Корекційно-навчальний захід з трудового навчання для здобувачів освіти 5-10 класів спеціальної школи "Сучасні діти вміють робити все"

Про матеріал
Мета корекційно-навчального заходу: узагальнити знання з трудового навчання; закріпити набуті навички та вміння з праці під час участі у конкурсах, іграх, змаганнях; розвивати логічне мислення, творчу уяву, моторику, мовлення, естетичні смаки, уміння аналізувати побачене й почуте, робити висновки; виховувати в дітей бажання вчитися, любов до праці, повагу до батьків, до традицій українського народу.
Перегляд файлу

 

Тема «Сучасні діти вміють робити все»

Мета: узагальнити знання з трудового навчання; закріпити набуті навички та вміння з праці під час участі у конкурсах, іграх; розвивати логічне мислення, творчу уяву, естетичні смаки, уміння аналізувати побачене й почуте, робити висновки; виховувати в дітей бажання вчитися, любов до праці, повагу до батьків, до традицій українського народу.

Обладнання: Мультимедійна дошка, нитки, олівці, ножиці, віник, матеріали для конкурсів, мультфільми.

 

Усі блага і радощі життя створюються працею.

Навчання – твоя перша праця. Йдучи до школи, ти йдеш на роботу.

В.Сухомлинський.

 

Хід заходу

І. Організаційний  момент. (відео привітання)

Учитель. Вітаю Вас, шановні гості, любі діти!

дозвольте вас оповістити,

 що готувались ми завзято

трудове продовжить свято!

На уроках трудового навчання

ми вчимося стіни шпаклювати, фарбувати, 

вміло крани ремонтувати.

а ще шити, вишивати, смачно готувати

та оселю прибирати.

Сьогодні ми з вами будемо закріплювати, узагальнювати ваші знання, вміння та навички вже набуті на уроках трудового навчання. Для того, щоб було вам цікаво, ми будемо проводити різні конкурси, змагання, ігри; будемо розвивати ваше мислення, творчу уяву, фантазію, пам’ять, моторику, впевненість у собі, культуру спілкування, естетичні смаки, уміння аналізувати побачене й почуте, робити висновки; виховувати свідоме ставлення до навчання, розуміння його необхідності в житті, працелюбність і любов до прекрасного, тому будьте всі уважні та активні.

ІІ. Основний момент. Проведення конкурсів.

Подивіться, скільки вас сьогодні в залі! А які всі красиві та ще й розумні! Тож не випадково наш сьогодні захід називається «Сучасні діти вміють робити все!» 

Сьогодні ми з вами побачимо, хто з вас «сучасна дитина, яка вміє робити все»!

Конкурс 1. «Пришивання гудзиків». 

Моя голочка слухняна

день у день працює зраня.

Сукні, фартухи зшивати.

Спритна голочка та вміла,

Що не зробить – все до діла!

 

Дітки, послухайте уважно загадку і дізнаємося, що ми будемо виконувати з вами.

Ледь помітний він, маленький…

То квадратний, то кругленький…

Як його ти відірвеш,

То штани не застібнеш…(ґудзик)

Молодці! Отже, наш конкурс називається «Пришивання ґудзиків».

Умови конкурсу такі, хто швидше, якісно та правильно пришиє наші незвичайні ґудзик долаючи перешкоди. Але нам потрібно обрати учасників, тому хто правильно дасть відповідь на поставлені запитання, той прийматиме участь у конкурсі. (повторення правил техніки безпеки).

  • Щоб пришити ґудзик, потрібно взяти голку із зламаним вушком? Так чи ні? Чому?
  • Щоб передати ножиці, їх потрібно кинути за метр лезами вперед? Так чи ні? Чому?
  • Щоб визначити довжину нитки, потрібно обмотати себе зверху до низу? Так чи ні? чому?

 (Під музику діти пришивають ґудзики на великій тканині, інші дітки роблять перешкоди – тримаючи кінці тканини по черзі присідають).

Конкурс 2. «Зав’яжи хустинку».

Потрібно 2 учасника, одному з них  пропонується зав’язати хустинку із заплющеними очима сусідові. Виграє той, хто виконав завдання найшвидше та найохайніше. (потім учасники міняються місцями, грає музика).

Конкурс 3. «Марафон». ( робота із залом)

(Учитель ставить запитання, діти дають відповіді. Переміг той, хто найбільше дав правильних відповідей)

Як називається школа в якій ви навчаєтеся? (спеціальна)

Які профілі трудового навчання є в нашій школі? (шт.-малярна, швейна, сантехнічна справи)

Як називається посада керівника школи? (директор)

Як називається професія, пов’язана з медичним облуговуванням? (лікар, медсестра)

Як називається вчитель сантехнічної справи? (Бондарчук В.Д.)

Хто складає гороскопи? (астролог)

Чим пришивають ґудзик? (голка з ниткою)

Як називається інструмент, яким шпаклюють стіни? (шпатель)

Як називається інструмент, яким ріжуть ковбасу? (ніж)

Як називаються волокна тваринного та рослинного походження? (натуральні)

Скільки потрібно часу варити яйце, щоб воно було круте? (8-10 хв.)

Діти, ви справді круті тому що правильно дали відповіді на дані запитання.

Конкурс 4. «Вправна господиня».

А далі для того, щоб нам ігри грати, вам потрібно таку загадку відгадати:

За ним, скажу вам дітки,

Люблять ховатись кішки,

Якщо сміття він знайде

Тут же на лопатку все змите. (віник)

Дітки, я впевнена, що ви всі вмієте користуватися віником. Так чи ні, ми зараз побачимо. Тому наступний конкурс називається «Вправна господиня».  Учасникам потрібно буде віникам промести повітряну кульку навколо стільчика, так щоб вона нікуди не полетіла. Виграє той, хто це виконає правильно. (діти виконують умови конкурсу під музику)

Конкурс 5. «Щасливий випадок».

(Учитель читає,  прислів’я, а учні його продовжують).

  • Бджола мала, а й та …(працює).
  • Зробив діло – гуляй… (сміло).
  • Хочеш їсти калачі – не сиди на …(печі)
  • Треба нахилитися, щоб з криниці води …(напитися)
  • Праця людину годує, а лінь … (марнує)
  • Конкурс 6. «Показ мод»

 Увага! Увага! Увага! У 21 столітті доволі всякого, всякого, всякого… «лахміття»… пакети, пластик, старі журнали… довкола бачите ви! Зробіть для себе відкриття і дайте йому нове життя! На довго це не відкладайте, уміння й творчість поєднайте! На хвильку станьте ви кутюр’є – змініть життя своє. Хай те, що непотрібним зветься, в прекрасну сукню обернеться! Дівчатка наші довго не чикали і собі сукні прекрасні вже обрали! Отож, наші красуні на вихід! (дівчатка демонструють показ суконь, зроблених  своїми руками під музику)

ІІІ. Заключний момент.

Підведення підсумків.

Дітки, ви молодці! Ви гарно, правильно та швидко  виконували  всі завдання.

Ось уже б’є годинник часу,

Час настав прощатися.

Дуже прошу, дорогенькі,

У своїх малих серденьках

Залишити назавжди

Хоч краплинку дивини.

Наш захід завершився, хочу подякувати вам усім за активну участь у ньому! Що вам сподобалося? Що вам можливо не сподобалося? У яких конкурсах ви хотіли б прийняти участь? (відповіді дітей)

Усім дякую за увагу! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. лобанова віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
1059
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку