Контрольна робота № 7 Ознаки подільності. НСК і НСД.

Про матеріал
Контрольна робота № 7 Ознаки подільності. НСК і НСД. 5 КЛАС. НУШ................................................................................................................................
Перегляд файлу

C:\Users\User\Desktop\pencil.jpgКонтрольна робота № 7

Тема: Подільність натуральних чисел. НСК і НСД.

Варіант 1

Початковий і середній рівень

  1. (1 б) Укажіть число, яке ділиться на 9.

А) 59;        Б) 190;        В) 117;          Г) 91.

  1. (1 б) Укажіть число, кратне числу 14.

А) 61;        Б) 70;        В) 30;          Г) 7.

  1. (1 б) Оберіть рядок, де записані всі дільники числа 18.

А) 1,2,3,4,6;                      Б) 1,2,3,6,9,18;               В) 1,3,9;                             Г) 2,3,6,18.

  1. (1 б) Оберіть пару взаємно простих чисел.

А) 17 і 29;        Б) 13 і 39;        В) 35 і 30;          Г) 65 і 15.

  1. (1 б) Яку цифру потрібно поставити замість *, щоб число 49*76 ділилося на 3.

А) 0;        Б) 1;        В) 3;          Г) 5.

  1. (1 б) Знайти найбільший спільний дільник чисел 12 і 18.

А) 6;        Б) 1;        В) 3;          Г) 12.

Достатній рівень

  1. (0,5 б)Розкладіть число 390 на прості множники.
  2. (1 б) Знайди: НСД (72;156)

                      НСК (34;10).

  1. (1,5 б) Для учнів 5 класу склали вітамінні кошики, для цього використали 105 бананів і 231 апельсину. Скільки учнів у класі? По скільки фруктів отримав кожний учень?

Високий рівень

  1. (1 б)  Сергійко відвідує гурток шахів кожні 4 дні,  Денис – кожні 5 днів, а Тарас – кожні 6 днів. . Сьогодні вони всі зустрілися.. Через скільки днів вони зустрінуться наступного разу?
  2. (2 б) У змаганнях з настільного тенісу брали участь 145 учнів 5 класу, 87 учнів 6 класу і 58 учнів 7 класів.. В усіх командах була однакова кількість учнів кожного класу. Яка кількість команд брала у змаганнях? Скільки учнів кожного класу було у команді?

 

 

C:\Users\User\Desktop\pencil.jpgКонтрольна робота № 7

Тема: Подільність натуральних чисел. НСК і НСД.

Варіант 2

Початковий і середній рівень

  1. (1 б) Укажіть число, яке ділиться на 3.

А) 67;        Б) 151;        В) 170;          Г) 102.

  1. (1 б) Укажіть число, кратне числу 18.

А) 9;        Б) 28;        В) 30;          Г) 36.

  1. (1 б) Оберіть рядок, де записані всі дільники числа 24.

А) 1;2;3;4;6;                 Б) 1;2;3;6;8;24;                      В) 1;3;6;8;12;                Г) 1;2;3;4;6;8;12;24.

  1. (1 б) Оберіть пару взаємно простих чисел.

А) 27 і 9;        Б) 15 і 25;        В) 35 і 53;          Г) 39 і 26.

  1. (1 б) Яку цифру потрібно поставити замість *, щоб число 57*46 ділилося на 9.

А) 5;        Б) 3;        В) 1;          Г) 4.

  1. (1 б) Знайти найменше спільне кратне чисел 12 і 8.

А) 6;        Б) 1;        В) 24;          Г) 12.

Достатній рівень

  1. (0,5 б) Розкладіть число 336 на прості множники.
  2. (1 б) Знайди: НСД (68;102)

                        НСК (21;18).

  1. (1,5 б) Між учнями 5 класу поділили порівну 180 апельсин та  210  цукерок. Скільки учнів у класі? По скільки апельсин та цукерок отримав кожний учень?

Високий рівень

  1. (1 б) Марійка ходить до басейну один раз на 3 дні, Тарас – раз на 4 дні, Оленка – раз на 5 днів. Сьогодні вони всі зустрілися.. Через скільки днів вони зустрінуться наступного разу?
  2. (2 б) Із 210 білих, 150 жовтих і 90 червоних троянд треба скласти однакові букети так, щоб у кожному букеті були троянди кожного кольору. Яку найбільшу кількість букетів можна скласти? Скільки троянд кожного кольору буде в кожному букеті?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
17538
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку