Контрольна робота "Різноманітність тварин"

Про матеріал
Узагальнення знань теми "Різноманітність тварин". Містить три варіанти завдань, різного рівня складності.
Перегляд файлу

 Контрольна робота № 3

«Різноманітність тварин»

Варіант I

I рівень (Виберіть одну правильну відповідь, максимальна кількість балів - 6)

 

1.Укажіть представника, що належить до хрящових риб:

а) манта в) щука

б) короп г) сом

2. Укажіть представника безногих амфібій:

а) тритон в) черв’яга

б) ропуха г) саламандра

3. Укажіть представника, який належить до кісткових ри:

а) камбала в) манта

б) скат г) акула

4. Виберіть властивість, яка притаманна шкірі земноводних:

а) суха в) зволожена слизом

б) вкрита лусками г) вкрита пластинками

5. Тіло акули:

а) вкрите щетинками в) голе

б) вкрите лускою г) вкрите хітиновими бляшками

6. У скелеті земноводних відсутня:

а) ключиця в) грудна клітка

б) вороняча кістка г) плечова кістка

 

II рівень ( Максимальна кількість балів - 4)

     

7. ( Дати відповідь на запитання, розгорнута відповідь).  Яку роль відіграють риби в житті людини?  (1 бал)

 

      8. Установіть відповідність між структурами та представниками хребетних тварин, яким вони притаманні:

1) молочні залози а) пінгвін

2) кіль б) гадюка

3) отруйні зуби в) лосось

4) бічна лінія г) качкодзьоб

 

9. Дати визначення словам: 1) плавальний міхур; 2) нерест. (1 бал)

III рівень (Максимальна кількість балів – 2)

 

10. Порівняйте групи амфібій (Хвостаті, Безхвості). Назвіть відмінні та спільні риси.

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3

«Різноманітність тварин»

Варіант II

I рівень (Виберіть одну правильну відповідь, максимальна кількість балів - 6)

 

1.Укажіть, який тип дихання характерний для птахів:

а) подвійний в) сходжений

б) потрійний г) відокремлений

2. Дихання пуголовка відбувається за допомогою:

а) зябер в) зябер та шкіри

б) легень та шкіри г) легень

3. У хрящових риб відсутні:

а) легені, плавці в) луска, плавці

б) анальний отвір, серце г) анальний отвір, плавальний міху

4. Яка тварина є «зайвою» в логічному ряду:

а) гавіал в) ропуха ага

б) кумка г) гостроморда жаба

5. Серце в птахів:

а) однокамерне в) трикамерне

б) двокамерне г) чотирикамерне

6. Укажіть назву прохідної риби:

а) осетер в) електричний скат

б) дзеркальний короп г) щука

 

II рівень ( Максимальна кількість балів - 4)

     

7. ( Дати відповідь на запитання, розгорнута відповідь).  Яку роль відіграють риби в житті природі?  (1 бал)

 

8. Установіть відповідність між назвами рядів і назвами птахів, що до них належать:

1) Совоподібні а) крук

2) Лелекоподібні б) пугач

3) Соколоподібні в) боривітер

4) Горобцеподібні г) марабу

 

9. Дати визначення словам: 1) хребет; 2) резонатори. (1 бал)

 

III рівень (Максимальна кількість балів – 2)

 

10. Порівняйте  будову дятла і тритона. Які особливості пристосування до середовища існування? Назвіть спільні та відмінні риси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3

«Різноманітність тварин»

Варіант III

I рівень (Виберіть одну правильну відповідь, максимальна кількість балів - 6)

 

1.Укажіть представника хвостатих амфібій:

а) ропуха в) черв яга

б) триток г) кумка

2. Укажіть представника птахів, що є виводковим:

а) голуб в) горобець

б) ластівка г) журавель

3. Укажіть біологічну особливість пристосування до польту:

а) порожнисті кістки в) наявність нирок

б) легеневе дихання  г) наявність печінки

4. Що рогзташоване над осьовим внутрішнім скелетом у хребетних тварин?

а) хітиновий панцир в) кишечник

б) нервова трубка г) кістковий хребет

5. Дихання у амфібій відбувається за допомогою:

а) забер в) легень

б) шкіри г) шкіри та легень

6. Укажіть кількість камер у серці рептилій:

а) одна в) три, без перегородки у шлуночку

б) дві г) три, з неповною перегородкою у

 шлуночку

II рівень ( Максимальна кількість балів - 4)

     

7. ( Дати відповідь на запитання, розгорнута відповідь).  Яку роль відіграють амфібії в житті природі?  (1 бал)

 

8. Установіть відповідність між структурами та представниками хребетних тварин, яким вони притаманні:

1) молочні залози а) пінгвін

2) пір’я б) квакша

3) зяброві кришки в) сом

4) резонатори г) качкодзьоб

 

 

 

9. Дати визначення словам: 1) очин; 2) кіль. (1 бал)

 

III рівень (Максимальна кількість балів – 2)

 

10. Запропонуйте способи приваблення птахів на поля, у сади, парки.

docx
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
4587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку