Контрольні роботи із всесвітньої історії за семестр у 6 - 11 класах

Про матеріал

В даному матеріалі розміщено директорські семестрові контрольні роботи із всесвітньої історії у 6 - 11 класах.

Завдання подані різної складності. Є тестові завдання, на встановлення відповідності, на пояснення історичних термінів, понять та дат, на складання історичного портрету тощо.

Перегляд файлу

Контрольна робота із всесвітньої історії в 11 класі

Прізвище та ім’я учня ___________________________________________

1. Указати період, коли президентом США був Б.Клінтон

а) 1980-1989                            в) 1992-2000

б) 1968-1974                            г) 1974-1977

2.Укажіть: 1) прізвище людини, зображеної на фото_________________________________

2) Яку назву мала політика в США, проти якої він виступав__________________________

3) Дату загибелі цієї людини від руки найманого вбивці______________________________

3.Укажіть дату, країну  та місто, яке постраждало від терористичного акту, зображеного на фото  

  

__________________________________________________________________________

4. Встановити відповідність між датами та подіями:

А) 31 серпня 1990 р.      1) Прийняття плану « Маршала»  

Б)18 червня 1946 р.        2) Договір про об’єднання НДР і ФРН

В)3 квітня 1948 р.           3) Італію проголошено республікою

Г) 5 травня 1949 р           4) Створення Ради Європи

Вдповідь:____________________________________________________________________

5. Який слід залишив « Тетчеризм» в історії Великої Британії?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Пояснити сутність проблеми провінції Квебек.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Розкрити значення терміну:

 Деколонізація – це ____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Хто автор вислову: «Безплатний сир буває тільки в мишоловці»

_____________________________________________________________________________

Оцінка _________

Контрольна робота із всесвітньої історії в 10 класі

Прізвище та  ім’я учня______________________________________

1. Пояснити значення термінів :

А) «Період процвітання»- ______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Б)Корпоративна система - ______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

В) Ізоляціонізм _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

2. Визначити події за вказаними датами:

  • 1921-1928рр. –  __________________________________________________________
  • 1919 - 1933р. - ___________________________________________________________
  • Серпень 1919р.- _________________________________________________________
  • 3. Розташувати події в хронологічній послідовності.

__  Утворення СРСР (_______ р.);

__ Початок громадянської війни в Ірландії (______ р.);

__ Початок « великої депресії» ( ______ р.);

__ Пивний заколот у Мюнхені ( ______р.).

4. Порівняйте три  проекти створення СРСР. Чому, як на Вас , було прийнято саме ленінський варіант?

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

5. Назвати історичну особистість, про яку йде мова в тексті.

А) Він з 1919 р. президент Німеччини, лідер Соціал – демократичної партії. Під час Листопадової революції 1918 р. прийняв пост рейхсканцлера; уклав таємну угоду з генштабом про введення до Берліна військ для придушення революції.

 ____________________________________________

Б) Він народився в м. Горі ( Грузія). Більшовик з 1903 р. Багато разів заарештовувався і висилався до Сибіру. З 1922р. – генеральний секретар ЦК більшовицької партії.________________________________________

6. Визначити мету, механізм втілення та наслідки Непу в Росії і в Україні. Чому , на Ваш погляд, комуністи відмовилися від Непу як важеля соціалістичного будівництва?

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Оцінка _____________

Контрольна робота із всесвітньої історії у 9 класі

І варіант

ІІ варіант

1.Розкрити зміст понять:

а) Декабристи ( дворянські революціонери, які в грудні 1825 року підняли збройне повстання проти самодержавства й кріпосництва в Російській імперії)

б) Конкордат( договір між Папою Римським і главою певної держави)

в) Реставрація ( віднеовлення скинутого суспільного ладу або династії)

1.Розкрити зміст понять:

а) Чартизм ( перший масовий робітничий рух ву Британії в 1830-1850-х роках)

б) Диктатура ( нічим необмежена влада однієї особи або певних політичних сил у державі, що опираються на силу)

в) Інтервенція ( втручання однієї держави або декількох держав  увнутрішні справи іншої держави)

2.Пояснити  дати:

А) 14 липня 1789 р. ( початок революції у Франції)

Б) 29 грудня 1825 р. ( повстання Чернігівського полку)

2.Пояснити  дати:

А) 14 грудня 1825 р.( повстання декабристів на Сенатській площі)

Б)9 листопада 1799 р. ( бонапартистський переворот, закінчення  Французької революції)

 

3.Провети порівняльний аналіз діяльності Північного та Південного товариства. Результати оформіть у вигляді таблиці, самостійно сформулювавши положення для порівняння.

3.Провести порівняльний аналіз двох суспільно- політичних течій – західництва та словянофільства. Результати оформіть у вигляді таблиці, самостійно сформулювавши положення для порівняння.

4. Заповнити таблиць « Французька революція»

Пункти характеристики

Зміст

Передумови

 

Причини

 

Рушійні сили

 

Основні події

 

4. Заповнити таблиць « Революція в Німечині 1848-1849 рр)»

Пункти характеристики

Зміст

Передумови

 

Причини

 

Рушійні сили

 

Наслідки та значення

 

5 . Скласти історичний  портрет будь – якій  відомій особі вивченого періоду.

5 . Скласти історичний  портрет будь – якій  відомій особі вивченого періоду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота із всесвітньої історії у 8 класі

І варіант

Прізвище та ім’я учня____________________________________

1.Позначити ім’я італійського мореплавця, який відкрив Американський  континент. (0,5 б)

а) Христофор Колумб; б) Васко да Гама; в) Бартоломео Діаш.

2. Визначити подію , яка сталася у 1519-1521 рр. (0,5 б.)

а) Завоювання Перу Фернандо Пісарро; б) Відкриття Америки; в) Перша навколосвітня подорож Магеллана.

3.Пояснити терміни: ( 3 б.)

А) Контрреформація-це__________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Б) Реалізм-це ___________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

В)Селянська війна –це___________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

4. Установити хронологічну послідовність. (1,5 б.)

а) Поява кальвінізму; (              ) .

б) Завоювання Кортесом ацтеків; (               )

в) Виступ Мартіна Лютера проти продажу індульгенцій.(                ).

5. Установити відповідність між термінами та визначеннями. (2б.)

А) Факторія

     1) італійська назва трипалубного корабля з прямими й косими вітрилами

Б) Реформація

     2) країна - загарбник

В) Каравела

     3 ) торговельне поселення

Г) Метрополія

     4) рух за зміни в католицькій церкві

6.  Встановити історичну особу. (1 б.)

_______________________________________________________________________________

7.Встановити відповідність: (2б.)

    А)Леонардо да Вінчі;                                        1) « Давид»;

    Б) Мікеланджело Буонаротті;                          2) « Чотири вершники »;

    В)  Пітер Брейгель Старший ;                          3) « Мона  Ліза»( « Джоконда»);

    Г) Альбрехт Дюрер                                           4) « Сліпі».

8. Вказати,  про яке поняття йде мова. (0,5 б.)

Гроші , які пущені в обіг і приносять прибуток - ____________________________

9. Розкрити зміни в суспільстві в період Нового часу. (1 б.)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка _________________

ІІ варіант

Прізвище та ім’я учня____________________________________

1.Позначити ім’я мореплавця  , який здійснив  першу навколосвітню подорож(0,5 б.)

а) Христофор Колумб; б) Васко да Гама; в) Бартоломео Діаш ; г) Фернандо Магеллан.

2. Визначити подію , яка сталася у 1524-1525 рр. (0,5 б.)

а) Селянська війна в Німеччині; б) Відкриття Америки; в) Перша навколосвітня подорож .

3.Пояснити терміни:

А) Індульгенція –це _____________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Б) Протестантизм –це ___________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

В) Реформація-це _______________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

4. Установити хронологічну послідовність .(1,5 б.)

а) Відкриття нового шляху до Індії ; (                    ) .

б) Укладення Аугсбурзького релігійного миру;(                  )

в) Виступ Мартіна Лютера проти продажу індульгенцій.(                ).

5. Установити відповідність між термінами та визначеннями . (2 б.)

А) Гуманізм

     1) Рух католицької церкви проти Реформації

Б) Новий світ

     2) Завоювання Америки

В)Конкіста

     3 ) Америка

Г)Контрреформація

     4) Повага до людини, віра в її сили і здібності.

6.  Встановити історичну особу.(2 б.)

_____________________________________________

7. Встановити відповідність: (2б.)

___  Вільям Шекспір;                                      1) «Утопія »;

___ Мігель Сервантес;                                     2) «Гамлет»;

 ___  Франсуа Рабе ;                                         3) «Дон Кіхот»;

___ Томас Мор                                                 4) «Гаргантюа  та Пантагрюель».

________________________________________________________________

8. Вказати,  про якепоняття йде мова.(0,5 б.)

б) Підприємство, на якому використовується ручна праця, але кожна людина виконує лише одну операцію, що призвело до появи розподілу праці - ________________________________________

9. Розкрити наслідки Великих географічних відкриттів .(1 б.)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  Оцінка _______

Контрольна робота із всесвітньої історії у 7класі

І варіант

Прізвище та ім’я учня _____________________________________

1.Ліки від усіх хвороб це :

а) Панацея;  б) плачебо.

2. Чернечий союз називався :

а)понтифікатом;   б)орденом.

3. Автором слів « Поза церквою – немає спасіння» є :

а)Аврелій Августин ; б)  Фома Аквінський.

4. Пояснити значення термінів:

- Хрестоносці - ______________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

- Єретик  - __________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

- Схоластика  - ______________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

5.Намалювати схему церковного розколу і пояснити її

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Пояснити дати:

- 1445 р. - __________________________________________________________________

- 1096 р. - __________________________________________________________________

7. Розповісти про письменників і митців раннього Відродження

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка ___________

ІІ варіант

Прізвище та ім’я учня _____________________________________

1Єретиків переслідувала :

а)інвеститура;  б) інквізиція.

2.Розкол християнської церкви отримав назву :

а)схизма ; б)інквізиція.

3. Автором слів «Розум є головним джерелом знань » є :

а)П’єр Абеляр ;

б)  Йоганн  Гутеберг.

4. Пояснити значення термінів:

- Хрестові походи -___________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

- Гуманізм -_________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

- Алхімія - __________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Намалювати схему середньовічних навчальних предметів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Пояснити дати:

- 1054 р. - __________________________________________________________________

- 1309 – 1377 рр. - ___________________________________________________________

7. Порівняти романський та готичний стиль  в архітектурі.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка ___________

Контрольна робота із всесвітньої історії у 6класі

І варіант

Прізвище та  ім’я учня______________________________________

1. Ватажком гунів був:  - Теодоріх;      - Аттіла.

2. Столицею Східної Римської імперії було місто :

 - Александрія ;  - Константинополь.

3.Пояснити терміни:

- Домінант_________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

- Велике переселення народів_________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

- Біблія____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Визначити події за вказаними датами:

-  395р.________________________________________________________________________

-  410р.________________________________________________________________________

-  313р.________________________________________________________________________

 

5. Назвати  слов’янських богів, зазначаючи їх сфери впливу.

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

6. Що пов’язує  імена Аттіла , Теодоріх І, Гейзеріх, Аларіх?

_______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7.Написати невеличкий твір на тему: «Найважливіші події в історії стародавнього світу». 

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

                                                                             Оцінка _______________

ІІ варіант

Прізвище та  ім’я учня______________________________________

1.  Останнім імператором Західної Римської імперії  був:

- Ромул  Августул ;    – Юліан.

2. Ватажком вестготів був:

- Аларіх;    - Аттіла.

3.Пояснити терміни:

     - Вандалізм______________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

- Християнство_____________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

- Секта____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Визначити події за вказаними датами:

- 476 р.________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

     - 325 р. _____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

- Поч. IV ст. н.е.___________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

5. Назвати історичні джерела з історії слов’ян.

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

6. Що пов’язує  імена Ромул Августул, Діоклетіан, Константин І, Феодосій?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7.Написати невеличкий твір на тему «Найвидатніші особистості в історії стародавнього світу »  .

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка _____________

 

 

doc
Додано
30 березня 2018
Переглядів
6171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку