27.02.2019
Конспект уроку польської мови №45-46(7 клас)
Тема: Пори року. Julian Tuwim
Мета: cформувати лексичні навички до теми «W szkole języka polskiego»;
розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;
виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;
створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Хід уроку
І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).
ІІ Фонетична розминка
Poduszka
Poduszka na twym łóżku poszewkę ma pluszową.
Kwiatuszki i motylki masz tuż
nad swoją głową.
Poduszka na twym łóżku przyniesie ci sen szybki.
Będziesz w tym śnie szybować, potem pływać
jak rybki.
ІІІ Перевірка домашнього завдання.
ІV Актуалізація опорних знань учнів.
Бесіда:
-Co to jest Dopełniacz?
-Jakie koncówki w Dopełniaczu?
-Co to jest Narzędnik?
- Jakie koncówki w Narzędnika?
-Jakie reguly tłumaczenia własnych nazw?
V Оголошення теми та мети уроку.
VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)
1. Słuchanie. Ćw.23 st.124-125
2. Mówienie. Ćw.24,25,26 st.125 - 126
3. Gramatyka. St.126-127
4. Тут трава росте висока ,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги —
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком —
Із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п'ятах.
Випростали добре спини
І звели лопатки.
5. Pisanie. Ćw.27 st.127
6. Czytanie. Ćw.28,29 st.127-128
7. Mówienie. Ćw.30 st.128
8. Петрик йшов, йшов, йшов (крокують на місці)
І суницю знайшов. (нахиляються вперед)
З’їв і далі пішов. (імітація рухів, які виконує хлопчик)
Петрик йшов, йшов, йшов
І горішок знайшов.
Підняв і далі пішов.
Петрик йшов, йшов, йшов
І грибочок знайшов.
Поклав у кошик
і додому пішов. (сідають за парти)
9. Pisanie. Ćw.31-33 st.128-129
V Підсумок уроку.
VI Домашнє завдання.Ćw.22 st.124
06.03.2019
Конспект уроку польської мови №47-48(7 клас)
Тема: Tyle spraw do załatwienia. Плани на завтра
Мета: cформувати лексичні навички до теми «Tyle spraw do załatwienia»;
розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;
виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;
створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Хід уроку
І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).
ІІ Фонетична розминка
Lojalna Jola wyindywidualizowała się z rozentuzjazmowanego tłumu, który oklaskiwał przeintelektualizowane i przeraturalizowane dzieło
ІІІ Перевірка домашнього завдання.
ІV Актуалізація опорних знань учнів.
Бесіда:
-Co to jest Dopełniacz?
-Jakie koncówki w Dopełniaczu?
-Co to jest Narzędnik?
- Jakie koncówki w Narzędnika?
-Jakie reguly tłumaczenia własnych nazw?
V Оголошення теми та мети уроку.
VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)
1. Czytanie. St.133-134
2. Mówienie. Ćw.1 st.134 - 135
3. Czytanie. Ćw.2 st.135
4. Тут трава росте висока ,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги —
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком —
Із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п'ятах.
Випростали добре спини
І звели лопатки.
5. Słuchanie. Ćw.4 st.136-137
6. Pisanie. Ćw.6,7 st.138
7. Mówienie. Ćw.9 st.138-139
8. Петрик йшов, йшов, йшов (крокують на місці)
І суницю знайшов. (нахиляються вперед)
З’їв і далі пішов. (імітація рухів, які виконує хлопчик)
Петрик йшов, йшов, йшов
І горішок знайшов.
Підняв і далі пішов.
Петрик йшов, йшов, йшов
І грибочок знайшов.
Поклав у кошик
і додому пішов. (сідають за парти)
9. Pisanie. Ćw.10,11 st.139
10.Gramatyka. St.139-140
11. Pisanie. Ćw.12-14 st.140-141
V Підсумок уроку.
VI Домашнє завдання.
Ćw.3 st.136