В даному матеріалі розміщено директорські семестрові контрольні роботи із всесвітньої історії у 6 - 11 класах.
Завдання подані різної складності. Є тестові завдання, на встановлення відповідності, на пояснення історичних термінів, понять та дат, на складання історичного портрету тощо.
Контрольна робота із всесвітньої історії в 11 класі
Прізвище та ім’я учня ___________________________________________
1. Указати період, коли президентом США був Б.Клінтон
а) 1980-1989 в) 1992-2000
б) 1968-1974 г) 1974-1977
2.Укажіть: 1) прізвище людини, зображеної на фото_________________________________
2) Яку назву мала політика в США, проти якої він виступав__________________________
3) Дату загибелі цієї людини від руки найманого вбивці______________________________
3.Укажіть дату, країну та місто, яке постраждало від терористичного акту, зображеного на фото
__________________________________________________________________________
4. Встановити відповідність між датами та подіями:
А) 31 серпня 1990 р. 1) Прийняття плану « Маршала»
Б)18 червня 1946 р. 2) Договір про об’єднання НДР і ФРН
В)3 квітня 1948 р. 3) Італію проголошено республікою
Г) 5 травня 1949 р 4) Створення Ради Європи
Вдповідь:____________________________________________________________________
5. Який слід залишив « Тетчеризм» в історії Великої Британії?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Пояснити сутність проблеми провінції Квебек.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Розкрити значення терміну:
Деколонізація – це ____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Хто автор вислову: «Безплатний сир буває тільки в мишоловці»
_____________________________________________________________________________
Оцінка _________
Контрольна робота із всесвітньої історії в 10 класі
Прізвище та ім’я учня______________________________________
1. Пояснити значення термінів :
А) «Період процвітання»- ______________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Б)Корпоративна система - ______________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
В) Ізоляціонізм _______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
2. Визначити події за вказаними датами:
__ Утворення СРСР (_______ р.);
__ Початок громадянської війни в Ірландії (______ р.);
__ Початок « великої депресії» ( ______ р.);
__ Пивний заколот у Мюнхені ( ______р.).
4. Порівняйте три проекти створення СРСР. Чому, як на Вас , було прийнято саме ленінський варіант?
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
5. Назвати історичну особистість, про яку йде мова в тексті.
А) Він з 1919 р. президент Німеччини, лідер Соціал – демократичної партії. Під час Листопадової революції 1918 р. прийняв пост рейхсканцлера; уклав таємну угоду з генштабом про введення до Берліна військ для придушення революції.
____________________________________________
Б) Він народився в м. Горі ( Грузія). Більшовик з 1903 р. Багато разів заарештовувався і висилався до Сибіру. З 1922р. – генеральний секретар ЦК більшовицької партії.________________________________________
6. Визначити мету, механізм втілення та наслідки Непу в Росії і в Україні. Чому , на Ваш погляд, комуністи відмовилися від Непу як важеля соціалістичного будівництва?
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Оцінка _____________
Контрольна робота із всесвітньої історії у 9 класі
І варіант |
ІІ варіант |
||||||||||||||||||||
1.Розкрити зміст понять: а) Декабристи ( дворянські революціонери, які в грудні 1825 року підняли збройне повстання проти самодержавства й кріпосництва в Російській імперії) б) Конкордат( договір між Папою Римським і главою певної держави) в) Реставрація ( віднеовлення скинутого суспільного ладу або династії) |
1.Розкрити зміст понять: а) Чартизм ( перший масовий робітничий рух ву Британії в 1830-1850-х роках) б) Диктатура ( нічим необмежена влада однієї особи або певних політичних сил у державі, що опираються на силу) в) Інтервенція ( втручання однієї держави або декількох держав увнутрішні справи іншої держави) |
||||||||||||||||||||
2.Пояснити дати: А) 14 липня 1789 р. ( початок революції у Франції) Б) 29 грудня 1825 р. ( повстання Чернігівського полку) |
2.Пояснити дати: А) 14 грудня 1825 р.( повстання декабристів на Сенатській площі) Б)9 листопада 1799 р. ( бонапартистський переворот, закінчення Французької революції)
|
||||||||||||||||||||
3.Провети порівняльний аналіз діяльності Північного та Південного товариства. Результати оформіть у вигляді таблиці, самостійно сформулювавши положення для порівняння. |
3.Провести порівняльний аналіз двох суспільно- політичних течій – західництва та словянофільства. Результати оформіть у вигляді таблиці, самостійно сформулювавши положення для порівняння. |
||||||||||||||||||||
4. Заповнити таблиць « Французька революція»
|
4. Заповнити таблиць « Революція в Німечині 1848-1849 рр)»
|
||||||||||||||||||||
5 . Скласти історичний портрет будь – якій відомій особі вивченого періоду. |
5 . Скласти історичний портрет будь – якій відомій особі вивченого періоду. |
Контрольна робота із всесвітньої історії у 8 класі
І варіант
Прізвище та ім’я учня____________________________________
1.Позначити ім’я італійського мореплавця, який відкрив Американський континент. (0,5 б)
а) Христофор Колумб; б) Васко да Гама; в) Бартоломео Діаш.
2. Визначити подію , яка сталася у 1519-1521 рр. (0,5 б.)
а) Завоювання Перу Фернандо Пісарро; б) Відкриття Америки; в) Перша навколосвітня подорож Магеллана.
3.Пояснити терміни: ( 3 б.)
А) Контрреформація-це__________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Б) Реалізм-це ___________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
В)Селянська війна –це___________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
4. Установити хронологічну послідовність. (1,5 б.)
а) Поява кальвінізму; ( ) .
б) Завоювання Кортесом ацтеків; ( )
в) Виступ Мартіна Лютера проти продажу індульгенцій.( ).
5. Установити відповідність між термінами та визначеннями. (2б.)
А) Факторія |
1) італійська назва трипалубного корабля з прямими й косими вітрилами |
Б) Реформація |
2) країна - загарбник |
В) Каравела |
3 ) торговельне поселення |
Г) Метрополія |
4) рух за зміни в католицькій церкві |
6. Встановити історичну особу. (1 б.)
_______________________________________________________________________________
7.Встановити відповідність: (2б.)
А)Леонардо да Вінчі; 1) « Давид»;
Б) Мікеланджело Буонаротті; 2) « Чотири вершники »;
В) Пітер Брейгель Старший ; 3) « Мона Ліза»( « Джоконда»);
Г) Альбрехт Дюрер 4) « Сліпі».
8. Вказати, про яке поняття йде мова. (0,5 б.)
Гроші , які пущені в обіг і приносять прибуток - ____________________________
9. Розкрити зміни в суспільстві в період Нового часу. (1 б.)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка _________________
ІІ варіант
Прізвище та ім’я учня____________________________________
1.Позначити ім’я мореплавця , який здійснив першу навколосвітню подорож(0,5 б.)
а) Христофор Колумб; б) Васко да Гама; в) Бартоломео Діаш ; г) Фернандо Магеллан.
2. Визначити подію , яка сталася у 1524-1525 рр. (0,5 б.)
а) Селянська війна в Німеччині; б) Відкриття Америки; в) Перша навколосвітня подорож .
3.Пояснити терміни:
А) Індульгенція –це _____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Б) Протестантизм –це ___________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
В) Реформація-це _______________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
4. Установити хронологічну послідовність .(1,5 б.)
а) Відкриття нового шляху до Індії ; ( ) .
б) Укладення Аугсбурзького релігійного миру;( )
в) Виступ Мартіна Лютера проти продажу індульгенцій.( ).
5. Установити відповідність між термінами та визначеннями . (2 б.)
А) Гуманізм |
1) Рух католицької церкви проти Реформації |
Б) Новий світ |
2) Завоювання Америки |
В)Конкіста |
3 ) Америка |
Г)Контрреформація |
4) Повага до людини, віра в її сили і здібності. |
6. Встановити історичну особу.(2 б.)
_____________________________________________
7. Встановити відповідність: (2б.)
___ Вільям Шекспір; 1) «Утопія »;
___ Мігель Сервантес; 2) «Гамлет»;
___ Франсуа Рабе ; 3) «Дон Кіхот»;
___ Томас Мор 4) «Гаргантюа та Пантагрюель».
________________________________________________________________
8. Вказати, про якепоняття йде мова.(0,5 б.)
б) Підприємство, на якому використовується ручна праця, але кожна людина виконує лише одну операцію, що призвело до появи розподілу праці - ________________________________________
9. Розкрити наслідки Великих географічних відкриттів .(1 б.)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка _______
Контрольна робота із всесвітньої історії у 7класі
І варіант
Прізвище та ім’я учня _____________________________________
1.Ліки від усіх хвороб це :
а) Панацея; б) плачебо.
2. Чернечий союз називався :
а)понтифікатом; б)орденом.
3. Автором слів « Поза церквою – немає спасіння» є :
а)Аврелій Августин ; б) Фома Аквінський.
4. Пояснити значення термінів:
- Хрестоносці - ______________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
- Єретик - __________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
- Схоластика - ______________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
5.Намалювати схему церковного розколу і пояснити її
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Пояснити дати:
- 1445 р. - __________________________________________________________________
- 1096 р. - __________________________________________________________________
7. Розповісти про письменників і митців раннього Відродження
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка ___________
ІІ варіант
Прізвище та ім’я учня _____________________________________
1Єретиків переслідувала :
а)інвеститура; б) інквізиція.
2.Розкол християнської церкви отримав назву :
а)схизма ; б)інквізиція.
3. Автором слів «Розум є головним джерелом знань » є :
а)П’єр Абеляр ;
б) Йоганн Гутеберг.
4. Пояснити значення термінів:
- Хрестові походи -___________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Гуманізм -_________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Алхімія - __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Намалювати схему середньовічних навчальних предметів
6. Пояснити дати:
- 1054 р. - __________________________________________________________________
- 1309 – 1377 рр. - ___________________________________________________________
7. Порівняти романський та готичний стиль в архітектурі.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка ___________
Контрольна робота із всесвітньої історії у 6класі
І варіант
Прізвище та ім’я учня______________________________________
1. Ватажком гунів був: - Теодоріх; - Аттіла.
2. Столицею Східної Римської імперії було місто :
- Александрія ; - Константинополь.
3.Пояснити терміни:
- Домінант_________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Велике переселення народів_________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Біблія____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Визначити події за вказаними датами:
- 395р.________________________________________________________________________
- 410р.________________________________________________________________________
- 313р.________________________________________________________________________
5. Назвати слов’янських богів, зазначаючи їх сфери впливу.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
6. Що пов’язує імена Аттіла , Теодоріх І, Гейзеріх, Аларіх?
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Написати невеличкий твір на тему: «Найважливіші події в історії стародавнього світу».
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка _______________
ІІ варіант
Прізвище та ім’я учня______________________________________
1. Останнім імператором Західної Римської імперії був:
- Ромул Августул ; – Юліан.
2. Ватажком вестготів був:
- Аларіх; - Аттіла.
3.Пояснити терміни:
- Вандалізм______________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Християнство_____________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Секта____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Визначити події за вказаними датами:
- 476 р.________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
- 325 р. _____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
- Поч. IV ст. н.е.___________________________________________________________
______________________________________________________________________________
5. Назвати історичні джерела з історії слов’ян.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
6. Що пов’язує імена Ромул Августул, Діоклетіан, Константин І, Феодосій?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Написати невеличкий твір на тему «Найвидатніші особистості в історії стародавнього світу » .
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка _____________