Контрольна робота з української літератури для учнів 7 класів

Про матеріал

Контрольна робота з української літератури для учнів 7 класів. ПИСЬМОВА ВЗАЄМОДІЯ (ГР3)

ДОСЛІДЖЕННЯ МОВЛЕННЯ (ГР4)

Перегляд файлу

7 клас Підсумкова робота  за ГР3, ГР4

«Історичне минуле України»

(Тарас Шевченко, Іван Франко, Андрій Чайковський)

ДОСЛІДЖЕННЯ МОВЛЕННЯ (ДМ ГР4)

  1. Упиши пропущене слово (0,5 б).

Іван Франко свій твір «Захар Беркут» визначив як __________________ повість.

  1. «Захар Беркут»І.Франка за жанром (0,5 б)

А  історична повість      Б  соціально-побутова повість     В  героїко-романтична повість

  1.   Укажи, кому з героїв повісті І. Франка «Захар Беркут» сниться сон про молитву  біля священного каменя. (1б)

 А Тугару Вовку;          В Максимові;          Б  Захару Беркуту;              Г Бурунді 

  1. Прочитай і виконай завдання (1 б)

Якась нова, гарячіша, пориваюча молитва плине з його уст.

 Якого художнього засобу НЕМАЄ у рядку

  А  епітета  Б  метафори  В  порівняння

  1. Твір «Розрита могила» Т. Шевченка (1 б)

А  ліричний           Б  ліро-епічний             В  епічний

  1. Хто такий романтичний герой? (1 б)
  2. Напиши імена романтичних героїв з твору А.Чайковського «За сестрою»( не менше трьох) (1 б)
  3. Порівняй художні твори. «Захар Беркут» І.Франка та «За сестрою» А.Чайковського Напиши, що спільного й відмінного між ними. (2 б)
  4. Установіть послідовність подій у творі « Захар Беркут» (2б)

     А Мирослава залишає батька й допомагає тухольцям 

Б Максим потрапляє в полон до монголів

В  тухольці замуровують потік

Г тухольський боярин Тугар Вовк справляє лови

  1. Установіть відповідність між  літературним героєм та його характеристикою (2б.)
  1.     Син Сулеймана-ефенді.
  2.     Невільник у Сулеймана, українець. Допомагав Павлусеві, мастив його рани після покарання нагайкою. Остапу було жаль хлопця, свого земляка.
  3.     Головний герой повісті,15-річний хлопець. Жив у селі Спасівка з родиною, але одного разу через напад татар утратив рідних, сестру і батька забрали вороги. Він гідний нащадок козаків, тому вирушає рятувати рідних.
  4.     70-річний дідусь Павлуся, загинув, захищаючи родину від татар, під час їхнього нападу на село. "Дід Андрій пильнував пасіки, наглядав хати й дітей. Уважав за свій обов'язок привчити Павлуся до лицарського ремесла"

        А Мустафа.     Б. Павло Судак       В Остап Швидкий       Г Андрій Судак. 

 

ПИСЬМОВА ВЗАЄМОДІЯ (ПВ ГР3)

Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови                    12 балів

Напиши повідомлення (допис у соціальній мережі) від імені ЗАХАРА БЕРКУТА, який звертається до тухольської громади перед битвою з монголами. Що ти скажеш, до чого закликатимеш жителів Тухлі, аби в них було бажання боронити свій край.

За обсягом допис має бути не менше 10 речень, тобто мінітекст з логічним завершенням. Пиши від імені першої особи, тобто Я закликаю…

Добирай слова й речення, у яких є впевненість. Ретельно перевір грамотність написаного.

Не бійся робити закреслень, якщо потрібно: їх не буде враховано під час оцінювання.

На виконання завдання в тебе є 20 хв. Раціонально розподіли час для роботи на чернетці й у чистовику.

 

 

 

 

7 клас Підсумкова робота  за ГР3, ГР4

«Історичне минуле України»

(Тарас Шевченко, Іван Франко, Андрій Чайковський)

ДОСЛІДЖЕННЯ МОВЛЕННЯ (ДМ ГР4)

1. Упиши пропущене слово (0,5 б).

Твір «Розрита могила» Т.Шевченка побудований у формі______________

2. «За сестрою» А.Чайковського за жанром (0,5 б)

А  історична повість     Б  соціально-побутова повість     В  героїко-романтична повість

3. Успішно долає всі перешкоди і всі випробування персонаж твору А Чайковського « За сестрою» та звільняє сестру з полону (1б)

А Семен Непорадний     Б Павлусь    В дід Андрій       Г Остап Швидкий

4. Прочитай і виконай завдання (1 б)

Сонце вже заходило та озорило своїми червоними проміннями закривавлений степ... Якого художнього засобу НЕМАЄ у рядку

  А  епітета   Б  метафори   В  порівняння

5. Твір «Розрита могила» Т. Шевченка (1 б)

А  ліричний         Б  ліро-епічний            В  епічний

6. Страшні картини поневолення татарськими загарбниками українського народу зображено у творі (1б)

А «Іван Підкова» Т.Шевченка     Б  « Захар Беркут» І. Франка   В « За сестрою» А. Чайковський

7. . Напиши імена романтичних героїв з твору І.Франка «Захар Беркут»( не менше трьох) (1 б)

8. Порівняй художні твори. «Захар Беркут» І.Франка та «За сестрою» А.Чайковського Напиши, що спільного й відмінного між ними. (2 б)

9.Установіть послідовність подій у творі « Захар Беркут» (2б)

А громада вирішує прогнати Тугара Вовка            Б смерть Захара Беркута

В Максим рятує Мирославу від дикого звіра

Г Мирослава залишає батька і приходить до тухольців

  1. Установіть відповідність між  літературним героєм та його характеристикою (2б.)

1.Дочка боярина Тугара Вовка. Не поділяє батькових упереджень

2. Боярин, якому князь Данило пожалував землі Тухольчини. Вважає себе вищим за громаду і хоче насаджувати нові порядки.

3.Тухольський старійшина, знахар. Все життя віддав служінню громаді. Замолоду три роки вчився лікарської справи у монаха Акинтія та подорожував по Русі.  Лідер громади на всій Тухольщині.

4.Син Захара, перейняв ідеали батька, хоробро б’ється у першій сутичці з монголами. Закоханий у боярську дочку — Мирославу. Дуже схожий на свого батька. Він успадкував всі його риси: сміливий, чесний, справедливий, незалежний.

А. Мирослава        Б. Максим Беркут        В. Захар Беркут      Г Тугар Вовк 

 

ПИСЬМОВА ВЗАЄМОДІЯ (ПВ ГР3)

Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови                    12 балів

Напиши повідомлення (допис у соціальній мережі) від імені ЗАХАРА БЕРКУТА, який звертається до тухольської громади перед битвою з монголами. Що ти скажеш, до чого закликатимеш жителів Тухлі, аби в них було бажання боронити свій край.

За обсягом допис має бути не менше 10 речень, тобто мінітекст з логічним завершенням. Пиши від імені першої особи, тобто Я закликаю…

Добирай слова й речення, у яких є впевненість. Ретельно перевір грамотність написаного.

Не бійся робити закреслень, якщо потрібно: їх не буде враховано під час оцінювання.

На виконання завдання в тебе є 20 хв. Раціонально розподіли час для роботи на чернетці й у чистовику.

 

docx
Додано
24 листопада
Переглядів
1045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку