Критерії оцінювання з математики 5 класу НУШ.

Про матеріал
Критерії оцінювання з математики 5 класу НУШ по розділах. Відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори С. Скворцова, Н. Тарасенкова) Згідно державного стандарту.
Перегляд файлу

 

РОзділ 4.1. Дії другого ступеня з натуральними числами

 

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

 

  • називає компоненти дії множення та результат дії.
  • здійснює усне множення й ділення одноцифрових натуральних чисел;
  • застосовує алгоритми письмового множення на одноцифрове число.
  • знає послідовність виконання дій у письмових обчисленнях;
  • знає переставний закон множення
  • усно множить натуральні числа на 10,100,1000…

2

 

3

Середній

4

 

 

 

  • застосовує алгоритми письмового множення та ділення  на двоцифрове,
  • володіє навичками письмового множення, ділення.
  • застосовує сполучний закон множення;
  • називає буквений і числовий множники у виразах
  • виносить спільний множник за дужки;
  • розуміє зміст прочитаного завдання
  • виконує інтерактивні онлайн вправи за зразком (ДП)

   -  визначає негативні емоції та застосовує способи їх опановування та реакції на них

  - дотримується визначених правил і пропонує в разі потреби зміни до них.

5

 

 

 

6

Достатній

7

 

 

 

  • застосовує алгоритми письмового множення на трицифрове число та ділення  на націло та ділення з остачею;
  • прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату;
  • знає розподільний закон та вміє спростити числові й буквені вирази.
  • виконує множення й ділення іменованих чисел на натуральне число.
  • перетворює добуток числа і суми / різниці на суму / різницю добутків (розкриває дужки).
  • самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням, виконує інтерактивні вправи за посиланням.
  • пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації
  • читає та розуміє тексти математичного змісту

 

8

 

 

9

Високий

10

 

 

  • розрізняє початкові дані та шукані результати
  • оцінює різні способи розв’язання проблемної ситуації
  • аргументовану власну думку (усно або письмово) математичних тверджень.
  • добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій
  • аналізує, що вдалося та не вдалося досягти під час виконання роботи.
  • висловлюється змістовно, точно, лаконічно
  • добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій

 

11

 

 

 

12

 

 

 

 

РОЗДІЛ 4.2 РІВНЯННЯ. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

 

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

  Початковий

1

 

 

  • знає, що таке рівняння, та корінь рівняння

 

  • розуміє, що рівняння може не мати розв’язку

 

  • знає як знайти невідомий доданок, зменшуване, від’ємник, множник, ділене, дільник. 

 

2

 

3

Середній

4

 

 

  • визначає розв’язок (корінь) рівняння

 

  • розв’язує рівняння, що містять невідоме в одній частині рівняння
  • розв’язує рівняння з дужками

 

  • читає задачі із розумінням
  • виконує аналіз змісту задачі.
  • висловлює думку, щодо розв'язування  задачі

 

5

 

 

6

 

 

Достатній

7

 

 

 

  • розв’язує рівняння, що містять невідоме в одній частині рівняння, у тому числі ті, у яких треба знаходити суму / різницю доданків з невідомим;
  • виконує перевірку кореня рівняння;
  •  читає та розуміє тексти математичного змісту
  • моделює описану в задачі ситуацію у вигляді короткого запису і / або схематичного рисунка;
  • записує розв’язання задачі та формулює відповідь
  • самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням,
  • виконує інтерактивні вправи за посиланням.
  • пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації
  • обирає математичну модель до стандартної ситуації
  • презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями

8

 

 

9

Високий

10

 

 

  • аналізує умову задачі та обирає спосіб її розв’язування
  • будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння.
  • визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма)
  • складає план розв’язування задачі;
  • прогнозує очікуваний результат;
  • застосовує логічні способи мислення під час розв’язування пізнавальних і практичних задач
  • пояснює, як розв’язувати задачу алгебраїчним та арифметичним способом.

 

11

 

 

 

12

 

 

 

 

РОЗДІЛ 3  ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

 

  • називає компоненти дій додавання, віднімання та результат їх дії.
  • знає,що таке буквений вираз
  • називає геометричні фігури: прямокутник, квадрат, трикутник
  • знає правила: додавання, віднімання,
  • вміє користується креслярськими інструментами
  • називає та розрізняє за кутами та сторонами види трикутників

 

2

 

3

Середній

4

 

 

 

  • вміє знайти невідомий доданок, зменшуване і від’ємник
  • знає як розв’язати буквений вираз
  • наводить приклади: числових і буквених виразів, формул
  • застосовує властивості арифметичних дій з натуральними числами
  • записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур
  • зображує: вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира
  • вимірює та обчислює: периметр трикутника і прямокутника
  • застосовує прийоми раціональних обчислень; арифметичних дій з натуральними числами;
  • знає та вміє застосувати переставний та сполучний закон додавання

5

 

 

 

6

Достатній

7

 

 

 

  • знає трикутники за  видами їхніх кутів та довжиною сторін; знає чому дорівнює сума кутів трикутника
  • застосовує обчислення значень числових і буквених виразів, периметра прямокутника і квадрата;
  • вміє застосувати набуті знання на практиці (знаходити периметри земельних ділянок, підлоги класної кімнати….)
  • здійснює арифметичні дій із числами; основними величинами довжини, маси, часу та арифметичними діями з іменованими числами;

 

8

 

 

9

Високий

10

 

 

  • аналізує дані, описує зв’язки між ними, подає дані в різних формах
  •  добирає дані, потрібні для розв’язання проблемної ситуації
  • обирає способи та розробляє план дій, необхідних для розв’язання проблемної ситуації
  • оцінює різні способи розв’язання проблемної ситуації
  • визначає та описує зв’язки між математичними об’єктами та об’єктами реального світу;
  • пов’язує різні елементи математичних знань і вмінь, робить висновки, підкріплює свою думку аргументами
  • висловлюється змістовно, точно, лаконічно.

 

11

 

 

 

12

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 5 КВАДРАТ І КУБ ЧИСЛА. Площі та об’єми фігур

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

  • знає означення квадрата числа
  • розуміє суть дії піднесення числа до степеня; куба числа
  •  
  • розрізняє фігури:  квадрат, прямокутний паралелепіпед, куб й піраміда
  • знає, що таке площа фігури
  • вміє користується креслярськими інструментами

 

  • знає, у яких одиницях вимірюють площу та об’єм

 

2

 

 

3

Середній

4

 

 

  • виконує піднесення числа до степеня; дотримується порядку виконання дій у виразах, що містять квадрат і куб числа;

 

  • записує і пояснює формули: площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда, піраміди й куба;

 

 

  • знає скільки вершин, граней, ребер у прямокутного паралелепіпеда, куба й піраміди

5

 

 

6

 

Достатній

7

 

 

 

  • обчислює значення числових виразів, що містять степені;
  • обчислює значення буквених виразів, у тому числі тих, що містять квадрат і куб числа;
  • вміє застосувати формули для знаходження значень величин

 

  • вміє переводити одиниці вимірювання площі та об’єму
  • добирає дані, потрібні для розв’язання проблемної ситуації
  • пов’язує різні елементи математичних знань і вмінь

 

  • володіє математичними термінами та символами, доцільно використовує їх
  • пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації

 

8

 

 

9

 

Високий

10

 

 

  • наводить приклади з довкілля, що мають форму: прямокутного паралелепіпеда, куба й піраміди.
  • презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово
  • представляє результати розв’язання проблемної ситуації, пояснює їх застосування
  • досліджує проблемну ситуацію, отримує дані, перевіряє їх достовірність;
  •  аналізує дані, описує зв’язки між ними, подає дані в різних формах;
  •  оцінює різні способи розв’язання проблемної ситуації;
  • визначає та описує зв’язки між математичними об’єктами та об’єктами реального світу;
  • робить висновки, підкріплює свою думку аргументами; висловлюється змістовно, точно, лаконічно.

 

11

 

 

 

12

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 2 ЛІЧБА, ВИМІРЮВАННЯ І ЧИСЛА

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

 

  • знає означення натурального числа
  • читає й записує числа у межах мільярда.

 

  • знаходить наступного і попереднього чисел у натуральному ряді.
  • будує координатний промінь
  • розрізняє такі геометричні фігури: точка, пряма, промінь та відрізок

 

  • вміє користуватися креслярськими інструментами

 

2

 

3

Середній

4

 

 

 

  • подає числа у вигляді суми розрядних доданків; суми чисел різних класів.
  • порівнює натуральні числа на підставі їх розташування в натуральному ряді

 

  • визначає розміщення координати точки на координатному промені.
  • зображує  відрізок заданої довжини.

 

  • вимірює кути транспортиром та порівнює їх
  • зображує кути заданої градусної міри, позначає кути буквами

5

 

 

 

6

 

 

Достатній

7

 

 

 

  • округлює натуральні числа до певного розряду
  • порівнює багатоцифрові числа
  • знаходить відстань між двома точками на координатному промені.
  • знаходить довжину відрізка за довжинами його частин.

 

  • розрізняє види кутів за їх градусною мірою
  • знаходить градусну міру кута за градусними мірами його частин.

8

 

 

9

 

Високий

10

 

 

  • пояснює суть позиційного запису числа
  • називає за порядком зростання чотири класи в записі натурального числа
  • вимірює кути многокутників транспортиром
  • аналізує інформацію, уміщену в таблицях, схемах, діаграмах, графіках
  • вміє використовувати дані для розв’язування практично зорієнтованих задач.
  • обирає способи та розроблятє план дій, необхідних для розв’язання проблемної ситуації
  • оцінює необхідність і достатність даних та визначати недостатність чи надлишковість даних для розв’язання проблемної ситуації.

11

 

 

 

12

 

 

 

 

РОЗДІЛ 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

 

  • розуміє суть арифметичних дій додавання, віднімання, множення й ділення
  •  знає назви компонентів і результатів арифметичних дій
  • володіє навичками письмового додавання й віднімання;
  • розуміє спосіб запису звичайного дробу
  • розрізняє геометричні фігури за їх ознаками;
  • вміє користуватися креслярськими інструментами

2

 

3

Середній

4

 

 

 

  • володіє навичками усного додавання й віднімання, множення й ділення
  • застосовує до обчислень правило знаходження невідомого компонента арифметичної дії
  • володіє навичками письмового множення й ділення на одноцифрове та двоцифрове числа;
  • перевіряє правильність виконання арифметичних дій;
  • розпізнає звичайні дроби, які дорівнюють 1
  • визначає негативні емоції та застосовує способи їх опановування та реакції на них

5

 

 

 

6

 

 

Достатній

7

 

 

 

  • обчислює значення числових і буквених виразів при заданому числовому значенні букви;
  • обчислює значення числових виразів без дужок, що містять різні арифметичні дії, на основі порядку виконання дій у виразах
  • застосовує порядок виконання дій у буквених виразах; застосовує закони додавання і множення чисел;
  • розуміє і пояснює суть чисельника і знаменника звичайного дробу;
  • читає і записує звичайні дроби
  • порівнює звичайні дроби з однаковими знаменниками
  • застосовує формулу для знаходження площі прямокутника
  • використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач

8

 

 

9

 

Високий

10

 

 

  •  застосовує алгоритм ділення з остачею, перевіряє правильність виконання ділення з остачею;
  • розуміє спосіб одержання звичайного дробу як частини цілого;
  • застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом під час розв’язування практично зорієнтованих завдань
  • знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною
  • розв‘язує практично зорієнтовані задачі на знаходження площі об’єкта прямокутної форми.
  • чітко і лаконічно висловлю думку
  • обирає способи та розробляти план дій, необхідних для розв’язання проблемної ситуації

 

11

 

 

 

12

 

Звичайні дроби.  ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ ЗІ ЗВИЧАЙНИМИ ДРОБАМИ З ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

 

  • розуміє дріб як частку двох натуральних чисел;
  • розуміє суть чисельника і знаменника дробу;  читає й записує дроби;
  • визначає правильні, неправильні дроби;
  • порівнює дроби з однаковими знаменниками;
  • розуміє суть додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками та мішаних чисел;
  • виконує додавання й віднімання дробів, мішаних чисел з однаковими знаменниками;

 

2

 

3

Середній

4

 

  • виділяє цілу частину з неправильного дробу;
  • перетворює мішане число в неправильний дріб;
  • розміщує звичайні дроби на координатному промені;
  • розрізняє правильні й неправильні числові рівності;
  • розрізняє нерівності, що містять звичайні дроби;
  • обчислює значення числових виразів, що містять дроби;
  • обчислює числові значення буквених виразів, що містять дроби;
  • застосовує закони додавання і множення чисел для перетворення виразів

5

 

6

 

Достатній

7

 

 

 

  • складає числові рівності, нерівності, подвійні числові нерівності, що містять звичайні дроби, за вимогою;
  • розміщує мішані числа на координатному промені;
  • знаходить дріб від числа та число за його дробом під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;
  • складає числові рівності, нерівності, подвійні числові нерівності, що містять звичайні дроби, за вимогою
  • розрізняє строгі й нестрогі числові нерівності, що містять звичайні дроби;
  • розв’язує рівняння з невідомим в одній частині, що містять дроби;
  • перевіряє, чи є правильною числова рівність, нерівність, що містить звичайні дроби;
  • дотримується  порядку виконання дій, перетворення виразів на підставі законів і правил арифметичних дій
  • розв’язує задачі, які передбачають знаходження довжини відрізка за довжинами його частин, периметра трикутника;
  •  різницеве порівняння довжин відрізків, які подано звичайними дробами з однаковими знаменниками

 

8

9

Високий

10

 

 

  •  розуміє, що таке таблиця даних, шкала приладу; будує таблицю даних, знятих зі шкали приладу;
  • зчитує та аналізує дані з таблиці, які подано звичайними дробами й мішаними числами.
  • розв’язує складені задачі, які передбачають знаходження суми й різниці дробів з однаковими знаменниками.
  • розв’язує задачі на знаходження дробу від числа; числа за його дробом;
  • формулює та відображає у зручній для сприйняття формі результати розв’язання проблемної ситуації, зокрема з використанням інформаційно- комунікаційних технологій;
  • пов’язує різні елементи математичних знань і вмінь, робить висновки, підкріплює свою думку аргументами; висловлюється змістовно, точно.

11

 

 

 

12

 

 

Десяткові дроби та дії з ними

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

 

  • розуміє спосіб одержання десяткового дробу;
  • знає назви розрядів дробової частини десяткового дробу;
  •  називає розрядні одиниці дробової частини десяткового дробу; -
  • читає й записує десяткові дроби;
  • порівнює десяткові дроби;

 

2

 

3

 

Середній

4

 

 

  • володіє обчислювальними навичками додавання й віднімання десяткових дробів;
  • встановлює співвідношення між розрядними одиницями;
  • розуміє спосіб множення й ділення десяткових дробів на натуральне число;

          розуміє спосіб множення й ділення десяткових дробів

  • розуміє спосіб додавання й віднімання десяткових дробів;
  • виконує додавання й віднімання іменованих чисел (однойменних величин)

          розміщує десяткові дроби на координатному промені;

  • знає співвідношення між одиницями довжини, маси, площі, грошовими одиницями;
  • зчитує дані із зображення координатного променя. знає правила множення й ділення десяткових дробів на розрядні одиниці;

5

 

 

6

 

 

Достатній

7

 

 

 

  • володіє обчислювальними навичками множення й ділення десяткових дробів; обчислює значення числових виразів, що містять десяткові дроби;
  • округлює десяткові дроби до заданого розряду;
  • виконує множення й ділення на натуральне число; ділення іменованих чисел.
  • обчислює числові значення буквених виразів, що містять десяткові дроби;
  • перетворює буквені вирази на підставі законів додавання і множення чисел;
  • виконує множення й ділення десяткових дробів на розрядну одиницю;
  • перетворює більші одиниці вимірювання величини на менші й навпаки; порівнює іменовані числа (однойменні величини);
  • уміє спостерігати, порівнювати, узагальнювати й абстрагувати;
  • складає план розв’язування задачі й записує розв’язання задачі за діями з поясненням та виразом, дає відповідь на запитання задачі

8

 

 

9

 

 

 

Високий

10

 

 

  • застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;
  • розв’язує рівняння з невідомим в одній частині; що містять десяткові дроби;
  • розв’язує задачі на знаходження дробу від числа, числа за його дробом;
  • розв’язує прості й складені задачі на всі дії з десятковими дробами.
  • розв’язує задачі, які передбачають знаходження довжини відрізка за довжинами його частин, периметра трикутника; різницеве порівняння довжин відрізків, які виражено десятковими дробами
  • досліджує проблемну ситуацію, перевіряє достовірність даних; аналізує дані.
  • обирає  способи та розробляє план дій, необхідних для розв’язання проблемної ситуації

11

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

Відсотки. Середнє арифметичне

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

 

  • розуміє відсоток як соту частину;
  • розуміє середнє арифметичне як частку суми чисел та їх кількості;
  • розуміє поняття середнього значення величини;
  • перетворює звичайний дріб / десятковий дріб у відсотки.
  • перетворює відсотки у звичайний дріб / десятковий дріб.

