Контрольна робота з математики з теми "Додавання та віднімання звичайних дробів"

Про матеріал
Контрольна робота з математики з теми "Додавання та віднімання звичайних дробів". Контрольна робота розроблена на 4 варіанти. Містить завдання від початкового до високого рівня.
Перегляд файлу

5 клас. Математика. 

Контрольна робота № 7 з теми «Додавання та віднімання звичайних дробів» 

(4 варіанти завдань)

 

Варіант 1

1.        Порівняйте числа:

1)image    

 

2.        У класі 32 учні, з них 3  становлять хлопчики. Скільки хлопчиків навчається у цьому класі? 8

 

3.        Купили 6 кг. шоколадних цукерок, що становить  2  усіх куплених цукерок. Скільки цукерок було куплено?  5

 

4.        Перетворіть дроби у мішане число: 1)image

 

5.        Запишіть мішані числа у вигляді неправильного дробу: 1)image

 

6.        Обчисліть: 1)image

 

7.        Знайти значення виразів: 1)image ;         2)image

 

8.        Розв’язати рівняння: image 

 

9.        На виконання домашнього завдання учень розраховував витратити image год., але витратив на image год. більше. Спортивну передачу по телебаченню він дивився на image год. менше, ніж виконував домашнє завдання. Скільки часу учень витратив на виконання домашнього завдання і перегляд спортивних змагань? 

Варіант 2

image1.

    

 

2.        У хлопчика було 56 зошитів, з них  4image  становили зошити в клітинку. Скільки зошитів в клітинку було у хлопчика? 7

 

3.        У саду росло 36 яблунь, що становило  4  усіх дерев. Скільки дерев росло в саду?  9

 

4.        Перетворіть дроби у мішане число: 1)image

 

5.        Запишіть мішані числа у вигляді неправильного дробу: 1)image

 

6.        Обчисліть: 1)image

 

7.        Знайти значення виразів: 1)image;         2)image

 

8.        Розв’язати рівняння: image 

 

9.        За перший день було продано 1200 квитків на концерт, що становить 2  всієї кількості квитків, які требу було продати. За другий

5 3 день було продано  всієї кількості квитків. Скільки квитків ще треба продати?  8

 

 

 

 

Варіант 3 

image1.

    

 

2.        У класі 30 учнів, з них 4  становлять дівчата.  Скільки дівчат  навчається у цьому класі? 6

 

3.        Купили 8 червоних кульок, що становить  4  усіх куплених кульок. Скільки усього кульок було куплено?  9

 

4.        Перетворіть дроби у мішане число: 1)image

 

5.        Запишіть мішані числа у вигляді неправильного дробу: 1)image

 

6.        Обчисліть: 1)image

 

7.        Знайти значення виразів: 1)image ;         2)image

 

8.        Розв’язати рівняння: image 

 

9.        Вранці до супермаркету завезли яблука, банани та апельсини. Яблук було 3000 кг., що становить 3  усіх фруктів. Бананів завезли 

8 7 image  від усіх фруктів. Скільки завезли апельсинів? 

16

 

 

 

 

 

Варіант 4

image1.

    

 

2.        У дівчинки  було 48 олівців, з них  5  становили кольорові олівці. Скільки кольорових олівців  було у дівчинки? 8

 

3.        Посадили 20 троянд, що становить  5image  усіх  посаджених квітів. Скільки всього квітів посадили?  8

 

4.        Перетворіть дроби у мішане число: 1)image

 

5.        Запишіть мішані числа у вигляді неправильного дробу: 1)image

 

6.        Обчисліть: 1)image

 

7.        Знайти значення виразів: 1)image);         2)image

 

8.        Розв’язати рівняння:image

 

9.        На виконання однієї справи працівник офісу планував  витратити image год., але працював над нею на image год. менше. На роботу над 1 іншою справою він витратив на 1image год. більше, ніж на роботу з першою справою. Який час  витратив працівник офісу на 15

виконання кожної справи?   

pdf
Додано
23 січня 2022
Переглядів
6541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку