Контрольна робота № 7
Тема: Подільність натуральних чисел. НСК і НСД.
Варіант 1
Початковий і середній рівень
-
(1 б) Укажіть число, яке ділиться на 9.
А) 59; Б) 190; В) 117; Г) 91.
-
(1 б) Укажіть число, кратне числу 14.
А) 61; Б) 70; В) 30; Г) 7.
-
(1 б) Оберіть рядок, де записані всі дільники числа 18.
А) 1,2,3,4,6; Б) 1,2,3,6,9,18; В) 1,3,9; Г) 2,3,6,18.
-
(1 б) Оберіть пару взаємно простих чисел.
А) 17 і 29; Б) 13 і 39; В) 35 і 30; Г) 65 і 15.
-
(1 б) Яку цифру потрібно поставити замість *, щоб число 49*76 ділилося на 3.
А) 0; Б) 1; В) 3; Г) 5.
-
(1 б) Знайти найбільший спільний дільник чисел 12 і 18.
А) 6; Б) 1; В) 3; Г) 12.
Достатній рівень
-
(0,5 б)Розкладіть число 390 на прості множники.
-
(1 б) Знайди: НСД (72;156)
НСК (34;10).
-
(1,5 б) Для учнів 5 класу склали вітамінні кошики, для цього використали 105 бананів і 231 апельсину. Скільки учнів у класі? По скільки фруктів отримав кожний учень?
Високий рівень
-
(1 б) Сергійко відвідує гурток шахів кожні 4 дні, Денис – кожні 5 днів, а Тарас – кожні 6 днів. . Сьогодні вони всі зустрілися.. Через скільки днів вони зустрінуться наступного разу?
-
(2 б) У змаганнях з настільного тенісу брали участь 145 учнів 5 класу, 87 учнів 6 класу і 58 учнів 7 класів.. В усіх командах була однакова кількість учнів кожного класу. Яка кількість команд брала у змаганнях? Скільки учнів кожного класу було у команді?
Контрольна робота № 7
Тема: Подільність натуральних чисел. НСК і НСД.
Варіант 2
Початковий і середній рівень
-
(1 б) Укажіть число, яке ділиться на 3.
А) 67; Б) 151; В) 170; Г) 102.
-
(1 б) Укажіть число, кратне числу 18.
А) 9; Б) 28; В) 30; Г) 36.
-
(1 б) Оберіть рядок, де записані всі дільники числа 24.
А) 1;2;3;4;6; Б) 1;2;3;6;8;24; В) 1;3;6;8;12; Г) 1;2;3;4;6;8;12;24.
-
(1 б) Оберіть пару взаємно простих чисел.
А) 27 і 9; Б) 15 і 25; В) 35 і 53; Г) 39 і 26.
-
(1 б) Яку цифру потрібно поставити замість *, щоб число 57*46 ділилося на 9.
А) 5; Б) 3; В) 1; Г) 4.
-
(1 б) Знайти найменше спільне кратне чисел 12 і 8.
А) 6; Б) 1; В) 24; Г) 12.
Достатній рівень
-
(0,5 б) Розкладіть число 336 на прості множники.
-
(1 б) Знайди: НСД (68;102)
НСК (21;18).
-
(1,5 б) Між учнями 5 класу поділили порівну 180 апельсин та 210 цукерок. Скільки учнів у класі? По скільки апельсин та цукерок отримав кожний учень?
Високий рівень
-
(1 б) Марійка ходить до басейну один раз на 3 дні, Тарас – раз на 4 дні, Оленка – раз на 5 днів. Сьогодні вони всі зустрілися.. Через скільки днів вони зустрінуться наступного разу?
-
(2 б) Із 210 білих, 150 жовтих і 90 червоних троянд треба скласти однакові букети так, щоб у кожному букеті були троянди кожного кольору. Яку найбільшу кількість букетів можна скласти? Скільки троянд кожного кольору буде в кожному букеті?