Контрольна робота з біології 7 клас Тварини Варіант І, ІІ

Про матеріал

Контрольна робота з біології для 7 класу Тварини за ІІ семестр. Включає в себе: тестові завдання, завдання на встановлення відповідності, завдання "Закінчи речення", завдання на складання ланцюгів живлення

Перегляд файлу

 Контрольна робота№2

Варіант ІІ                                                 7 клас__________________

Завдання низького рівня (0,5 б.)

1.Сукупність особин одного виду, які мешкають тривалий час на певній

території і відокремлені від інших територій:

а) екосистема

б) біоценоз

в) популяція

 

2.До абіотичних чинників відносимо:

а) температуру

б) особини

в) діяльність людини

 

3.Пристосування організмів до умов середовища життя називається:

а) хомінг

б) адаптація

в) грумінг.

 

4.До холодолюбних тварин відносимо:

а) бегемота

б) антилопу

в) білого ведмедя.

 

5.Зоофагами називають:

а) рослиноїдні тварини;

б) хижаки;

в) сапротрофи.

 

6.Гетеротрофне живлення це:

а) синтез власних  органічних речовин

б) синтез власних  неорганічних речовин

в) споживання готових органічних речовин

г) споживання неорганічних речовин

 

7.Рефлекси , які дістаються від народження і передаються потомству :

а) безумовні;

б) умовні;

в) змішані;

г) набуті.

 

8. Укажіть тварину, яку необхідно внести до ланцюга живлення:

  трава → ? → вовк.

а) тигр

б )яструб

в )заєць

г) лисиця

Контрольна робота№2

Варіант І                                                 7 клас____________                Завдання низького рівня (0,5 б.)

1.Взаємозв’язки організмів та їхніх угруповань між собою й умовами середовища життя вивчає наука:

а) біологія;

б) природознавство;

в) екологія.

2.До біотичних чинників відносимо:

а) вологість;

б) живі особини;

в) газовий склад повітря.

 

3.Як називається інстинкт повернення додому?

а) міграція;

б) хоумінг;

в) імпринтинг;

г) адаптація.

 

4.До теплолюбних тварин відносимо:

а) бегемота;

б) пінгвіна;

в) білого ведмедя.

 

5.Фітофагами називають:

а) рослиноїдні тварини;

б) хижаки;

в) сапротрофи.

 

6.Автотрофне живлення це:

а) синтез власних  органічних речовин   

б) синтез власних  неорганічних речовин

в) споживання готових органічних речовин  

г) споживання неорганічних речовин

 

7.Рефлекси , які дістаються від народження і передаються потомству :

а) безумовні;

в) змішані;

б) умовні;

г) набуті.

8.Укажіть тварину, яку необхідно внести до ланцюга живлення:

  злаки → ? → вуж.

а) жаба

б) їжак

в) миша

г) жайворонок

8. Установіть відповідність: (2 б.)

1

безумовний рефлекс

А)

у корови    у корови  починає виділятися слина,

коли вона  їсть траву;

2

інстинкт

Б)

    бджоли будують стільники;

3

научання

В)

у собаки у собаки починає виділятися слина, коли

                 вона бачить їжу.

4

умовний рефлекс

Г)

     папуга повторює слова за людиною.

 

 

9.Виберіть по одному правильному варіанту відповідей із кожного стовпчика. Укажіть ознаки, що характеризують комунікацію тварин(2 б.)

У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють звукові сигнали?

У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють хімічні сигнали?

Які з тварин здатні спілкуватися за допомогою ехолокації?

1. мурахи

1. синиці

1. мавпи

2. вовки

2. мурахи

2. кажани

3. змії

3. жаби

3. олені

 

 

 

8.Установіть відповідність:( 2б.)

1

безумовний рефлекс

А)

дитинча леопарда намагається піймати здобич під пильним контролем матері;

2

інстинкт

Б)

оса приносить їжу у нору для майбутньої

личинки;

3

научання

В)

мавпа відсмикує руку від гарячого предмета

4

умовний рефлекс

Г)

акваріумні рибки підпливають до поверхні

води, якщо постукати по стінці акваріума.

9. Виберіть по одному правильному варіанту відповідей із кожного        стовпчика. Укажіть ознаки, що характеризують комунікацію тварин:(2 б.)

У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють звукові сигнали?

У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють хімічні сигнали?

Які з тварин здатні спілкуватися за допомогою ехолокації?

1. бджоли

1. ведмеді

1. дельфіни

2. ящірки

2. сови

2. ведмеді

3. солов'ї

3. дельфіни

3. солов'ї


10.Вставте пропущене, закінчіть речення: (2 б.)

 

1).Редуцентами в екосистемах є  організми  які, …………………………………..

………………………………………………………………………………………………

2).Переплітаючись, різні ланцюги живлення формують ……..…………………..

 

3).Послідовності у якому особини  одного виду,  їхні рештки або продукти   життєдіяльності слугують об’єктом живлення для представників іншого

виду називаються………………………………………………………………………….…

4).Місце, яке займають особини певного виду в ланцюзі живлення називається

………………………………………………………………………………………………

11. Складіть самостійно 2 ланцюги живлення ( 2 б.)

 

 

 

 

                              10.Вставте пропущене, закінчіть речення:( 2б.)

 

1).Ланцюги живлення починаються з………………………………………………..

2). Зв'язки організмів в екосистемі за живленням називають ………………….

………………………………………………………………………………………

3).Під час переходу з нижчого трофічного рівня на вищий організми запасають лише ..........% енергії

  4) Організми, які отримують поживні речовини й необхідну енергію, харчуючись залишками мертвих організмів (тварин, рослин),— це …………..

 

   11. Складіть самостійно 2 ланцюги живлення ( 2 б.)

 

 

 

…..

 

 

 

 

 

 

По 

М

пе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Навроцька Валентина Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
6792
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку