Контрольна робота з біології 10 клас

Про матеріал

Контрольна робота з біології для учнів 10 класу з теми " Біорізноманіття". Робота містить різнорівневі завдання . І рівень- тестові завдання з вибором однієї вірної відповіді, ІІ рівень- визначення термінів, ІІІ і ІV рівень питання з розгорнутою відповіддю.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 1( біологія 10 клас)

з теми « Біорізноманіття»

Варіант І

І рівень( 0,5).Завдання з вибором однієї вірної відповіді.

1.Наука, що вивчає клітинний рівень організації життя називається:

А) морфологія;  Б) цитологія;  В) гістологія;   Г)екологія.

2. Наука про гриби- це:

А) ботаніка;  Б) зоологія;  В) вірусологія;  Г)мікологія

3. Збільшення маси живої речовини- це

А) саморегуляція;  Б) ріст;  В) розвиток;  Г) розмноження.

4. Визначте рівень організації життя  вовка:

А) організмовий; Б) тканинний;  В) клітинний;  Г) молекулярний.

5. Метод систематики, який базується на порівняння морфологічних ознак організмів:

А) порівняльно-анатомічний;  Б) палеонтологічний;  В) порівняльно-морфологічний;

Г) біохімічний.

6.До якої супергрупи відноситься евглена зелена:

А) екскавати;  Б) опістокопи;  В) амебозої;   Г) архепластиди.

ІІ рівень( кожне визначення 1 б.)

7.Дайте визначення наступним поняттям: біохімічні системи, еукаріоти, віруси.

ІІІ рівень( 1,5 б.).

8. Дайте загальну характеристику живим організмам, які відносяться до Царства

« Рослини». На які групи їх поділяють . Наведіть  приклади представників, до кожної групи.

9.Яким є значення безхребетних тварин в екосистемах та житті людини. Наведіть конкретні приклади.

ІV рівень( 3б).

10. Дайте характеристику Сосні звичайній за видовими критеріями.

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 1( біологія 10 клас)

з теми « Біорізноманіття»

Варіант ІІ

І рівень( 0,5).Завдання з вибором однієї вірної відповіді.

1.Наука, що вивчає тканинний рівень організації життя називається:

А) морфологія;  Б) цитологія;  В) гістологія;   Г)екологія.

2. Наука про рослини - це:

А) ботаніка;  Б) зоологія;  В) вірусологія;  Г)мікологія

3. процес формування організму або його частин і органів - це

А) саморегуляція;  Б) ріст;  В) розвиток;  Г) розмноження.

4. Визначте рівень організації життя   зграї вовків :

А) організмовий; Б) тканинний;  В) клітинний;  Г) популяційно-видовий

5. Метод систематики, який допомагає відтворити за викопними рештками еволюцію певних видів:

А) порівняльно-анатомічний;  Б) палеонтологічний;  В) порівняльно-морфологічний;

Г) біохімічний.

6.До якої супергрупи відносяться гриби:

А) екскавати;  Б) опістокопи;  В) амебозої;   Г) архепластиди.

ІІ рівень( кожне визначення 1 б.)

7.Дайте визначення наступним поняттям: екологічна системи, прокаріоти, пріони.

ІІІ рівень( 1,5 б.).

8. Дайте загальну характеристику живим організмам, які відносяться до Царства

« Тварини». На які групи їх поділяють . Наведіть  приклади представників, до кожної групи.

9.Яким є значення грибів  в екосистемах та житті людини. Наведіть конкретні приклади.

ІV рівень( 3б).

10. Дайте характеристику ялині звичайній за видовими критеріями.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Котовенко Олександра Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крикунов Артем
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
14120
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку