КОНТРОЛЬНА РОБОТА
ТЕМА: Репродукція і розвиток.
I варiант
№ з.п. |
Запитання |
Кільк. балів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
початковий І рівень навчальних досягнень учнів, 1 -3 бали |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Розмноження спорами характерне для:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Генетично запрограмована загибель клітини, в якій провідну роль виконують внутрішньоклітинні механізми:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Трансплантація штучних органів для тимчасової або постійної заміни ураженого органа людини:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Яйцеклітини - це:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Запліднення - це процес:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Стадія розвитку зародка, коли він складається з двох шарів клітин і має чашоподібну форму:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
середній ІІ рівень навчальних досягнень учнів, 4 -6 балів) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Встановіть відповідність між терміном та його характеристикою:
|
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Дайте визначення термінам: Органогенез - це… Кон’югація - це… |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
достатній ІІІ рівень навчальних досягнень учнів, 7 -9 балів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Укажіть три ознаки, що характеризують ембріональну стадію, позначену цифрою 2
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Розмістіть стадії розвитку мурахи в послідовності від першої до останньої: а) лялечка; б) яйце; в) імаго; г) личинка
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Зіставте стадію сперматогенезу людини з клітинами, які утворюються.
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
високий IV рівень навчальних досягнень учнів, 10-12 балів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Яким чином можна зменшити ризик негативного впливу факторів зовнішнього середовища на ріст та розвиток людини в постембріональному періоді? Запропонуйте шляхи вирішення проблеми. |
1,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
Що таке критичні періоди ембріонального розвитку організму людини? Яке практичне значення мало встановлення критичних періодів у розвитку організму людини? |
1,5 |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
ТЕМА: Репродукція і розвиток.
ІI варiант
№ з.п. |
Запитання |
Кільк. балів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
початковий І рівень навчальних досягнень учнів, 1 -3 бали |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Розмноження шляхом брунькування характерне для:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Загибель клітини унаслідок зовнішніх або внутрішніх пошкоджень:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Пересадка органів і тканин, що відбувається між організмами одного виду:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Сперматозоони (сперматозоїди):
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Дробіння - це процес:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Стадія розвитку зародка, коли він складається з одного шару клітин і нагадує порожню всередині кулю:
|
0,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
середній ІІ рівень навчальних досягнень учнів, 4 -6 балів) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Встановіть відповідність між терміном та його характеристикою:
|
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Дайте визначення термінам: Гістогенез - це… Копуляція - це… |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
достатній ІІІ рівень навчальних досягнень учнів, 7 -9 балів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Укажіть три ознаки, що характеризують ембріональну стадію, позначену цифрою 4
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Визначте правильну послідовність розвитку організму людини після запліднення: а) гаструла; б) зигота; в) морула; г) бластоциста; д) нейрула; е) плід.
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Зіставте стадію овогенезу людини з клітинами, які утворюються.
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
високий IV рівень навчальних досягнень учнів, 10-12 балів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Які заходи профілактики можуть знизити ризик появи вроджених вад розвитку людини? Запропонуйте шляхи вирішення проблеми. |
1,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
Що таке хронологічний та біологічний вік людини, чи завжди вони співпадають? В чому причини старіння? |
1,5 |
1