Діагностичні підсумкові роботи
з української мови (списування тексту), математика (обчислювальні навички), літературне читання (розуміння прочитаного)
для учнів 4 класу
Підговував:
вчитель початкової школи
Д’яков С.В.
2019 - 2020 н.р.
Пояснювальна записка
Завдання діти отримають у вигляді фото-картки в класній групі Viber. В зазначений день приступимо до виконання роботи. Діти виконують завдання на подвійних аркушах, після виконання фотографують їх та відсилають в особистому повідомленні вчителю. Батьки заздалегідь попереджені, що роботи приймаються до 18:00 того ж дня. Вчитель в межах наступного дня, перевіряє роботу та відправляє оцінку у відповідь з зазначенням допущених помилок (за наявності) з подальшою онлайн-консультацією кожної дитини.
Оригінали робіт збираються після послаблення карантинних обмежень.
П’яте травня
Контрольна робота з української мови
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Списування
Весна
Ви чуєте, як заспівала на повний голос красуня в(е,и)сна? З(е,и)мля ч(е,и)кала цієї миті. Сонце залило золотим промі(н, нн)ям усе навкруги і розбудило холодну землю. (З, Дз)венить, (з, дз)юркотить між перешкодами тала вода. Вирує бурхливим потоком до ставу. А там старезні куч(и,е)ряві в(и,е)рби замріяно шепочуть поміж собою.
Рве(ця,ться) молоде життя на волю, пробиває собі дорогу. (З,с)трепенувся в зеленому колива(н,нн)і від зимового сну ліс. Ніжним перволистом красую(ться,ця) дерева. Пишається бері(с,з)ка своїм ві(т,тт)ям з маленькими липкими листочками. Скрізь з(е,и)мля одягається в трави і квіти. Яка краса!
Тринадцяте травня
Контрольна робота з математики
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Обчислювальні навички
Задача 1.
У цистерні було 750л молока. З неї відлили молоко в 7 бідонів по 34л у кожний. Скільки літрів молока залишилося в цистерні?
Приклади 2.
547+ (353 - 127) (248-129) . 4 70 - 48:6
5405 . 96 (984:24 + 1270) . 43 (4080 . 67 – 20 445) : 5
Завдання 3.
2дм 5см = … см
5грн. 42 к. = … к.
42ц 65кг = … кг
Рівняння 4.
54 – х = 18 728 100 : х = 900
Завдання 5.
Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 8см і 3см. Знайди периметр та площу прямокутника.
Завдання 6.
За допомогою цифр 1,3,0 запиши найбільше та найменше трицифрове число. Знайди суму та різницю цих чисел.
Сьоме травня
Контрольна робота з літературного читання
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Тести
На тій стежині, котру осявав світлячок, лежав гострий камінь. А з віконечка своєї хатинки, що стояла під пеньком, неподалік від каменя, не зводячи очиць зі світлячкового ліхтарика, дивився маленький пустун-скакунець.
Він знайшов шматок гуми і змайстрував рогатку. Відчинивши віконце, скакунець стрельнув прямісінько у ліхтарик світлячка, і той згас.
А стрибунець причаївся біля віконця й спостерігає, що з того буде.
Навкруги зробилось темно.
Світлячок вийшов на стежину і почав усіх попереджати про небезпеку.
А мати продовжувала:
Стрибунцеві здалося, що капосний камінь ворухнувся й ніби почав нього глузувати.
Стрибунець не відповів. Він низенько опустив голову, закліпав очима, дістав з кишені рогатку й простяг її матері:
Наступної ночі на пеньку знову стояв усміхнений світлячок і високо тримав крихітного ліхтарика. Він освітлював стежину, а скакунець чатував біля світлячка, щоб ліхтарик більше ніколи не згасав.
А казка
Б оповідання
В легенда
А біля рівчака
Б під пеньком, неподалік від каменя
В біля папороті
А забрати усі дарунки
Б випробувати рогатку
В посміятися з комах
А сором
Б розгубленість
В радість
А Скакунець розбив ліхтарик.
Б Скакунець усвідомлює свою помилку.
В Світлячок попереджає всіх про небезпеку.
Г Розмова скакунця з мамою.
А скакунець 1 полохливість
Б світлячок 2 доброзичливість
В мама стрибунця 3 мудрість