Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 2
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
В одному ящику лежить 24 кг цвяхів, що на 17 кг менше, ніж у другому. Скільки кілограмів цвяхів у двох ящиках?
-
Знайдіть значення виразу:
-
Розв’язати рівняння:
-
2)
-
З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю 3 км/год, а велосипедист – зі швидкістю в 4 рази більшою. Якою буде відстань між ними через 2 год після початку руху?
-
Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння 56 було число 23?
Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 1
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
За перший день зібрали 32 кг лікарських рослин, що на 13 кг більше, ніж за другий. Скільки кілограмів лікарських рослин зібрали за два дні?
-
Знайдіть значення виразу:
-
Розв’язати рівняння:
-
2)
-
З одного пункту одночасно в одному напрямі вирушили велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю 14 км/год, а автомобіль – зі швидкістю в 6 разів більшою. Якою буде відстань між ними через 3 год після початку руху?
-
Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння було число 17?
Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 2
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
В одному ящику лежить 24 кг цвяхів, що на 17 кг менше, ніж у другому. Скільки кілограмів цвяхів у двох ящиках?
-
Знайдіть значення виразу:
-
Розв’язати рівняння:
-
2)
-
З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю 3 км/год, а велосипедист – зі швидкістю в 4 рази більшою. Якою буде відстань між ними через 2 год після початку руху?
-
Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння 56 було число 23?
Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 1
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
За перший день зібрали 32 кг лікарських рослин, що на 13 кг більше, ніж за другий. Скільки кілограмів лікарських рослин зібрали за два дні?
-
Знайдіть значення виразу:
-
Розв’язати рівняння:
-
2)
-
З одного пункту одночасно в одному напрямі вирушили велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю 14 км/год, а автомобіль – зі швидкістю в 6 разів більшою. Якою буде відстань між ними через 3 год після початку руху?
-
Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння було число 17?
Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 2
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
В одному ящику лежить 24 кг цвяхів, що на 17 кг менше, ніж у другому. Скільки кілограмів цвяхів у двох ящиках?
-
Знайдіть значення виразу:
-
Розв’язати рівняння:
-
2)
-
З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю 3 км/год, а велосипедист – зі швидкістю в 4 рази більшою. Якою буде відстань між ними через 2 год після початку руху?
-
Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння 56 було число 23?
Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 1
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
За перший день зібрали 32 кг лікарських рослин, що на 13 кг більше, ніж за другий. Скільки кілограмів лікарських рослин зібрали за два дні?
-
Знайдіть значення виразу:
-
Розв’язати рівняння:
-
2)
-
З одного пункту одночасно в одному напрямі вирушили велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю 14 км/год, а автомобіль – зі швидкістю в 6 разів більшою. Якою буде відстань між ними через 3 год після початку руху?
-
Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння було число 17?