Конспект заняття за темою: «Підсумкове заняття» з дисципліни "Іноземна мова(за професійним спрямуванням)" студентів ІІІ курсів

Про матеріал
Конспект заняття за темою: «Підсумкове заняття» з дисципліни "Іноземна мова(за професійним спрямуванням)" студентів ІІІ курсів закладів передвищої освіти. Підготувала: Павлова Г.В., викладач ДонДКТУ м. Торецька
Перегляд файлу

ПЛАН     ЗАНЯТТЯ № _32_

 

Тема: «Підсумкове заняття»

Мета заняття:

-формувати знання з теми;

- покращувати техніку читання та практикуватись у перекладі іншомовних джерел з здобуттям основної інформації;

-відпрацьовувати граматичний матеріал в усній та письмовій формі;

-розвивати пізнавальний інтерес, увагу;

-закріпити знання з теми;

-виховувати шанобливе ставлення до англійської мови

Вид заняття:практичне

Тип  заняття: заняття формування вмінь  та  навичок

Міжпредметні зв’язки:

Забезпечуючі «Українська мова»

Забезпечувані «УМПС»

Методичне забезпечення: навчальна програма, робоча програма, конспект лекції

Література: 1. Верба Л.Г., Верба Г.В. Граматика сучасної англійської мови. Довідник: Мова англ.,  укр. ― Київ: ТОВ «ВП Логос - М», 2011.  ― 352 с. ( Серія «Учням та абітурієнтам»).

2. Мицик Л.В., Арцишевська А.Л., Кузнецова Л.Р. Англійська мова. Комунікативний аспект: підручник для студентів I-II курсів. Львів: «Світ», 2007. – 429с.

 

СТРУКТУРА     ЗАНЯТТЯ

 

1. Організаційннй момент 2хв.

2. Ознайомлення студентів з темою та метою заняття (план заняття)  3хв.

3. Мотивація навчання  2хв.     

4. Актуалізація опорних знань(опитування, диктант тощо)   7хв

1. Переказ тексту «Contracts».

5. Коментар відповідей та робіт студентів                                                                                         _3хв.

6. Викладання та вивчення нового матеріалу(лекція тощо)                                                           _38хв.

1. Читання й переклад тексту за темою «Supply and demand».

7. Закріплення знань студентів:  (форми: усне чи письмове індивідуальне або фронтальне     20хв.

опитування, самостійна робота) коментар цієї роботи                                                                                                    

1. Виконання вправ після тексту «Supply and demand».

8. Підсумок заняття                                                                                                                               _3хв.

9. Домашнє завдання                                                                                                                               2хв.

 

Викладання та вивчення нового матеріалу

 

1. Read, translate (into Ukrainian) and retell (in English) the text.

Supply and demand

In economics, supply and demand describe market relations between prospective sellers and buyers of a good. The supply and demand model determines price and quantity sold in the market. The model is fundamental in microeconomic analysis of buyers and sellers and of their interactions in a market. It is also used as a point of departure for other economic models and theories. The model predicts that in a competitive market, price will function to equalize the quantity demanded by consumers and the quantity supplied by producers, resulting in an economic equilibrium of price and quantity. The model incorporates other factors changing such equilibrium as reflected in a shift of demand or supply.

When people’s actions are based on self-interest, people respond to incentives, that is, to costs and benefits. When the costs of an activity are raised or the benefits reduced, people do less of the activity. Economists have found that they can use this simple idea of action based on costs and benefits to construct a model (or theory) that explains how many markets work. This model, the model of supply and demand, is perhaps the most basic of the models economists use to explain the world around us.

Given the model’s importance in the way modern economists think, it is surprising that one does not find the model in the writings of Adam Smith, David Ricardo, Thomas Malthus, or John Stuart Mill, though all of these pioneers in economics used the words “supply” and “demand” frequently. The modern supply-and-demand model did not appear until 1890, when Alfred Marshall published his Principles of Economics.

The model of supply and demand also applies to various specialty markets. The model applies to wages, which are determined by the market for labor. The typical roles of supplier and consumer are reversed. The suppliers are individuals, who try to sell their labor for the highest price. The consumers of labors are businesses, which try to buy the type of labor they need at the lowest price. The equilibrium price for a certain type of labor is the wage.

The model is applies to interest rates, which are determined by the money market. In the short term, the money supply is a vertical supply curve, which the central bank of a country can control through monetary policy. The demand for money intersects with the money supply to determine the interest rate

Закріплення знань студентів:

2. Make 5 questions to the text and answer them.

3. Translate into English.

1. Попит і пропозиція — економічні категорії товарного виробництва, що виникають і функціонують на ринку, у сфері товарного обміну. 2. У ринковій економіці ці категорії налажать до фундаментальних. 3. При цьому попит — представлена на ринку потреба в товарах, а пропозиція — продукт, який є на ринку або може бути доставлений на нього. 4. Одним з економічних законів товарного виробництва є закон попиту і пропозиції, який полягає в єдності попиту і пропозиції і їх об’єктивному прагненні до відповідності. 5. Вперше фразу “попит та припозиція” використав Джеймс Денхем Стюарт у своїй праці “Принципи політичної економії”, що була опублікована у 1767. 6. Цей термін також був застосований такими видатними економістами-класиками, як Адам Сміт та Давид Рікардо відповідно у їхніх працях “Причини багатства народів“ та “Принципи політичної економії та оподаткування”. 7. Попит — це запит фактичного або потенційного покупця, споживача на придбання товару за наявних у нього коштів, що призначені для цієї покупки. 8. Попит відображає, з одного боку, потребу покупця в деяких товарах або послугах, бажання придбати ці товари або послуги в певній кількості і, з іншого боку, можливість сплатити за покупку за цінами, що знаходяться в межах “доступного” діапазону. 9. Пропозиція характеризує можливість і бажання продавця (виробника) пропонувати свої товари для реалізації на ринку за певними цінами. 10. Таке визначення змальовує пропозицію і відображає її суть з якісного боку.

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
30 червня 2020
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку