Контрольна робота для 10 класу з теми "Творчість І. С. Нечуя- Левицького, Панаса Мирного" І варіант

Про матеріал

Контрольна робота має на меті перевірку знань учнів з теми " Творчість І.С.Нечуя- Левицького, Панаса Мирного". Містить завдання з вибором однієї правильної відповіді (1-10), кількох правильних відповідей (11-12), завдання на встановлення відповідності (13-14), завдання з короткою відповіддю (15).

Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Творчість І.Нечуя-Левицького, Панаса Мирного

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                       ( 5б)                

1.У якому з навчальних закладів  учився І.Нечуй-Левицький?

а) Києво-Могилянська академія;               б) Київський університет;

в) Київська духовна академія;                      г) Київська бурса. 

2. Основну увагу у творі «Кайдашева сім’я» І.Нечуй-Левицький зосереджує на:

а) нещасливій долі українського народу;         б) коханні;

в) сім’ї як осередку суспільства;                       г) показі важливих історичних подій.

3. Укажіть, кого з персонажів роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» названо «польовою царівною»?

а)доньку Максима Галю;                                         б) дружину Максима Явдоху;

в) дружину Грицька Христю;                                    г) матір Чіпки Мотрю.

4. Про кого з героїв повісті «Кайдашева сім’я»  селяни говорили, що це «чоловік  гордий та жорстокий, з його буде добрий посіпака»?

а) про Омелька Кайдаша;  б) про Карпа;   в)  Про Лавріна;   г) про сусіда Кайдашів.

5. Чий це портрет: «здорові загорілі руки, широке лице… сухорляве і бліде, наче лице в ченця, високий лоб посічений густими дрібними зморшками»?

а) Карпа,                   б) Лавріна;                        в)Омелька;                г) ченця у Лаврі.

6. Хто з героїв «Кайдашевої сім’ї»  «ніколи не сміявся гаразд, як сміються люди, а його насуплене жовтувате лице не розвиднялось навіть тоді, як губи осміхались»?

а) Лаврін;                 б) Карпо;                      в) Омелько;        г) сусід.

7. Провідною темою творів Панаса Мирного була:

а) зображення українського села до реформи і після реформи;

б) класове розшарування українського козацтва;

в) заробітчанство;                                 

г) показ жінки-кріпачки.

8.  Хто з героїв роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» «до багачів горнувся, а на голоту дивився згорда, хоч сам вийшов з бідноти»?

а) Максим;                  б) дід Улас;                        в) Грицько;                  г) Лушня.

9. Де вперше окремою книжкою надруковано роман Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:

а) у Женеві;                б) у Відні;           в) у Санкт-Петербурзі;               г)у Варшаві.

10. Кульмінацією роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є:

а) поразка Чіпки в боротьбі з земством;    б) арешт Чіпки після злочину;

в) трагічна смерть Галі;        г) заява Мотрі у волості про сина-убивцю.

Завдання з вибором  кількох правильних  відповідей                           (2б )_

11.Укажіть проблеми, порушені Панасом Мирним у романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

а) народна мораль;                       б) батьки і діти;                   в) добро і зло;                              г) становище жінки в сім’ї;         д)кріпацька неволя;            е) пропаща сила;

є) любов і сімейне щастя.

12.Виберіть прізвища батька Чіпки:

а) Варений; б) Вареник; в) Хрущ; г) Хрущов; д) Притика; е) Притикін;  є) Жук.

 Завдання на встановлення відповідності                                                          (4б)

13. Установіть відповідність між цитатними характеристиками і персонажами роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

1) «Бідна, некрасива  дівчина, уже таки й літня,   що жила… удвох з матір’ю».

а) Галя

2) «Сама - невеличка, метка й жвава, з веселою    усмішкою на виду, вона так і вабила до себе»                         

б) Оришка

3) «Уже була стара-стара, як молоко біла, як  сухар суха».

в) Мотря Жуківна

4) «Отой волоцюга, блудяга…  покинув на Дону

 жінку з дітьми»

г) Остап Хрущ

 

 

д) Чіпка 

 

14. Установіть відповідність між термінами та  визначеннями

1. Соціально - психологічний роман                      

а) особа, життя й діяльність якої насамперед малася на увазі при створені літературного   образу, тип у творі.

2.  соціально-побутова повість                                 

б)   твір, у якому проблеми  суспільного життя  зображені не самі собою, а через психологію   героїв, їх думки, прагнення й переживання.

3.    Прообраз                                                               

в) твір, у якому картини родинного життя,  побуту героїв зображені на фоні якихось  соціальних подій чи зв’язані з певними  суспільними обставинами і пояснюються ними.

4.

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку