Контрольна робота
I рівень. Тестовий блок ( по 1 балу)
1. Махові пера знаходяться на:
а) крилах; б) хвості; в) тулубі; г) цівці.
2. Живлячись, птахи:
а) жують; б) проковтують поживу цілою;
в) розривають їжу на шматки;
г) висмоктують м’які тканини.
3. Перо є:
а) виростом шкіри; б) зміненим волоссям;
в) перетвореною лускою; г) кігтем, що розрісся.
II рівень. Дати визначення поняттям і термінам ( по1 балу)
Дзьоб –
Куприкова залоза –
Восковиця –
Кіль –
III рівень ( 2 бали)
Як птахи пристосувалися до польоту?
IV рівень (3 бали)
Зробити висновок про значення птахів у екосистемах та житті людини.
Контрольна робота
I рівень. Тестовий блок ( по 1 балу)
1. Махові пера знаходяться на:
а) крилах; б) хвості; в) тулубі; г) цівці.
2. Живлячись, птахи:
а) жують; б) проковтують поживу цілою;
в) розривають їжу на шматки;
г) висмоктують м’які тканини.
3. Перо є:
а) виростом шкіри; б) зміненим волоссям;
в) перетвореною лускою; г) кігтем, що розрісся.
II рівень. Дати визначення поняттям і термінам ( по1 балу)
Дзьоб –
Куприкова залоза –
Восковиця –
Кіль –
III рівень ( 2 бали)
Як птахи пристосувалися до польоту?
IV рівень (3 бали)
Зробити висновок про значення птахів у екосистемах та житті людини.