Контрольна робота №1 "Вступ. Біорізноманіття"

Про матеріал
Контрольна робота №1 з різнорівневими завданнями для учнів 10 класу. Біологія і екологія (Остапченко Л.І.)
Перегляд файлу

Вступ. Біорізноманіття.                                                                                                  Контрольна робота №1

 

 

Варіант І

Рівень І

 Оберіть одну правильну відповідь у кожному завданні. (0.5 бала)

1. Виберіть представників автотрофних еукаріотів:

а) водорості, хлорелла, зозулин льон, дуб, троянда;

б) мукор, дріжджі, трюфель, маслюк, боровик;

в) губки, венерин пояс, морська зірка;

г) беззубка річкова, планарія молочна, печінковий сисун.

2. Виберіть хвороби, спричинені пріонами:


а) смертельне родинне безсоння;

б) каданг-каданг;

в) поліомієліт;

г) тютюнова мозаїка.


3. Наявність клітинної стінки з целюлози притаманна для клітини:


а) бактерій;

б) грибів;

в) рослин;

г) тварин.


4. Зовнішня білкова оболонка вірусів – це:


а) капсула;

б)клітинна стінка;

в) капсид;

г) нуклеоїд.


5. Кулясті бактерії, розміщені ланцюжками:


а) мікрококи;

б) стафілококи;

в) диплококи;

г) стрептококи.


6. Наука, що вивчає клітинний рівень організації життя називається:


а) морфологія;

б) цитологія;

в) гістологія;

г) екологія.


 

Рівень ІІ. Дайте визначення поняттям та термінам (1 бал):

7. Дивергенція – це…

8. Поліморфізм – це…

9. Фототаксис – це…

 

Рівень ІІІ. (3 бали)

 

10. Як ви вважаєте, які чинники можуть знизити опірність організму до збудників вірусних захворювань?

11. Проаналізуйте роль прокаріотів у живій природі.

 

Рівень ІV. (3 бали)

 

12. Складіть коротку характеристику організму за критеріями виду.

 

 

 

 

 

 

 

Вступ. Біорізноманіття.                                                                                                  Контрольна робота №1

 

 

Варіант ІІ

Рівень І

 Оберіть одну правильну відповідь у кожному завданні. (0.5 бала)

Віроїди вражають:


а) усі клітинні організми;

б) ссавці, гриби, рослини;

в) вищі рослини;

г) бактерії.


Критерій виду, що бере до уваги будову організму, тканин, органів, систем органів,називається:


а) фізіологічний;

б) екологічний;

в) морфологічний;

г) цитологічний.


3.Наука, що вивчає тканинний рівень організації життя називається:


а) морфологія;

б) цитологія;

в) гістологія;

г) екологія.


4. Укажіть неклітинні форми життя, які є білком і здатні викликати інфекційні захворювання людини


та тварин:

а) віруси;

б) віроїди;

в) вібріони;

г) пріони.


5. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють віруси:


а) губчаста енцефалопатія;

б) ендемічний зоб;

в) туберкульоз;

г) поліомієліт.


6. Укажіть прокаріотичний організм:


а) інфузорія-туфелька;

б) хламідомонада;

в) ціанобактерія;

г) амеба протей.


 

Рівень ІІ. Дайте визначення поняттям та термінам (1 бал):

7. Кладограма – це…

8. Бродіння – це…

9. Еволюція – це…

 

Рівень ІІІ. (3 бали)

 

10. Складіть перелік профілактичних заходів,  спрямованих на запобігання поширенню бактеріальних інфекцій.

11. Проаналізуйте місце та роль вірусів у живій природі.

 

Рівень ІV. (3 бали)

 

12. Складіть коротку характеристику організму за критеріями виду.

 

 

 

docx
Додано
22 листопада 2020
Переглядів
3619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку