Конспекти уроків з Природознавства

Про матеріал
Конспекти уроків з методами та прийомами навчання. Можуть бути використані для вивчення Пізнаємо природу
Перегляд файлу

Урок 1

Тема: Природознавство – комплекс наук про природу.

Мета  :  Формувати уявлення учнів про природу, місце людини в природі.  Обґрунтувати цінність знань з природознавства для людини. Виховувати екологічно свідомого громадянина.

Обладнання: таблиці, прилади, мікроскоп, муляжі, колекції мінералів,кімнатні рослини.

Компетентності: навчальна, комунікативна, інформаційна

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

 

Хід уроку

  1. Організація класу
  • Знайомство
  • Критерії оцінювання
  • Знайомство з підручником
  1. Д/з
  2. Актуалізація о.з.

Гра « Знайди своє місце»

Картки з термінами: Навколишнє середовище,природа, предмети, зроблені людиною, жива природа, дробянки, рослини, гриби, тварини, нежива природа, Сонце, Місяць, вода повітря, грунт , кор.. копалини.

Учні повинні скласти ланцюг, щоб він відповідав зв’язкам в природі.

Схема

 

Навколишнє середовище

Природа                                                                                  Предмети, зроблені людиною

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.

   Епіграф      Вчіться, діти! Мудра книжка

               Скаже вам чогось багато

З того, що колись другими

І посіяно, й пожато,

Та і те запам’ятайте, Що для вашого народу

Ще одна є з книжок книжка

Та, що звемо ми Природа!

Ви бачите, що ми з вами живемо серед предметів ,зроблені людиною та серед  об’єктів природи. Природа досить цікава, таємнича. Щоб більше дізнатися про навколишній світ, ми на цілий рік перетворимось на дослідників природи.

  1. Вивчення н. м.

« Мікрофон»

  • З чим асоціюється у вас слово « природа»?
  • Назвіть відмінності між живою та неживою природою
  • Що означає слово жива?

 

« Асоціативний кущ»

 

ЖИТТЯ

 

 

Гра « Хто швидше»

2 команди. Потрібно розставити об’єкти живої та неживої природи в 2 колонки

Природа

                                          Жива                                        Нежива

  • ЗАПИС в зошиті схеми

« Мікрофон»

  • Як ви думаєте , що означає слово « природознавство»?

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО  ( знати)

Хімія     Біологія    Географія   Фізика    Астрономія     Екологія         (ЗАПИС)

 

  • Пояснення по кожній науці, вченні, підручник зачитати
  • Отже, протягом року ми будемо вивчати небесні тіла, гори, річки, речовини, явища природи
  • Демонстрація явищ
  • Гра « Визначсь»

Вчитель називає явища природи та об’єкти, діти хлопають в долоні на явища

Земля, схід Сонця,камінь, рослина, обертання Землі навколо своєї осі, політ птаха, Сонце, зорепад, ріст рослини, Місяць, веселка, спів пташок

 

Людина завжди намагалася пояснити та передбачити явища природи. З якою метою вона це робила? ( Допомагали знання пристосовуватись до навколишнього середовища)

  • Що пов’язує живу та неживу природу?
  • Хто вивчає природу?
  • - Яке місце людини в природі?
  • Як вона зв’язана з природою?

Опорна схема « Взаємозв’язки людини і природи»

 

 

 

ЛЮДИНА

 

 

  • Чи завжди людина толерантно відноситься до природи?
  • Навести приклади впливу людини на природу
  • Які наслідки негативного впливу на природу?
  • Що потрібно зробити, щоб берегти природу?

Мікрофон

  • Що я зробив для збереження природи?

 

  1. Узагальнення вивченого матеріалу

Ланцюжок

 Один учень називає науку, інший каже, що вивчає наука

Прес       Я вважаю

              Тому що

             Наприклад

            Отже

  • Чи є людина частиною природи? Якої?
  1. Рефлексія
  • Що я знав?
  • Що я дізнався?

 

 

docx
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку