Креативний урок з інформатики: "Віртуальний музей майбутнього"
Клас: 5-й
Тема: Створення інтерактивного проєкту в Scratch
Мета: Розвивати творчі здібності учнів через створення інтерактивного музею в середовищі Scratch, використовуючи основні блоки програмування: події, рух, зміна вигляду та звукові ефекти.
Хід уроку
1. Організаційний момент (5 хв)
2. Мотивація (5 хв)
Учитель демонструє короткий інтерактивний проєкт у Scratch – "Музей технологій". У ньому кожен експонат (наприклад, робот, космічний корабель) "оживає" при натисканні. Це викликає цікавість та бажання створити власний музей.
3. Вивчення нового матеріалу (10 хв)
4. Практична частина: Створення власного музею (20 хв)
5. Презентація проєктів (10 хв)
6. Підсумок уроку (5 хв)
Результати уроку
Учні: