Конспекти уроків польської мови для 6 класу

Про матеріал

Конспект уроку + розробка слів до словника. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 6 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk

Зміст архіву
Перегляд файлу

Polskie słowo

Wymowa

Tłumaczenie

gospodarstwo

господарство

господарство

stodoła

стодола

сарай

szopa

шопа

барак,сарай,стайня,будка

podwórko

подвурко

подвіря

„domy” zwierząt

доми звєжонт

будинки тварин

obora

обора

корівник

stajnia

стайня

стайня

chlew

хлев

хлів

kurnik

курнік

курник

 

Polskie słowo

Wymowa

Tłumaczenie

gospodarstwo

господарство

господарство

stodoła

стодола

сарай

szopa

шопа

барак,сарай,стайня,будка

podwórko

подвурко

подвіря

„domy” zwierząt

доми звєжонт

будинки тварин

obora

обора

корівник

stajnia

стайня

стайня

chlew

хлев

хлів

kurnik

курнік

курник

 

Polskie słowo

Wymowa

Tłumaczenie

gospodarstwo

господарство

господарство

stodoła

стодола

сарай

szopa

шопа

барак,сарай,стайня,будка

podwórko

подвурко

подвіря

„domy” zwierząt

доми звєжонт

будинки тварин

obora

обора

корівник

stajnia

стайня

стайня

chlew

хлев

хлів

kurnik

курнік

курник

 

Polskie słowo

Wymowa

Tłumaczenie

gospodarstwo

господарство

господарство

stodoła

стодола

сарай

szopa

шопа

барак,сарай,стайня,будка

podwórko

подвурко

подвіря

„domy” zwierząt

доми звєжонт

будинки тварин

obora

обора

корівник

stajnia

стайня

стайня

chlew

хлев

хлів

kurnik

курнік

курник

 

Перегляд файлу

07.03.2018

Конспект уроку польської мови №45-46(6 клас)

Тема. Na wsi. Wejska kepela

Мета: формування лексичних навичок  до теми «Na wsi»;

розвиток мовлення і збагачення словникового запасу учнів;

 виховання працьовитості, уваги, спостережлиості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Duża żaba nad kałużą napotkała żuka.

 Żuk na nóżki włożył buty, obcasami stukał.

 Nad kałużą podskakiwał, żółte buty pokazywał,

 aż je usmarował błotem.

 Oj, co było potem!...

ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Провідміняти  словосполучення szerokie pierony. 

-Провідміняти словосполучення pełne plecaki.

-Провідвіняйте словоcполучення ciężkie bagaże.

-Провідміняйте obce kraje.

-Провідміняйте  ciekawe lekcje  ланцюжком.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1.Do słownika.

 2. Ćwicz fizyczny.

3. Czytanie. St.113-114

4.Mówienie. Ćw.1 st.115

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання. Wyuczyć słowa pisemnie.

zip
Додано
6 березня 2018
Переглядів
1770
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку