Контрольна робота №3. Велике диво казки. Літературна казка (тестові завдання). 5 клас. Для роздруківки.
Контрольна робота №3. Велике диво казки. Літературна казка (тестові завдання). Для 5 класу.
За підручником Авраменко О.
Українська література : підруч. для 5 кл. закл. за-
гальн. середн. освіти / Олександр Авраменко. — Київ :
Грамота, 2022. — 288 с. : іл.
Контрольна робота №3. Велике диво казки. Літературна казка (тестові завдання). 5 клас
Прізвище ім'я по батькові учня Клас Дата
Опис тесту:
Контрольна робота №3. Велике диво казки. Літературна казка (тестові завдання). Для 5 класу.
За підручником Авраменко О.
Українська література : підруч. для 5 кл. закл. загальн. середн. освіти / Олександр Авраменко. — Київ :
Грамота, 2022. — 288 с. : іл.
А) казка з української літератури |
Б) |
казка, яку написав народ |
|
В) твір на основі реальних подій |
Г) |
це авторський художній твір |
|
Питання №2 До українських літературних казок належать: А) "Мудра дівчина" |
Б) |
"Фарбований Лис" |
|
В) |
"Мавка-Вербинка" |
Г) |
"Про правду і кривду" |
Д) |
"Цар Плаксій та Лоскотон" |
Е) |
"Микита Кожум 'яка" |
Є) |
"Летючий корабель" |
|
|
З якої казки цей текст?
Усі мешканці лісу заворушилися...
Хто тікав у поле, хто ховався в нору, хто шукав схованку в дуплах або ж біг до очерету, що густо поріс понад болотом. Аж ось і справді залунав постріл, загавкали ловецькі пси, заграли ріжки...
Якому герою із казки належать ці слова?
— Слухайте, любі мої, — говорив ... , — і тіштеся! Сьогодні рано святий Миколай виліпив мене з небесної глини — придивіться, яка вона блакитна! І, ожививши мене своїм духом, мовив: «Звіре Остромисле! У звірячім царстві запанував безлад, несправедливий суд і неспокій. Ніхто там не певний свойого життя та свойого добра. Іди на землю й будь звірячим царем, заводь лад, суди по правді та не допускай нікому кривдити моїх звірів!»
Установіть відповідність між назвою казки та героями з неї.
1) 2) 3) 4) |
"Мавка Вербинка" "Цар Плаксій та Лоскотон" " Микита Кожум'яка" " Фарбований Лис" |
А) Б) В) Г) |
лісовик, заєць, хухи вовки, ведмеді, лисички Вай-Вай, Нудота, Плакота змій, князь, княгиня |
Вкажіть відповідність:
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Встановіть відповідність між описом героя та його ім'ям.
Опис героя
... її темні очі, що були як фіалки або фіалкова тінь;
дивився на довге темно-синє волосся, що відблискувало, як
гайвороняче крило, любувався з її довгих
1) світло-зелених шат. А тим часом вона простягла до нього ніжні, білі, як
лілеї, руки, і він почув голос, неначе
задзвонили навколо сині дзвіночки...
2) 3) |
Жив собі в однім лісі ..., хитрий-прехитрий. Кілька разів гонили його стрільці, травили його псами, наставляли на нього заліза або підкидали йому затруєного м’яса, нічим не могли йому доїхати кінця. Він приходив кожний вечір — Хай чи дощ іде, чи сніг — До голодної малечі І усім приносив сміх. Мав він вдачу теплу й щиру, Ще й лукавинку в очах. |
А) Б) В) Г) |
Герой Князівна Лоскотон Мавка Вербинка Лис Микита |
Сидить в задумі край вікна І в простір
4) дивиться кудись... А очі слізьми налились...
Вкажіть відповідність:
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Розташуйте події у тій послідовності, як вони відбуваються у творі О. Олеся "Микита Кожум'яка"
Змія б син мій поборов.
1. Князю! В мене є надія, Що подужає він Змія.
Щоб нарешті ката-гада
Наш позбавився народ,
2.
Джуро, скликать воєвод! Нині ввечері нарада!
Йдіть скажіть ясному Князю, Що іду я на двобій,
3.
Що поміряюсь я з гадом, Хоч і дужий, кажуть, Змій.
Князь великий нас послав І чолом звелів нам бити
4.
До твого синка Микити, Щоб він відповідь нам дав.
Як мертвий, Змій лежить... Лежить і не здригнеться...
5.
Микита в боки взявсь,
Стоїть собі й сміється.
Невже країна вся байдужа?.. Невже у нас немає мужа
6.
Палкого серцем, молодого,
Який би зваживсь на двобій...