Контрольна робота з біології 10 клас

Про матеріал

Контрольна робота з біології для учнів 10 класу з теми " Біорізноманіття". Робота містить різнорівневі завдання . І рівень- тестові завдання з вибором однієї вірної відповіді, ІІ рівень- визначення термінів, ІІІ і ІV рівень питання з розгорнутою відповіддю.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 1( біологія 10 клас)

з теми « Біорізноманіття»

Варіант І

І рівень( 0,5).Завдання з вибором однієї вірної відповіді.

1.Наука, що вивчає клітинний рівень організації життя називається:

А) морфологія;  Б) цитологія;  В) гістологія;   Г)екологія.

2. Наука про гриби- це:

А) ботаніка;  Б) зоологія;  В) вірусологія;  Г)мікологія

3. Збільшення маси живої речовини- це

А) саморегуляція;  Б) ріст;  В) розвиток;  Г) розмноження.

4. Визначте рівень організації життя  вовка:

А) організмовий; Б) тканинний;  В) клітинний;  Г) молекулярний.

5. Метод систематики, який базується на порівняння морфологічних ознак організмів:

А) порівняльно-анатомічний;  Б) палеонтологічний;  В) порівняльно-морфологічний;

Г) біохімічний.

6.До якої супергрупи відноситься евглена зелена:

А) екскавати;  Б) опістокопи;  В) амебозої;   Г) архепластиди.

ІІ рівень( кожне визначення 1 б.)

7.Дайте визначення наступним поняттям: біохімічні системи, еукаріоти, віруси.

ІІІ рівень( 1,5 б.).

8. Дайте загальну характеристику живим організмам, які відносяться до Царства

« Рослини». На які групи їх поділяють . Наведіть  приклади представників, до кожної групи.

9.Яким є значення безхребетних тварин в екосистемах та житті людини. Наведіть конкретні приклади.

ІV рівень( 3б).

10. Дайте характеристику Сосні звичайній за видовими критеріями.

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 1( біологія 10 клас)

з теми « Біорізноманіття»

Варіант ІІ

І рівень( 0,5).Завдання з вибором однієї вірної відповіді.

1.Наука, що вивчає тканинний рівень організації життя називається:

А) морфологія;  Б) цитологія;  В) гістологія;   Г)екологія.

2. Наука про рослини - це:

А) ботаніка;  Б) зоологія;  В) вірусологія;  Г)мікологія

3. процес формування організму або його частин і органів - це

А) саморегуляція;  Б) ріст;  В) розвиток;  Г) розмноження.

4. Визначте рівень організації життя   зграї вовків :

А) організмовий; Б) тканинний;  В) клітинний;  Г) популяційно-видовий

5. Метод систематики, який допомагає відтворити за викопними рештками еволюцію певних видів:

А) порівняльно-анатомічний;  Б) палеонтологічний;  В) порівняльно-морфологічний;

Г) біохімічний.

6.До якої супергрупи відносяться гриби:

А) екскавати;  Б) опістокопи;  В) амебозої;   Г) архепластиди.

ІІ рівень( кожне визначення 1 б.)

7.Дайте визначення наступним поняттям: екологічна системи, прокаріоти, пріони.

ІІІ рівень( 1,5 б.).

8. Дайте загальну характеристику живим організмам, які відносяться до Царства

« Тварини». На які групи їх поділяють . Наведіть  приклади представників, до кожної групи.

9.Яким є значення грибів  в екосистемах та житті людини. Наведіть конкретні приклади.

ІV рівень( 3б).

10. Дайте характеристику ялині звичайній за видовими критеріями.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Дрешер Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Анциборова Вера
    Дякую за вашу працю
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Котовенко Олександра Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Крикунов Артем
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
23193
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку