зайчика є маленький хвостик, коли він злякається – хвостик тремтить. У нього сіренька шубка.

-         А чи завжди у нього сіра шубка? (зимою у нього біла шубка)

-         Чому? (щоб серед снігу його не побачили хижі звірі)

-         Так, дітки, зайчик дуже обережний, і тому міняє сіру шубку на білу.

-         А кого в лісі боїться зайчик? (лисицю, вовка, ведмедя)

-         А що зайчик вміє робити? (стрибати)

Фізхвилинка

Сірий зайчик сів і жде (Присідають)

Спритно вушками пряде (Приклавши руки до голови, згинають і розгинають їх)

Зимно зайчику стояти

Треба трошки пострибати (Стрибають)

Так стомились його ніжку (Ходьба на місці)

Відпочити б зайцю трішки.

Вихователь: А наш Колобок веде нас далі… (Зупиняються біля хатинки)

-         Яка гарна хатинка. Хто ж у ній живе?

Д/гра «Хто в будиночку живе?»

(Вихователь показує хвостики тварин – вовка, лисиці, миші)

-         Хто живе в будиночку? (вовк)

-         А тут хто заховався? (лисиця)

-         Хто показує вам свій хвостик? (мишка)

(вихователь виставляє тварин попереду будинка)

-         Правильно малята в цій хатинці живуть лісові звірята.

-         З ким в хатинці живе лисичка? (з мишкою і вовком)

-         З ким в хатинці живе вовк? (з лисичкою і мишкою)

-         Як ходить лисичка? (діти імітують лисицю)

-         Як говорить мишка? (пі-пі-пі)

-         Який вовк? (злий, голодний, сердитий)

-         Вам сподобалась наша подорож? (так)

-         Тож нам час повертатися до себе у групу, але спочатку слід попрощатися з Колобком і звірятами. (Допобачення!)

Вихователь:

(підходимо до столиків у групі)

-         Малята, а зараз я вам пропоную скласти з геометричних фігур тих тварин, яких ми зустріли у лісі.

-         Тож сідайте на місця і нумо до роботи!

-         Тож кого ми зустріли в лісі? (Діти по черзі називають тварин, яких складали.)

-         Молодці, малята, як гарно ви сьогодні працювали, а що вам більше всього сподобалось на занятті? (діти називають)

Тож слід нам попрощатися з нашими гостями. (Допобачення!)

 

docx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
961
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку