Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння»

Про матеріал
Математика 5 клас. Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння»
Перегляд файлу

Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 2

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.  2)   3)
  1. В одному ящику лежить 24 кг цвяхів, що на 17 кг менше, ніж у другому. Скільки кілограмів цвяхів у двох ящиках?
  2. Знайдіть значення виразу:

   

  1. Розв’язати рівняння:
  1.   2)
  1. З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю  3 км/год, а велосипедист – зі швидкістю в 4 рази більшою. Якою буде відстань між ними через 2 год після початку руху?
  2. Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння 56 було число 23?  

 

 

 

Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 1

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.  2)   3)
  1. За перший день зібрали 32 кг лікарських рослин, що на 13 кг більше, ніж за другий. Скільки кілограмів лікарських рослин зібрали за два дні?
  2. Знайдіть значення виразу:

   

  1. Розв’язати рівняння:
  1.   2)
  1. З одного пункту одночасно в одному напрямі вирушили велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю  14 км/год, а автомобіль – зі швидкістю в 6 разів більшою. Якою буде відстань між ними через 3 год після початку руху?
  2. Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння було число 17?  

 

 

Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 2

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.  2)   3)
  1. В одному ящику лежить 24 кг цвяхів, що на 17 кг менше, ніж у другому. Скільки кілограмів цвяхів у двох ящиках?
  2. Знайдіть значення виразу:

   

  1. Розв’язати рівняння:
  1.   2)
  1. З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю  3 км/год, а велосипедист – зі швидкістю в 4 рази більшою. Якою буде відстань між ними через 2 год після початку руху?
  2. Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння 56 було число 23?  

Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 1

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.  2)   3)
  1. За перший день зібрали 32 кг лікарських рослин, що на 13 кг більше, ніж за другий. Скільки кілограмів лікарських рослин зібрали за два дні?
  2. Знайдіть значення виразу:

   

  1. Розв’язати рівняння:
  1.   2)
  1. З одного пункту одночасно в одному напрямі вирушили велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю  14 км/год, а автомобіль – зі швидкістю в 6 разів більшою. Якою буде відстань між ними через 3 год після початку руху?
  2. Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння було число 17?  

 

 

Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 2

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.  2)   3)
  1. В одному ящику лежить 24 кг цвяхів, що на 17 кг менше, ніж у другому. Скільки кілограмів цвяхів у двох ящиках?
  2. Знайдіть значення виразу:

   

  1. Розв’язати рівняння:
  1.   2)
  1. З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю  3 км/год, а велосипедист – зі швидкістю в 4 рази більшою. Якою буде відстань між ними через 2 год після початку руху?
  2. Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння 56 було число 23?  

 

 

 

Контрольна робота №3 по темі: «Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас. Варіант 1

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.  2)   3)
  1. За перший день зібрали 32 кг лікарських рослин, що на 13 кг більше, ніж за другий. Скільки кілограмів лікарських рослин зібрали за два дні?
  2. Знайдіть значення виразу:

   

  1. Розв’язати рівняння:
  1.   2)
  1. З одного пункту одночасно в одному напрямі вирушили велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю  14 км/год, а автомобіль – зі швидкістю в 6 разів більшою. Якою буде відстань між ними через 3 год після початку руху?
  2. Яке число треба підставити замість a, щоб коренем рівняння було число 17?  
docx
Додав(-ла)
Макарець Олена
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
2017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку