20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Конспекти уроків польської мови для 7 класу

Про матеріал
Розробка уроків №45-48 для учнів 7 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 7 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk"
Перегляд файлу

27.02.2019

Конспект уроку польської мови №45-46(7 клас)

Тема: Пори року. Julian Tuwim

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «W szkole języka polskiego»;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Poduszka

Poduszka na twym łóżku poszewkę ma pluszową.

Kwiatuszki i motylki masz tuż

nad swoją głową.

Poduszka na twym łóżku przyniesie ci sen szybki.

Będziesz w tym śnie szybować, potem pływać

jak rybki.

 ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Co to jest Dopełniacz?

-Jakie koncówki w Dopełniaczu?

-Co to jest Narzędnik?

- Jakie koncówki w Narzędnika?

-Jakie reguly tłumaczenia własnych nazw?

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1. Słuchanie. Ćw.23 st.124-125 

2. Mówienie. Ćw.24,25,26 st.125 - 126

 3. Gramatyka. St.126-127      

4. Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 5. Pisanie. Ćw.27 st.127

 6.   Czytanie. Ćw.28,29 st.127-128

7.   Mówienie. Ćw.30 st.128

8. Петрик йшов, йшов, йшов (крокують на місці)

І суницю знайшов. (нахиляються вперед)

З’їв і далі пішов. (імітація рухів, які виконує хлопчик)

Петрик йшов, йшов, йшов

І горішок знайшов.

Підняв і далі пішов.

Петрик йшов, йшов, йшов

І грибочок знайшов.         

Поклав у кошик                

і додому пішов. (сідають за парти)

9.  Pisanie. Ćw.31-33 st.128-129    

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завданняw.22 st.124

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.03.2019

Конспект уроку польської мови №47-48(7 клас)

Тема: Tyle spraw do załatwienia. Плани на завтра

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «Tyle spraw do załatwienia»;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Lojalna Jola wyindywidualizowała się z rozentuzjazmowanego tłumu, który oklaskiwał przeintelektualizowane i przeraturalizowane dzieło

 ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Co to jest Dopełniacz?

-Jakie koncówki w Dopełniaczu?

-Co to jest Narzędnik?

- Jakie koncówki w Narzędnika?

-Jakie reguly tłumaczenia własnych nazw?

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1. Czytanie. St.133-134

2. Mówienie. Ćw.1 st.134 - 135

 3. Czytanie. Ćw.2 st.135

4. Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 5. Słuchanie. Ćw.4 st.136-137

 6. Pisanie. Ćw.6,7 st.138

7.   Mówienie. Ćw.9 st.138-139

8. Петрик йшов, йшов, йшов (крокують на місці)

І суницю знайшов. (нахиляються вперед)

З’їв і далі пішов. (імітація рухів, які виконує хлопчик)

Петрик йшов, йшов, йшов

І горішок знайшов.

Підняв і далі пішов.

Петрик йшов, йшов, йшов

І грибочок знайшов.         

Поклав у кошик                

і додому пішов. (сідають за парти)

9.  Pisanie. Ćw.10,11 st.139

10.Gramatyka. St.139-140

11. Pisanie. Ćw.12-14 st.140-141

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.

Ćw.3 st.136

 

docx
Додано
5 березня
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку