Контрольна робота № 5. (Твір). «Мої міркування про дружбу на основі вивчених творів»

Про матеріал
Тема. Контрольна робота № 5. (Твір). «Мої міркування про дружбу на основі вивчених творів» Мета: перевірити знання учнів з теми, вміння аналізувати і систематизовувати отриману інформацію протягом теми, вміння висловлювати свою думку; розвивати орфографічну пильність, зв’язне мовлення; виховувати людяність, гуманність
Перегляд файлу

                                                                                 19.04.2021

                                                                                                     6 клас

                                                                                          українська література

Тема. Контрольна робота № 5. (Твір). «Мої міркування про дружбу на основі вивчених творів»

Мета: перевірити знання учнів з теми, вміння аналізувати і систематизовувати отриману інформацію протягом теми, вміння висловлювати свою думку; розвивати орфографічну пильність, зв’язне мовлення; виховувати людяність, гуманність

Урок контрольного твору

Хід уроку

  1. Вступне слово вчителя

Тема письмової роботи: «Мої міркування про дружбу на основі вивчених творів»

 

План (як зразок)

1. Як ви розумієте поняття «дружба»?

2. Яку роль друзі відіграють у вашому житті?

            2.1. У яких творах висвітлено тему дружби?

2.2. Чи допомагають прочитані на уроці твори у вашій дружбі з однолітками?

2.3. Друзі на все життя, чи на певний період часу?

3. Висновок – що для мене означає дружба?

 

2. Самостійне складання плану твору

3. Написання роботи на чернетці

4. Читання   учнями   написаних творів. (2—3 охочих зачитують твори. Інші учні слухають, визначають, наскільки глибоко розкрито тему, чи вдало дібрані цитати, вносять пропозиції щодо вдосконалення робіт.)

 5. Удосконалення написаного. (Школярі мовчки перечитують роботи, за потреби звертаються за порадою до вчителя, вносять зміни.)

6. Редагування твору й переписування начисто

7. Самостійна перевірка написаного

8.  Рефлексивно-оцінювальний етап.

Чи досягли поставлених цілей?

Що допомагало (заважало) цьому?

9.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Знати визначення «Гумористичні твори»

Зразки творів

№1.

Дружба – це одне з найважливіших почуттів людини. Значимість дружби дуже цінна і висока. Адже серед багатьох людей дуже складно знайти людину, яка розділить ваш світогляд, зрозуміє вас у важку хвилину і розділить з вами переживання, горе, радість і щастя, буде зберігати всі ваші секрети і залишиться вірним.

Кажуть, що дружба, це коли в людях живе одна душа. Один потрібен кожному, незважаючи на вік та уподобання. У кожному віці дружба має свої цінності.

Підліткова дружба має свої особливості і пов’язано це з тим, що саме в цей період підліток починає розуміти свої потреби в житті, а також гостру потребу в близькій людині. Не важливо, скільки друзів буде у підлітка. Адже деякі хочуть, щоб у них було багато друзів. А деяким досить одного або двох. Тут головне, щоб дружба була справжньою і не згасаючою з часом.

Дружба по праву вважається одним з найбільш важливих і необхідних почуттів для будь-якої людини, а тим більше дитини. Справжня дружба дуже цінна і це величезна радість, коли у вас є справжній друг.

№2

Ми часто називаємо друзями тих, хто насправді є приятелями. Тобто тих наших «друзяк» з якими ми просто сидимо за партою, до яких ходимо грати в ляльки або в комп’ютерні ігри. Чи, може, нам хочеться піти на сусідню вулицю покататися на гойдалці, а мама не пускає самого. Доводиться шукати тих, хто піде разом з нами. Так з’являються в нас приятелі, яких ми гордо називаємо «друзями».

А справжня дружба – це щось ширше та глибше, я так вважаю.

Друг – не той хлопець або дівчинка, який відразу залишить тебе, якщо ти перестанеш грати з ним у м’яча, або ходити з ним на річку, або дозволяти сідати за свій комп’ютер. Друг – це людина, якій цікавий ти сам, твоя душа, твої думки, твої захоплення. Який тебе прийме таким, який ти є, навіть якщо ти перестанеш слухати хіп-хоп та перейдеш на панк-рок. Який буде тебе зупиняти, якщо ти щось робиш погане, а не просто пліткувати за спиною.

Раніше мені інколи ставало дуже неприємно – дружиш-дружиш із кимось, мало не душу йому виповідаєш, а потім – раз! І його вже нема, він знайшов когось цікавішого чи заможнішого, і вже не хоче навіть при зустрічі два слова сказати. А тепер мені все одно. Значить, це були не друзі, і не потрібно за ними побиватися.

Мої знайомі часто говорять, що друг ніколи ні в чому не відмовить. Мовляв, от ти мені не дав якусь річ – значить ти поганий друг. А я вважаю не так. Навіть якщо друг тобі щось не дав – подумай і намагайся зрозуміти, чому він це зробив. Можливо, він не має змоги. Можливо, не так тобі ця річ і потрібна.

Раніше у мене теж не виникало думок, яким має бути справжній друг, я просто грався з іншими дітьми, підлітками. Але нещодавно я десь почув фразу, що «друг мій – це третє моє плече». І про те, що друга не треба ні про що просити, він сам дізнається, що тобі треба, якщо він справжній. Але щоб досягти того ідеалу, потрібно самому стати таким другом. І тоді побачиш, хто відкликається на твоє серце, а хто байдужий, і хоче мати лише зиск.

У мене дуже багато знайомих, приятелів, і в школі, і на вулиці. Є і друзі, яких я би назвав справжніми, але не буду казати гучних слів. Можливо, я сам ще не такий сильний, справжній друг, щоб вимагати такого від інших. Я думаю, час покаже, якою сильною буду наша дружба, якщо ми не загубимося після школи, або студентами у дорослому житті. Я дуже сподіваюсь на це.

 

 

 

 

 

 

19.04.2021

6 клас

українська література

Контрольна робота № 5. (Твір).

«Мої міркування про дружбу на основі вивчених творів»

 

 

 

 

docx
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
3734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку