Коспект уроку з образотворчого мистецтва для учнів 2 класу на тему "Ходить гарбуз по городу"

Про матеріал

Проведення уроку-казки для учнів 2 класу "Ходить гарбуз по городу" сприяє розвитку творчих здібностей учнів та емоційного сприйняття краси природи; формування спостережливості та образного мислення.

Перегляд файлу

Учитель образотворчого мистецтва

Бородянської  ЗОШ І-ІІ ступенів

Галака Ольга Сергіївна

  Ходить гарбуз по городу

2 клас, урок образотворчого мистецтва

 

Мета:  розвивати в учнів естетичний та художній смак, здібності емоційно сприймати красу природи. Розширити знання учнів про овочі та їх кольори; розвивати навички сприйняття, образного мислення, асоціативної пам’яті, уяви, фантазії;  виховувати естетичне ставлення до природи; формувати спостережливість, уміння бачити і відчувати красу осінньої пори.

Обладнання: мультимедійна система, мультфільм, плакат, наочність, шаблони овочів  для розфарбовування, смайлики, надрукований вірш «Ходить гарбуз по городу», фарби, пензлики, магніти.

Міжпредметні зв`язки: література, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, українська мова.

Тип уроку:  інтегрований, урок –казка.

  1. І. Організаційний момент. Привітання .  Знайомство з учнями.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Учитель. Дорогі учні! Сьогодні ми проведемо з вами незвичайний урок. Це буде урок – подорож у країну кольорів та  країну української народної казки, урок поезії  в поєднанні з музикою та малюванням.

Але спочатку я хочу влаштувати вам невеличкий екзамен. Хто знає відповідь - той піднімає руку і за правильну відповідь отримає відзнаку «Смайлик».

Слухайте уважно загадки:

    1.  Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда

Що іще забула  взяти,

Щоб пейзаж намалювати? ---------

2.Всяк школяр його шанує

Бо він пише та малює.

Хто ж цей славний молодець?

     Це, звичайно…-------

3.Кольорове коромисло над річкою повисло?

4.Скільки кольорів у веселці?

5.Назвіть мені три основні кольори?

6.Назвіть послідовність кольорів  веселки?

Назви фарб заздалегідь вивчіть,  добре повторіть:

Чарівна Осінь  Жар-птицю Закликає Бабусину Скриню Фарбувати

(плакат на дошці)

  • Отже, скільки кольорів у веселки? Молодці!

Я зачитаю вам вірша, а ви, коли я буду зупинятися, вставте назву  потрібної цифри.

 

Дуже до вподоби всім

Ця чудова цифра …

 

І давно відомо всім

Нот також на світі …

 

У світі є … дивних чудес

Хто їх знає, той молодець!

 

Повторіть без зайвих слів

Рівно … у тижні днів.

 

Слово лагідне «сім’я»

Складене із … та «я».

 

Безперечно, всім знайомі

Білосніжка та … гномів.

 

В небі хтось до купи звів

… яскравих кольорів.

 

Учитель. Молодці! Екзамен склали на відмінно.

ІІІ. Хід уроку. А тепер ви повинні відгадати, якому осінньому овочу буде присвячений наш урок. Зараз я пригощу вас мармеладом, і хто здогадається з чого він виготовлений, той піднімає руку і пошепки на вушко мені говорить відповідь. Домовились? А піднімати руку можна лише тоді, коли всі учні скоштують мармелад. (діти куштують мармелад з гарбуза).

А хто перший вгадає, той отримає відзнаку. (діти смакують гарбузовий мармела і шепочуть на вухо відповідь).

 Так, цей смаколик з гарбуза! Отже, ми сьогодні будемо розфарбовувати казочку «Ходить гарбуз по городу». Давайте спочатку її повторимо.  (Перші рядочки вірша зачитує вчитель, а   приспів діти разом.)

Українська народна казка

Ходить гарбуз по городу,
питається свого роду –
“Ой чи живі, чи здорові
всі родичі гарбузові?”

Обізвалась жовта диня,
гарбузова господиня:
“Іще живі, ще здорові
всі родичі гарбузові.”

Обізвались огірочки,
гарбузові сини й дочки
“Іще живі, ще здорові
всі родичі гарбузові.”

Обізвалася морквиця,
гарбузовая сестриця
“Іще живі, ще здорові
всі родичі гарбузові.”

Обізвались буряки,
гарбузові свояки
“Іще живі, ще здорові
всі родичі гарбузові.”

Обізвалася квасоля,
а за нею й бараболя
“Іще живі, ще здорові
всі родичі гарбузові.”

Обізвався старий біб:
“Я піддержав увесь рід!
Іще живі, ще здорові
всі родичі гарбузові.”

Учитель. Діти, а чи про всі овочі розповідається в казці? Яких овочів не вистачає? Давайте ми разом продовжимо цю казку. (Діти підказують, рифмують  слова:  кукурудза, цибулина, капуста, помідор).

Обізвалась кукурудза

Ми з горохом вірні друзі!

 

Обізвалась цибулина,

А за нею часничина.

 

Обізвалася капуста

Без мене в городі пусто!

 

Обізвався помідор

Я заморський гість – сеньйор!

 

ІУ. Практична робота.

Учитель. А тепер настав час  малювати.  Я роздам кожному вирізаний овоч, а ви його розфарбуєте у відповідний колір, враховуючи змішування кольорів та освітлення. І так, гарбуз у нас буде Ваня, диня – Дарина, огірочки… і т. д.  (усі діти отримують шаблони овочів і розфарбовують їх фарбами)

Учитель. Діти, зверніть увагу – на зворотньому боці – наліпка «двохсторонній скоч». Коли ваш овоч буде розфарбований, ви обережно знімаєте верхню плівку, виходите до дошки  і приклеюєте малюнок на плакат, на якому намальований будиночок гарбуза.

Першим у нас виходить  гарбуз і починає перекличку овочів. Кого гарбуз назве, ті діти виходять, приклеюють малюнок на плакат  і разом повторюють разом слова:  «Іще живі, ще здорові всі родичі гарбузові.”

(Гарбуз по-черзі викликає овочі, вони підходять до дошки, хором відповідають йому).

Учитель. Ви – молодці. Сідайте всі на свої місця. Вам у подарунок – мультик «Ходить гарбуз по городу» і відзнаки «Смайлики» за активну участь на уроці.

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
3776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку