Контрольні роботи. Карантин

Про матеріал
Діагностичні підсумкові роботи з української мови (списування тексту), математика (обчислювальні навички), літературне читання (розуміння прочитаного) для учнів 4 класу
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностичні підсумкові роботи

з української мови (списування тексту), математика (обчислювальні навички), літературне читання (розуміння прочитаного)

для учнів 4 класу

 

 

 

 

Підговував:

вчитель початкової школи

Д’яков С.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

2019 - 2020 н.р.

Пояснювальна записка

         Завдання діти отримають у вигляді фото-картки в класній групі Viber. В зазначений день приступимо до виконання роботи. Діти виконують завдання на подвійних аркушах, після виконання фотографують їх та відсилають в особистому повідомленні вчителю. Батьки заздалегідь попереджені, що роботи приймаються до 18:00 того ж дня. Вчитель в межах наступного дня, перевіряє роботу та відправляє оцінку у відповідь з зазначенням допущених помилок (за наявності) з подальшою онлайн-консультацією кожної дитини.

         Оригінали робіт збираються після послаблення карантинних обмежень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’яте травня

Контрольна робота з української мови

_________________________________

(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)

Списування

  1. Спиши друкований текст вставляючи правильні букви.

Весна

           Ви чуєте, як заспівала на повний голос красуня   в(е,и)сна? З(е,и)мля  ч(е,и)кала  цієї миті. Сонце залило золотим  промі(н, нн)ям  усе навкруги і розбудило холодну землю. (З, Дз)венить, (з, дз)юркотить  між перешкодами тала вода. Вирує  бурхливим  потоком  до ставу.  А там старезні  куч(и,е)ряві в(и,е)рби замріяно шепочуть поміж собою.

           Рве(ця,ться)  молоде  життя на волю, пробиває собі дорогу. (З,с)трепенувся в зеленому колива(н,нн)і  від зимового сну ліс. Ніжним перволистом красую(ться,ця)  дерева. Пишається бері(с,з)ка  своїм ві(т,тт)ям   з маленькими липкими листочками. Скрізь з(е,и)мля одягається в трави і квіти. Яка краса!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тринадцяте травня

Контрольна робота з математики

_________________________________

(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)

Обчислювальні навички

         Задача 1.

 У цистерні було 750л молока. З неї відлили молоко в 7 бідонів по 34л у кожний. Скільки літрів молока залишилося в цистерні?

         Приклади 2.

547+ (353 - 127)        (248-129) . 4                          70 - 48:6

5405 . 96                                (984:24 + 1270) . 43                    (4080 . 67 – 20 445) : 5

         Завдання 3.

2дм 5см = … см

5грн. 42 к. = … к.

42ц 65кг = … кг

         Рівняння 4.

54 – х = 18                                                     728 100 : х = 900

         Завдання 5.

Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 8см і 3см. Знайди периметр та площу прямокутника.

 

         Завдання 6.

За допомогою  цифр 1,3,0 запиши найбільше та найменше трицифрове число. Знайди суму та різницю цих чисел.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сьоме травня

Контрольна робота з літературного читання

_________________________________

(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)

Тести

  1. Уважно прочитай текст.
                                            Світлячок

      Щовечора світлячок своїм ліхтариком освітлював стежину, якою ходили мешканці лісу. Метелики, джмелі, павуки – усі раділи з появи світлячка з ліхтариком. А йому теж було приємно робити добро, дарувати комахам радість.

На тій стежині, котру осявав світлячок, лежав гострий камінь. А з віконечка своєї хатинки, що стояла під пеньком, неподалік від каменя, не зводячи очиць зі світлячкового ліхтарика, дивився маленький пустун-скакунець.

  •                     От коли б той ліхтарик погас. Сміху було б! Дядько Джміль, повертаючись додому, зачепився б за гостробокий камінь та й мішок свій із дарунками загубив би. Мені б усе дісталось! А що, коли той ліхтарик погасити?

Він знайшов шматок гуми і змайстрував рогатку. Відчинивши віконце, скакунець стрельнув прямісінько у ліхтарик світлячка, і той згас.

  •                     Як же мені тепер бути? – засумував світлячок. – Незабаром до своїх осель повертатимуться лісові мешканці. Чи ж втраплять вони обійти той камінь?

А стрибунець причаївся біля віконця й спостерігає, що з того буде.

Навкруги зробилось темно.

  •                        Ой! – раптом чує світлячок чийсь голос.
  •                        Правіше ідіть! – крикнув світлячок.
  •                        Чому ліхтарик не горить? У такій пітьмі додому не доберуся… Все те чує й стрибунець.

Світлячок вийшов на стежину і почав усіх попереджати про небезпеку.

  •                     Світлячку, мене чекає мій малий скакунець. Він дуже боязкий, – сказала мати стрибунця. – То я навпрошки пройду. Швидше буде.
  •         Мамо! Я тобі назустріч вийшов, – гукнув скакунець, потерпаючи зі страху.
  •                     Який же ти у мене розумник ростеш, – похвалила мати. – Пошукаймо мої окуляри. Вони десь біля гостробокого. Не інакше, якийсь бешкетник ліхтарика розбив... Того, хто робить зло іншому, ніхто не любить. Для того й сонечко не так яскраво світить.
  •         Мамо! – хотів щось сказати стрибунець, та передумав.

А мати продовжувала:

  •                     Щоб тому, хто нашого ліхтарика розбив, на день народження подарунків не дарували.
  •                     Мамочко! – вигукнув стрибунець . – Тримай мене. Мене злющий камінь за штанці вхопив!

Стрибунцеві здалося, що капосний камінь ворухнувся й ніби почав нього глузувати.

  •         Мамочко! Він кепкує з мене!
  •         Кепкують з недобрих та злих. Ти ж у мене хороший... Чи не так?

Стрибунець не відповів. Він низенько опустив голову, закліпав очима, дістав з кишені рогатку й простяг її матері:

  •         Це я розбив нашого ліхтарика. Пробач мені, матусю.
  •        А хіба може бути щасливий той, хто чинить зло? - запитала мати.

Наступної ночі на пеньку знову стояв усміхнений світлячок і високо тримав крихітного ліхтарика. Він освітлював стежину, а скакунець чатував біля світлячка, щоб ліхтарик більше ніколи не згасав.

За В. Мельником (380 слів)

 

2.    Виконай завдання.

  1. Визнач жанр твору.

А казка 

Б оповідання 

В легенда 

2.  Скакунець жив у хатинці, що стояла

А біля рівчака 

Б під пеньком, неподалік від каменя

В біля папороті

3.  Скакунець хотів погасити ліхтарик, щоб

А забрати усі дарунки 

Б випробувати рогатку

В посміятися з комах

4.  Після добрих маминих слів скакунець відчув

А сором 

Б розгубленість 

В радість

 

 

 

  1. Установи послідовність подій у тексті

А  Скакунець розбив ліхтарик.

Б  Скакунець усвідомлює свою помилку.

В  Світлячок попереджає всіх про небезпеку.

Г  Розмова скакунця з мамою.

6.  Установи відповідність між героями тексту та їхньою характеристикою

 

Герої тексту                                       Характеристика героїв

А скакунець                                          1 полохливість

Б світлячок                                           2 доброзичливість

В мама стрибунця                                3 мудрість

  1. дбайливість
  2. бездумність 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. в Черти
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
1681
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку