Контрольна робота № 7 Ознаки подільності. НСК і НСД.

Про матеріал
Контрольна робота № 7 Ознаки подільності. НСК і НСД. 5 КЛАС. НУШ................................................................................................................................
Перегляд файлу

C:\Users\User\Desktop\pencil.jpgКонтрольна робота № 7

Тема: Подільність натуральних чисел. НСК і НСД.

Варіант 1

Початковий і середній рівень

  1. (1 б) Укажіть число, яке ділиться на 9.

А) 59;        Б) 190;        В) 117;          Г) 91.

  1. (1 б) Укажіть число, кратне числу 14.

А) 61;        Б) 70;        В) 30;          Г) 7.

  1. (1 б) Оберіть рядок, де записані всі дільники числа 18.

А) 1,2,3,4,6;                      Б) 1,2,3,6,9,18;               В) 1,3,9;                             Г) 2,3,6,18.

  1. (1 б) Оберіть пару взаємно простих чисел.

А) 17 і 29;        Б) 13 і 39;        В) 35 і 30;          Г) 65 і 15.

  1. (1 б) Яку цифру потрібно поставити замість *, щоб число 49*76 ділилося на 3.

А) 0;        Б) 1;        В) 3;          Г) 5.

  1. (1 б) Знайти найбільший спільний дільник чисел 12 і 18.

А) 6;        Б) 1;        В) 3;          Г) 12.

Достатній рівень

  1. (0,5 б)Розкладіть число 390 на прості множники.
  2. (1 б) Знайди: НСД (72;156)

                      НСК (34;10).

  1. (1,5 б) Для учнів 5 класу склали вітамінні кошики, для цього використали 105 бананів і 231 апельсину. Скільки учнів у класі? По скільки фруктів отримав кожний учень?

Високий рівень

  1. (1 б)  Сергійко відвідує гурток шахів кожні 4 дні,  Денис – кожні 5 днів, а Тарас – кожні 6 днів. . Сьогодні вони всі зустрілися.. Через скільки днів вони зустрінуться наступного разу?
  2. (2 б) У змаганнях з настільного тенісу брали участь 145 учнів 5 класу, 87 учнів 6 класу і 58 учнів 7 класів.. В усіх командах була однакова кількість учнів кожного класу. Яка кількість команд брала у змаганнях? Скільки учнів кожного класу було у команді?

 

 

C:\Users\User\Desktop\pencil.jpgКонтрольна робота № 7

Тема: Подільність натуральних чисел. НСК і НСД.

Варіант 2

Початковий і середній рівень

  1. (1 б) Укажіть число, яке ділиться на 3.

А) 67;        Б) 151;        В) 170;          Г) 102.

  1. (1 б) Укажіть число, кратне числу 18.

А) 9;        Б) 28;        В) 30;          Г) 36.

  1. (1 б) Оберіть рядок, де записані всі дільники числа 24.

А) 1;2;3;4;6;                 Б) 1;2;3;6;8;24;                      В) 1;3;6;8;12;                Г) 1;2;3;4;6;8;12;24.

  1. (1 б) Оберіть пару взаємно простих чисел.

А) 27 і 9;        Б) 15 і 25;        В) 35 і 53;          Г) 39 і 26.

  1. (1 б) Яку цифру потрібно поставити замість *, щоб число 57*46 ділилося на 9.

А) 5;        Б) 3;        В) 1;          Г) 4.

  1. (1 б) Знайти найменше спільне кратне чисел 12 і 8.

А) 6;        Б) 1;        В) 24;          Г) 12.

Достатній рівень

  1. (0,5 б) Розкладіть число 336 на прості множники.
  2. (1 б) Знайди: НСД (68;102)

                        НСК (21;18).

  1. (1,5 б) Між учнями 5 класу поділили порівну 180 апельсин та  210  цукерок. Скільки учнів у класі? По скільки апельсин та цукерок отримав кожний учень?

Високий рівень

  1. (1 б) Марійка ходить до басейну один раз на 3 дні, Тарас – раз на 4 дні, Оленка – раз на 5 днів. Сьогодні вони всі зустрілися.. Через скільки днів вони зустрінуться наступного разу?
  2. (2 б) Із 210 білих, 150 жовтих і 90 червоних троянд треба скласти однакові букети так, щоб у кожному букеті були троянди кожного кольору. Яку найбільшу кількість букетів можна скласти? Скільки троянд кожного кольору буде в кожному букеті?

 

 

 

docx
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
12194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку