Конспекти уроків для 8 класу

Про матеріал
Розробка уроків №53-56 для учнів 8 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 8 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk"
Перегляд файлу

04.04.19

Конспект уроку з польської мови №53-54 для 8 класу

Тема. Rozmawiamy o powstaniu Warszawskim. Zwiedzanie muzeum powstania Warszawskiego

Мета: удосконалювати вміння учнів з теми «. Rozmawiamy o powstaniu Warszawskim»;

розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація;

виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Обладнання: презентація.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Повідомлення теми, цілей та завдань уроку.

Фонетична розминка

Butelka oetykietowana butelka nieotykietowana

IV.Aктуалізація мотивації учіння учнів.

Бесіда

-Co znacie o okoliczniku mjesca?

-Podajcie kilka skótów.

-Proszę odmienić słowo gajowy.

- Proszę odmienić słowo krawcowa.

- Proszę odmienić słowo gajowi.

V.Bідтворення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань

1. Gramatyka. St.129,131-132

2. Сzytanie st. 135-136

3.Mówienie. Ćw.1 st.136-137

4.Gramatyka. St.137

VI.Узагальнення та систематизація основних теоретичних положень

1. Mówienie. Ćw.2 st.137

2. Pisanie. Ćw.3 st.138

3. Słuchanie. Ćw.5  st.138-140

4. Mówienie. Ćw.6 st.140

5. Pisanie. Ćw.7 st.140

VII.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

Ćw.4 st.138.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.04.2019

Конспект уроку з польської мови №55-56 для 8 класу

Тема. Muzeum Historii Ukrainy w Drugiej Wojnie Światowej. Популярні професії в Польщі

Мета: удосконалювати вміння учнів з теми «Rozmawiamy o powstaniu Warszawskim»;

розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація;

виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Обладнання: презентація.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Повідомлення теми, цілей та завдань уроку.

Фонетична розминка

Chrząszcz brzmi w trzcinie w Szczebrzeszynie,

W szczękach chrząszcza trzeszczy miąższ,

Czcza szczypawka czka w Szczecinie, Chrzączsza

szczudłem przechrzcił wąż, Strząsa skrzydła

z dżdżu, A trzmiel w puszczy, tuż przy Pszczynie,

Straszny wszczyna szum...

IV.Aктуалізація мотивації учіння учнів.

Бесіда

- Co znacie o okoliczniku przyczyny?

- Co znacie o okoliczniku celu?

-Co znacie o okoliczniku mjesca?

-Podajcie kilka skótów.

-Proszę odmienić słowo gajowy.

V.Bідтворення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань

1. Mówienie. Ćw.11 st.141

2. Pisanie. Ćw.12 st.141

3.Mówienie. Ćw.13 st.141

4.Gramatyka. St.142

VI.Узагальнення та систематизація основних теоретичних положень

1. Pisanie. Ćw.14-20 st.143-145

2. Gramatyka. St.145-146

3. Pisanie. Ćw.21 st.146

VII.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

Ćw.10 st.141.

 

docx
Додано
11 квітня 2019
Переглядів
823
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку