Контрольна робота з української літератури для учнів 7 класів. ПИСЬМОВА ВЗАЄМОДІЯ (ГР3)
ДОСЛІДЖЕННЯ МОВЛЕННЯ (ГР4)
7 клас Підсумкова робота за ГР3, ГР4
«Історичне минуле України»
(Тарас Шевченко, Іван Франко, Андрій Чайковський)
ДОСЛІДЖЕННЯ МОВЛЕННЯ (ДМ ГР4)
Іван Франко свій твір «Захар Беркут» визначив як __________________ повість.
А історична повість Б соціально-побутова повість В героїко-романтична повість
А Тугару Вовку; В Максимові; Б Захару Беркуту; Г Бурунді
Якась нова, гарячіша, пориваюча молитва плине з його уст.
Якого художнього засобу НЕМАЄ у рядку
А епітета Б метафори В порівняння
А ліричний Б ліро-епічний В епічний
А Мирослава залишає батька й допомагає тухольцям
Б Максим потрапляє в полон до монголів
В тухольці замуровують потік
Г тухольський боярин Тугар Вовк справляє лови
А Мустафа. Б. Павло Судак В Остап Швидкий Г Андрій Судак.
ПИСЬМОВА ВЗАЄМОДІЯ (ПВ ГР3)
Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови 12 балів
Напиши повідомлення (допис у соціальній мережі) від імені ЗАХАРА БЕРКУТА, який звертається до тухольської громади перед битвою з монголами. Що ти скажеш, до чого закликатимеш жителів Тухлі, аби в них було бажання боронити свій край.
За обсягом допис має бути не менше 10 речень, тобто мінітекст з логічним завершенням. Пиши від імені першої особи, тобто Я закликаю…
Добирай слова й речення, у яких є впевненість. Ретельно перевір грамотність написаного.
Не бійся робити закреслень, якщо потрібно: їх не буде враховано під час оцінювання.
На виконання завдання в тебе є 20 хв. Раціонально розподіли час для роботи на чернетці й у чистовику.
7 клас Підсумкова робота за ГР3, ГР4
«Історичне минуле України»
(Тарас Шевченко, Іван Франко, Андрій Чайковський)
ДОСЛІДЖЕННЯ МОВЛЕННЯ (ДМ ГР4)
1. Упиши пропущене слово (0,5 б).
Твір «Розрита могила» Т.Шевченка побудований у формі______________
2. «За сестрою» А.Чайковського за жанром (0,5 б)
А історична повість Б соціально-побутова повість В героїко-романтична повість
3. Успішно долає всі перешкоди і всі випробування персонаж твору А Чайковського « За сестрою» та звільняє сестру з полону (1б)
А Семен Непорадний Б Павлусь В дід Андрій Г Остап Швидкий
4. Прочитай і виконай завдання (1 б)
Сонце вже заходило та озорило своїми червоними проміннями закривавлений степ... Якого художнього засобу НЕМАЄ у рядку
А епітета Б метафори В порівняння
5. Твір «Розрита могила» Т. Шевченка (1 б)
А ліричний Б ліро-епічний В епічний
6. Страшні картини поневолення татарськими загарбниками українського народу зображено у творі (1б)
А «Іван Підкова» Т.Шевченка Б « Захар Беркут» І. Франка В « За сестрою» А. Чайковський
7. . Напиши імена романтичних героїв з твору І.Франка «Захар Беркут»( не менше трьох) (1 б)
8. Порівняй художні твори. «Захар Беркут» І.Франка та «За сестрою» А.Чайковського Напиши, що спільного й відмінного між ними. (2 б)
9.Установіть послідовність подій у творі « Захар Беркут» (2б)
А громада вирішує прогнати Тугара Вовка Б смерть Захара Беркута
В Максим рятує Мирославу від дикого звіра
Г Мирослава залишає батька і приходить до тухольців
1.Дочка боярина Тугара Вовка. Не поділяє батькових упереджень
2. Боярин, якому князь Данило пожалував землі Тухольчини. Вважає себе вищим за громаду і хоче насаджувати нові порядки.
3.Тухольський старійшина, знахар. Все життя віддав служінню громаді. Замолоду три роки вчився лікарської справи у монаха Акинтія та подорожував по Русі. Лідер громади на всій Тухольщині.
4.Син Захара, перейняв ідеали батька, хоробро б’ється у першій сутичці з монголами. Закоханий у боярську дочку — Мирославу. Дуже схожий на свого батька. Він успадкував всі його риси: сміливий, чесний, справедливий, незалежний.
А. Мирослава Б. Максим Беркут В. Захар Беркут Г Тугар Вовк
ПИСЬМОВА ВЗАЄМОДІЯ (ПВ ГР3)
Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови 12 балів
Напиши повідомлення (допис у соціальній мережі) від імені ЗАХАРА БЕРКУТА, який звертається до тухольської громади перед битвою з монголами. Що ти скажеш, до чого закликатимеш жителів Тухлі, аби в них було бажання боронити свій край.
За обсягом допис має бути не менше 10 речень, тобто мінітекст з логічним завершенням. Пиши від імені першої особи, тобто Я закликаю…
Добирай слова й речення, у яких є впевненість. Ретельно перевір грамотність написаного.
Не бійся робити закреслень, якщо потрібно: їх не буде враховано під час оцінювання.
На виконання завдання в тебе є 20 хв. Раціонально розподіли час для роботи на чернетці й у чистовику.