16 квітня о 18:00Вебінар: Викладання трудового навчання в умовах карантину

Консультація для батьків:«В ЯКІ ІГРИ МОЖНА ГРАТИ ВДОМА З ДІТЬМИ»

Про матеріал
Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього світу. Гра відповідає кожній освітньій галузі «Фізична культура», «Здоров'я», «Безпека», «Соціалізація, «Праця», «Пізнання», «Комунікація», «Читання художньої літератури», «Художня творчість», «Музика». Дійсно, у грі дитина розвивається фізично, у нього виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива.
Перегляд файлу

                               Консультація для батьків

                  «В ЯКІ ІГРИ МОЖНА ПОГРАТИ ВДОМА З ДІТЬМИ»

 

        Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього світу. Гра відповідає кожній освітньій галузі «Фізична культура», «Здоров'я», «Безпека», «Соціалізація, «Праця», «Пізнання», «Комунікація», «Читання художньої літератури», «Художня творчість», «Музика». Дійсно, у грі дитина розвивається фізично, у нього виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор вихователь здійснює сенсорне виховання дітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв'язку найпростіших явищ тощо). Вихователь використовує гру як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам'яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку гру можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, в самостійній діяльності дітей. А як використовувати ігри в домашніх умовах? Про це ми говоримо з батьками на консультаціях «Граємо разом з дітьми», «Ігри для дому», «Ігри на кухні», батьківських зборах «Роль гри в житті дитини». На даних заходах батьки отримують знання про значення гри у розвитку дитини, вчаться грати з дитиною в умовах сім'ї.

 

 

 

 

Картинки по запросу игры с детьми картинки

 

«Ігри на кухні»

Використовуючи гру при організації повсякденних домашніх справ можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого. Наприклад, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з дитиною в такі ігри:

ГРА «Їстівне-неїстівне».

Мета: розвиток уваги, пам'яті, розширення словникового запасу дитини.

Правила гри: Дорослий називає різні предмети (наприклад, картопля, ніж, виделка, торт, каструля і т. п.) дитина в свою чергу повинен відповідати «їстівне» або «неїстівне». Потім можна помінятися ролями.

Можно розгадувати «Смачні» загадки.

В полі народився,

На заводі варився,

На столі розчинився.

Відповідь: Цукор

Маленьке, здобне

Колесо їстівне.

Я одна його не з'їм,

Розділю хлопцям всім.

Відповідь: Бублик

 

Дідусь сміється,

на ньому шубонька трясеться.

Відповідь: Кисіль

Холодок в пакеті

Їдять і дорослі і діти

Холодок, холодок,

Дай лизнути тебе разок!

Відповідь: Морозиво

В воді родиться, а води боїться.

Відповідь: Сіль

Наші поросятки зросли на грядці,

До сонечка бочком, хвостики гачком.

Ці поросятки грають з нами в хованки.

Відповідь: Огірки

 

ГРА «Колір, форма, розмір»

Мета: розвиток пам'яті, мислення, уважності, логіки.

Правила гри: Батько пропонує дитині назвати продукти (предмети на кухні) певного кольору, форми, розміру.

ГРА «Вгадай»

Мета: формування вміння думати і аналізувати, збагачення мови, розвитку творчого мислення, уяви, пам'яті.

Правила гри: Запропонуйте дитині вгадати предмет, описуваний вами, на задану тему. Потім хай спробує описати предмет дитина, а ви відгадуєте!

ГРА «Хто більше»

Мета: розвиток уваги, пам'яті, розширення словникового запасу.

Правила гри: Спільно з дитиною виберіть тему гру (н-р: «Посуд») і по черзі називаєте посуд. Хто більше назвав, той і виграв!

ГРА «Назви лагідно»

Мета: формування навичок словотворення.

Правила гри: Батько називає будь-яке слово, а дитина повинна назвати його ласкаво, наприклад, моркву-морковочка, тарілка-тарілочка і т.п.

ГРА «Назви менею…»

Мета: розвиток мовлення, пам'яті, уваги, почуття гумору.

Правила гри: Спільно з дитиною вибираєте тему гри, наприклад, фрукти. І по черзі «ображаєте» один одного фруктами! (Ти - яблуко!, А ти - ананас! А ти - банан! Тощо)

Завдання на розвиток дрібної моторики:

1. розсортувати білу і червону квасолю;

2. викласти з квасолі яку-небудь фігуру, цифру, букву, слово...;

3. в мішечок покласти крупу (рис/гречка/горох) і дрібні іграшки з кіндер-сюрпризу. Вгадати на дотик знайдений в мішечку предмет;

4. порахувати скільки їдалень (чайних) ложок, н-р, рису увійде чашку, банку...

Дитина дуже радий хвилинах, подарованим йому батьками в грі. Спілкування в грі не буває безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких йому людей, тим більше взаємини, загальних інтересів, любові між ними в подальшому.

Фантазуйте і грайте на здоров'я!

 

 

                                              Похожее изображение

docx
Додано
29 квітня 2019
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку