7 клас
Контрольна робота з теми «Різноманітність тварин»
І варіант
1 рівень (виберіть лише 1 правильну відповідь) (кожне завдання по 0,5 бала)
А) 1 Б) 6 В) 8 Г) 10
2. Які органи виділення у Павукоподібних?
А) зелені клітини Б) Мальпігієві судини В) метанефридії Г) нирки
3. Який організм є гермафродитом?
А) восьминіг Б) равлик В) хрущ Г) рак річковий
4. Органи дихання комах:
А) зябра Б) легеневі мішки В) трахеї Г) легеня
5. Як називається залоза молюсків, що утворює мушлю та виділяє слиз.
А) сльозова залоза Б) мантія В) печінка Г) слина залоза
6. Яка з даних тварин є зовнішнім паразитом ссавців.
А) аскарида Б) блоха В) гострик Г) ціп’як
2 рівень (сформулюйте визначення термінам) (кожне завдання по 1 балу)
7. Гермафродити- це.
8. Хітин - це
9. Зелені клітини - це.
3 рівень (10 – встановіть відповідність) (11 - дайте коротку відповідь на питання) (кожне завдання по 1,5 бала)
10. Встановіть відповідність між класом тварин та представниками.
А) Клас Ракоподібні 1) мідія
Б) Клас Комахи 2) хрущ
В) Клас Павукоподібні 3) скорпіон
Г) Клас Головоногі молюски 4) краб
Д) Клас Двостулкові молюски 5) восьминіг
11. Наведіть перелік різновидів ротових апаратів комах.
4 рівень (дайте розгорнуту відповідь) (3 бали)
12. Охарактеризуйте особливості будови та способу життя класу Павукоподібні.
7 клас
Контрольна робота з теми «Різноманітність тварин»
ІІ варіант
1 рівень (виберіть лише 1 правильну відповідь) (кожне завдання по 0,5 бала)
А) 1 Б) 6 В) 8 Г) 10
2. Які органи виділення у Ракоподібних?
А) зелені клітини Б) Мальпігієві судини В) метанефридії Г) нирки
3. Тіло комах зовні покрите…
А) ракушкою Б) хітиновим панцером В) шкірно-м’язовим мішком Г) шерстю
4. Органи дихання наземних молюсків:
А) зябра Б) легеневі мішки В) трахеї Г) легеня
5. Хто з перерахованих тварин не хижак:
А) павук-хрестовик Б) павутинний кліщ В) кальмар Г) восьминіг
6. Яку речовину виділяє п’явка для знеболення:
А) хітин Б) протеїн В) гемолімфу Г) гірудин
2 рівень (сформулюйте визначення термінам) (кожне завдання по 1 балу)
7. Гемолімфа - це
8. Педипальпи - це
9. Антени - це.
3 рівень (10 – встановіть відповідність) (11 - дайте коротку відповідь на питання) (кожне завдання по 1,5 бала)
10. Встановіть відповідність між класом тварин та представниками.
А) Клас Черевоногі молюски 1) бджола
Б) Клас Комахи 2) косарик
В) Клас Павукоподібні 3) кальмар
Г) Клас Головоногі молюски 4) слимак виноградний
Д) Клас Двостулкові молюски 5) устриця
11. Що таке мантія, які її функції.
4 рівень (дайте розгорнуту відповідь) (3 бали)
12. Охарактеризуйте особливості будови та способу життя класу Черевоногі молюски
7 клас
Контрольна робота з теми «Різноманітність тварин»
ІІІ варіант
1.Скільки ходильних ніг у Ракоподібних?
А) 1 Б) 6 В) 8 Г) 10
2. Які органи виділення у молюсків?
А) зелені клітини Б) Мальпігієві судини В) метанефридії Г) нирки
3. Тіло Ракоподібних зовні покрите…
А) ракушкою Б) хітиновим панцером В) шкірно-м’язовим мішком Г) шерстю
4. Органи дихання павукоподібних:
А) зябра Б) легеневі мішки В) трахеї Г) легеня
5. Який клас тварин має найбільших за розмірами представників
А) комахи Б) головоногі молюски В) павукоподібні Г) кільчасті черви
6. Яка група організмів має найбільшу кількість видів.
А) павукоподібні Б) багатоніжки В) ракоподібні Г) комахи
2 рівень (сформулюйте визначення термінам) (кожне завдання по 1 балу)
7. Метаморфоз - це
8. Паразитизм- це
9. Гірудин - це.
3 рівень (10 – встановіть відповідність) (11 - дайте коротку відповідь на питання) (кожне завдання по 1,5 бала)
10. Встановіть відповідність між класом тварин та представниками.
А) Клас Ракоподібні 1) кліщі
Б) Клас Комахи 2) жабурниця
В) Клас Павукоподібні 3) котушка
Г) Клас Черевоногі молюски 4) краб
Д) Клас Двостулкові молюски 5) міль
11. Яке значення комах для природи та життя людини.
4 рівень (дайте розгорнуту відповідь) (3 бали)
12. Охарактеризуйте особливості будови та способу життя класу Головоногі молюски.
7 клас
Контрольна робота з теми «Різноманітність тварин»
ІV варіант
1 рівень (виберіть лише 1 правильну відповідь) (кожне завдання по 0,5 бала)
А) 1 Б) 6 В) 8 Г) 10
2. Які органи виділення у кільчастих червів.
А) зелені клітини Б) Мальпігієві судини В) метанефридії Г) нирки
3. Тіло черевоногих та двостулкових молюсків зовні покрите…
А) мушлею Б) хітиновим панцером В) шкірно-м’язовим мішком Г) шерстю
4. Органи дихання ракоподібних:
А) зябра Б) легеневі мішки В) трахеї Г) легеня
5. За способом живлення Двостулкові молюски є.
А) травоїдними Б) паразитами В) хижаками Г) фільтраторами
6. Який з паразитів не харчується кров’ю хазяїна.
А) аскарида Б) п’явка В) малярійний комар Г) кліщ
2 рівень (сформулюйте визначення термінам) (кожне завдання по 1 балу)
7. Мантія - це
8. Зоологія – це
9. Хеліцери - це.
3 рівень (10 – встановіть відповідність) (11 - дайте коротку відповідь на питання) (кожне завдання по 1,5 бала)
10. Встановіть відповідність між класом тварин та представниками.
А) Клас Ракоподібні 1) клоп
Б) Клас Комахи 2) каракурт
В) Клас Павукоподібні 3) ставковик
Г) Клас Черевоногі молюски 4) беззубка
Д) Клас Двостулкові молюски 5) креветка
11. Опишіть різноманітність молюсків
4 рівень (дайте розгорнуту відповідь) (3 бали)
12. Охарактеризуйте особливості будови та способу життя класу комахи.