 

2

 

3

 

Середній

4

 

 

  • застосовує правила знаходження відсотка числа та числа за його відсотком під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;
  • знаходить відсоток числа, знаходить число за його відсотком.
  • знаходить значення виразів, які передбачають знаходження відсотка числа або знаходження числа за його відсотком.

 

 

5

 

 

6

 

 

Достатній

7

 

 

 

 

  • складає за вимогою числові та буквені вирази, які передбачають знаходження відсотка числа або числа за його відсотком, та знаходить їх значення.
  • розв’язує задачі, які передбачають знаходження відсотка числа,  числа за його відсотком;

 

  • розв’язує задачі на застосування правила знаходження середнього арифметичного;
  • розв’язує задачі на знаходження середнього значення величини.

 

8

 

 

9

 

 

 

Високий

10

 

 

 

  • застосовує правила знаходження середнього арифметичного під час розв’язування практично зорієнтованих завдань.

 розв’язує задачі геометричного змісту, які передбачають знаходження відсотка числа або числа за його відсотком.

  • будує таблиці спостережуваних даних.
  • аналізує, зчитує дані з таблиці спостережень.
  • пов’язує різні елементи математичних знань і вмінь, робить висновки, підкріплює свою думку аргументами; висловлюється змістовно, точно.

11

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу

Рівні результатів навчання

 

Бал

 

Характеристика навчальних досягнень учня / учениці

Початковий

1

 

 

  • володіє навичками читання й запису натуральних чисел, звичайних дробів, мішаних чисел, десяткових дробів; володіє навичками порівняння натуральних чисел; звичайних дробів; мішаних чисел; десяткових дробів;
  • володіє обчислювальними навичками додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел;
  • зображує планіметричні фігури, позначає їх буквами латинського алфавіту;
  • вміє користуватися креслярськими інструментами

2

 

3

 

Середній

4

 

 

  • позначає числа на координатному промені; визначає координату точки на координатному промені;
  • володіє обчислювальними навичками десяткових дробів; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; мішаних чисел;
  • обчислює периметр трикутника, прямокутника і квадрата; обчислює площу прямокутника і квадрата;
  • застосовує правила знаходження середнього арифметичного / середнього значення величини під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;

 

5

 

 

6

 

 

Достатній

7

 

 

 

  • обчислює значення числових і буквених виразів;
  • застосовує закони додавання і множення чисел для перетворення виразів; розкриває дужки;
  • розв’язує рівняння з невідомим в одній його частині;
  •  
  • обчислює об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба;
  • знаходить відстань між точками за їх координатами;
  • застосовує формули для обчислення значень величин
  • самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням, виконує інтерактивні вправи за посиланням.
  • пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації
  • читає та розуміє тексти математичного змісту
  • дотримується  порядку виконання дій, перетворення виразів на підставі законів і правил арифметичних дій

 

 

8

 

 

9

 

 

 

Високий

10

 

 

  • розв’язує задачі геометричного змісту.
  • вміє розв’язувати прості й складені задачі вивчених видів; володіє способами розв’язування типових завдань
  • застосовує правила знаходження відсотка числа та числа за його відсотком під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;
  • пов’язує різні елементи математичних знань і вмінь, робить висновки, підкріплює свою думку аргументами
  • будує таблиці спостережуваних даних.
  • аналізує, зчитує дані з таблиці спостережень.
  • пов’язує різні елементи математичних знань і вмінь, робить висновки, підкріплює свою думку аргументами; висловлюється змістовно, точно, лаконічно
  • формулює та відображає у зручній для сприйняття формі результати розв’язання проблемної ситуації, зокрема з використанням інформаційно- комунікаційних технологій;

11

 

 

 

12

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Герасимчук Галина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чибанюк Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шмагун Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 листопада 2022
Переглядів
5503
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку