Контрольна робота з теми "Рослини" 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота містить різнорівневі завдання: тести, завдання на встановлення відповідностей, питання з розгорнутими відповіддями
Перегляд файлу

Тема: Рослини

1 варіант

 

І рівень. Виберіть одну правильну відповідь

1. Основною класифікаційною одиницею є:

а) рід; б) клас; в) вид.

2. Складні листки має:

а) дуб; б) акація; в) липа.

3. Фотосинтез відбувається в тканині:

а) основній; б) покривній; в) твірній.

ІІ рівень

4. Приведіть у відповідність види вегетативного розмноження і рослини, які так розмножуються:

1) кореневищами

А) суниця, перстач

2) цибулинами

Б) картопля, топінамбур

3) бульбами

В) ірис, пирій

4) вусами

Г) вишня, яблуня

 

Д) тюльпан, часник

5. Приведіть у відповідність види плодів і рослини, яким вони притаманні:

1) гарбузина

А) конвалія, картопля

2) ягода

Б) горох, квасоля

3) біб

В) огірок, кабачок

4) зернівка

Г) вишня, персик

 

Д) рис, пшениця

6. Дайте визначення терміну двостатеві квіти.

ІІІ рівень

7. Виберіть три вірні твердження:

1) листок – бічний орган пагону, що наростає верхівкою

2) у складного листка декілька пластинок кріпляться до загального черешка

3) жилки утворюють каркас листової пластинки

4) плоска частина листка виконує функції фотосинтезу і випаровування води

5) по жилкам із стебла у листок транспортується розчин органічних речовин

6) у товстянки листки розміщені почергово

8. Закінчіть речення: Схожість насіння - це здатність …

IV рівень

Поясніть взаємозв’язок будови квіток та способів їх запилення.

 

 

 

 

 

 

Тема: Рослини

2 варіант

 

І рівень. Виберіть одну правильну відповідь

1. Вид кореня, що утворюється на стеблах або листках:

а) головний; б) додатковий; в) бічний.

2. Вкажіть плід, який належить до багатонасінних:

а) сім’янка; б) зернівка; в) стручок; г) горіх.

3. Що собою становить ендосперм:

а) перший листок зародку; б) головний корінець зародку;

в) тканину із запасом поживних речовин.

ІІ рівень

4. Приведіть у відповідність види вегетативного розмноження і рослини, які так розмножуються:

1) паростками стеблового походження

А) цибуля, часник

2) паростками кореневого походження

Б) тополя, верба

3) виводковими бруньками

В) каланхое

4) цибулинами

Г) малина, вишня

 

Д) бегонія, сентполія

5. Приведіть у відповідність види плодів та їхню характеристику:

1) біб

А) насіння багаточисельне, середній і внутрішній шари однорідні

2) помаранець

Б) дерев’янистий оплодень містить одну насінину

3) горіх

В) багатонасінний з двома стулками на яких містяться насінини

4) ягода

Г) шкірястий оплодень з летючкою, містить одну насінину

 

Д) шкірястий верхній шар містить багато ефірних олій

6. Дайте визначення терміну подвійне запліднення.

ІІІ рівень

7. Виберіть три вірні твердження:

1) кореневі волоски – вирости клітин кореневого чохлика

2) головний корінь розвивається із зародкового корінця і завжди один

3) у зоні розтягування клітини постійно діляться і утворюють нові

4) провідна зона кореня – найдовша зона, що містить бічні корені

5) за допомогою дихальних коренів рослини вбирають воду із повітря

6) опорні корені розвиваються там де необхідно зміцнити тонке стебло

8. Закінчіть речення: Дводомні рослини - це …

IV рівень

Поясніть взаємозв’язок внутрішньої будови стебла та його функцій.

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Луценко Владислав
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
1680
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку