Варіант 1
Рівень 1 (4 б)
А) Стебло Б) Пагін В) Листок Г) Корінь
А) Х >Y Б) Х <Y В) Х =Y Г) Х ≈Y
А)бентос; Б)нектон;В) планктон; Г) перифітон
А) здатність змінювати життєдіяльність відповідно до пори року Б) зміну положення листків щодо висоти сонця над горизонтом В)зміну пори року Г) можливість реагувати на зміну інтенсивності фотосинтезу
А) віркс поліомієліту Б) кімнатна муха В) медична п’явка Г) дизентерійна амеба
А) відповідність розміру кігтиків воші товщині волосини
Б) червоне забарвлення вишень
В) наявність в орхідеї повітряних коренів, що поглинають вологу з повітря
Г) товстий теплоізоляційний шар жиру під шкірою кита
Рівень 2. (4 б)
1 – планктон 2 – нектон 3 – нейстон |
А – клопи-водомірки Б – губки В – медузи Г – головоногімолюски |
1 – вухатий їжак 2 – глухар 3 – амеба протей 4 – лелекабілий |
А – міграції Б – руховаактивність вдень В – змінакормів за сезонами Г – інцистування Д – сплячка |
Рівень 3 (4 б)
Варіант 2
Рівень 1 (4 б)
А) відсутністю кисню й більшою густиною повітря Б) наявністю світла В) залежністю умов від відстані до поверхні Г) сталістю температурних умов буля поверхні
А) дерево Б) чотирилапа тварина В) личинка Г) двокрила тварина
А)бентос; Б)нейстон; В)планктон; Г)перифітон
А) Сергій Б) Валерія В) обидвоє Г) ніхто
Рівень 2 (4 б)
1 – комахи 2 – антилопи 3 – тушканчики |
А – міграції Б – активністьтемної пори доби В – активністьсвітлоїприроди Г – діапауза |
1 – мокриця 2 – кріт 3 – сліпак 4 – дощовийчерв’як |
А – розвиненіпереднікінцівки Б – розвиненийшкіро-м’язовиймішок В – розвиненірізці Г – наявністьповітряних камер Д – наявність присоски |
1 – висока плодовитість 2 – копальні кінцівки 3 – здатність поглинати розвинений кисень 4 – крила |
А – наземно-повітряне Б – водне В – грунтове Г – інший організм |
Рівень 3 (4 б)