2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Конспекти уроків з ПМ для 8 класу

Про матеріал
Оновлена розробка уроків №25-30 для учнів 8 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 8 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk "
Перегляд файлу

06.12.2019

Конспект уроку для 8 класу №25-26

Тема. Kazimierz Przerwa-Tetmajer  «Morskie oko». Morskie oko

Мета. cформувати лексичні навички  до теми «Wyprawa w góry». Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний момент

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Bzyczy bzyg znad Bzury zbzikowane bzdury, bzyczy bzdury, bzdurstwa bzdurzy i nad Bzurą w bzach bajdurzy, bzyczy bzdury, bzdurnie bzyka, bo zbzikował i ma bzika!

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Mówienie.Ćw. 16,17 st.77

2.Pisanie. Ćw. 19-23 st.78-82

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Mówienie.Ćw. 25 st.82

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisanie.Ćw.27 st.82

2. Mówienie.Ćw. 28 st.82-83

3.Gramatyka. St. 83-84

4. Pisanie.Ćw.29 st.84-85

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

1. Ćw. 18 st. 77

2.Переказувати текст на ст. 85

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.12.2019

Конспект уроку польської мови №27-30(8 клас)

Тема: Контрольна робота.

Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень восьмикласників, з'ясувати можливі недоліки в ходу опанування теорією;

розвивати навички роботи з тестовими завданнями, навички самостійної роботи; виховувати шанобливе ставлення до іноземних мов.

Тип уроку: урок перевірки навчальних досягнень учнів

Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ. Ознайомлення восьмикласників із темою, метою і завданнями уроку

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Ознайомлення з критеріями оцінювання завдань закритої й відкритої форми. Проведення інструктажу щодо виконання їх.

ІV. Виконання завдань закритої й відкритої форми

1.Słuchanie (Додаток 1)

2.Pisanie (Додаток 2)

3. Czytanie ( St. 73-74)

4. Mówienie

Poprzednie oglaszamy, który to będzie tekst (st. 85).

V. Підсумок уроку

1. Організований збір контрольних.

2. Відповіді на питання, що виникли в учнів під час написання контрольної роботи.

VI. Домашнє завдання

Повторення вивченого.

 

 

 

 Додаток 1

Za każdą poprawną odpowiedz 1  punkt.

 

 

 

 

Додаток 2

Zadanie 1

Za każdą poprawną odpowiedz 0,6 punktów

Zadanie 2

Za każdą poprawną odpowiedz 0,6 punktów

 

 

 

 

Pisanie

Zadanie 1

Za każdą poprawną odpowiedz 0,6 punktów

Zadanie 2

Za każdą poprawną odpowiedz 0,6 punktów

 

 

 

docx
Додано
17 грудня 2019
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку