Контрольна робота. Творчість І. Нечуя-Левицького, П. Мирного, І. Карпенка-Карого

Про матеріал
Контрольна робота складається з 6 тестових завдань, 3 теоретичних та творчої роботи.
Перегляд файлу

Контрольна робота.

Творчість І. Нечуя-Левицького, П. Мирного, І. Карпенка-Карого

І варіант

               І рівень (1 питання =  1 бал)

1.«Великим артистом зору», «колосальним всеобіймаючим оком» назвав І. Нечуя-Левицького:

а) Панас Мирний;     в) Михайло Драгоманов;

б) Іван Франко;    г) Микола Костомаров.

2.Чий це портрет: «Низенька, чорнява, заквітчана польовими квітами, вона й трохи не була схожа на селянок, часто запечених сонцем, високих, дуже неповоротких дівчат. Маленька, кругленька, швидка і жвава, одягнена в зелене убрання, між високим зеленим житом, - вона здавалася русалкою»?

а) Галі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»;

б) Мелашки з повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького;

в) Мотрі з повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького;

г) Христі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»;

3. Яким правилом керувався в житті «чесний труженик» Грицько Чупруненко:
а) «Коли б можна, – увесь би цей світ виполонив, а виростив новий… Тоді б може й правда настала!..»;
б) «Береженого й Бог береже»;
в) «Своя сорочка ближче до тіла»;
г) «А що люди про мене скажуть?».

           ІІ-ІІІ рівні (1 питання = 2 бали)

7. Хто належав до театру корифеїв?( не менше 6 прізвищ). Що означає

слово «корифей» у сучасному трактуванні?

8.За якими життєвими принципами живе Грицько з «Хіба ревуть воли, як ясла повні,».

9.Чому безперестанку сварилися Кайдаші?

ІV рівень ( 1 питання = 3 бали)

10. Доведіть або спростуйте тезу: «Злочин завжди перекреслює найблагородніші поривання».

 

Контрольна робота.

Творчість І. Нечуя-Левицького, П. Мирного, І. Карпенка-Карого

І варіант

               І рівень (1 питання = 1 бал)

1. Більша частина подій роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

відбувається у

а)Семигорах      б) Вербівці      в) Западинцях              г) Пісках

2.Мартин хотів видати Марисю за

а) повітового суддю                                                  б) дрібного чиновника

в) пана Красовського                                                  г) сусідського сина

3 Неправильним є твердження

а) на селі Марусю Кайдашиху називали «видроокою економшею»

б) у повісті «Кайдашева сім’я” широко використано вульгаризми

в) груша, за яку сварилися Кайдаші називалася Лавріновою

г) Карпо і Мотря хрестили Лаврінову дитину

           ІІ-ІІІ рівні (1 питання = 2 бали)

7.В чому актуальність твору «Мартин Боруля»?

8.Порівняйте характери Мотрі та Мелашки «Кайдашева сім’я».

9.Хто Вам більш симпатузує з твору «Хіба ревуть воли…» Грицько чи Чіпка?

 

ІV рівень ( 1 питання = 3 бали)

10.Напишіть повідомлення на тему: «Проблема батьків та дітей у творі «Кайдашева сімя».

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
3006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку