Контрольна робота з біології для учнів 10 класу з теми " Біорізноманіття". Робота містить різнорівневі завдання . І рівень- тестові завдання з вибором однієї вірної відповіді, ІІ рівень- визначення термінів, ІІІ і ІV рівень питання з розгорнутою відповіддю.
Контрольна робота № 1( біологія 10 клас)
з теми « Біорізноманіття»
Варіант І
І рівень( 0,5).Завдання з вибором однієї вірної відповіді.
1.Наука, що вивчає клітинний рівень організації життя називається:
А) морфологія; Б) цитологія; В) гістологія; Г)екологія.
2. Наука про гриби- це:
А) ботаніка; Б) зоологія; В) вірусологія; Г)мікологія
3. Збільшення маси живої речовини- це
А) саморегуляція; Б) ріст; В) розвиток; Г) розмноження.
4. Визначте рівень організації життя вовка:
А) організмовий; Б) тканинний; В) клітинний; Г) молекулярний.
5. Метод систематики, який базується на порівняння морфологічних ознак організмів:
А) порівняльно-анатомічний; Б) палеонтологічний; В) порівняльно-морфологічний;
Г) біохімічний.
6.До якої супергрупи відноситься евглена зелена:
А) екскавати; Б) опістокопи; В) амебозої; Г) архепластиди.
ІІ рівень( кожне визначення 1 б.)
7.Дайте визначення наступним поняттям: біохімічні системи, еукаріоти, віруси.
ІІІ рівень( 1,5 б.).
8. Дайте загальну характеристику живим організмам, які відносяться до Царства
« Рослини». На які групи їх поділяють . Наведіть приклади представників, до кожної групи.
9.Яким є значення безхребетних тварин в екосистемах та житті людини. Наведіть конкретні приклади.
ІV рівень( 3б).
10. Дайте характеристику Сосні звичайній за видовими критеріями.
Контрольна робота № 1( біологія 10 клас)
з теми « Біорізноманіття»
Варіант ІІ
І рівень( 0,5).Завдання з вибором однієї вірної відповіді.
1.Наука, що вивчає тканинний рівень організації життя називається:
А) морфологія; Б) цитологія; В) гістологія; Г)екологія.
2. Наука про рослини - це:
А) ботаніка; Б) зоологія; В) вірусологія; Г)мікологія
3. процес формування організму або його частин і органів - це
А) саморегуляція; Б) ріст; В) розвиток; Г) розмноження.
4. Визначте рівень організації життя зграї вовків :
А) організмовий; Б) тканинний; В) клітинний; Г) популяційно-видовий
5. Метод систематики, який допомагає відтворити за викопними рештками еволюцію певних видів:
А) порівняльно-анатомічний; Б) палеонтологічний; В) порівняльно-морфологічний;
Г) біохімічний.
6.До якої супергрупи відносяться гриби:
А) екскавати; Б) опістокопи; В) амебозої; Г) архепластиди.
ІІ рівень( кожне визначення 1 б.)
7.Дайте визначення наступним поняттям: екологічна системи, прокаріоти, пріони.
ІІІ рівень( 1,5 б.).
8. Дайте загальну характеристику живим організмам, які відносяться до Царства
« Тварини». На які групи їх поділяють . Наведіть приклади представників, до кожної групи.
9.Яким є значення грибів в екосистемах та житті людини. Наведіть конкретні приклади.
ІV рівень( 3б).
10. Дайте характеристику ялині звичайній за видовими критеріями.