КТП 2 клас нуш 2 години

Про матеріал
Календарно тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови для учнів 2 класу ( за підручником О. Д. Карпюк ) 1 семестр (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  “ENGLISH WITH SMILING SAM” НУШ 2 клас (автор О. Д. Карп’юк)

І семестр

(2 години на тиждень)

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема

Мовленнєвий

 зразок

 

 

Лексика

Читання

Сприйняття

 на слух

Усне мовлення

Письмо

Змістові лінії

 

Вступ: Радий знову бачити тебе!

 

1.

 

Пам'ятаєш мене?

Hello! I am …

Nice to see you!

Greeting, introduction

Alphabet

Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7

Ex.2, p. 6

 

Громадянська відповідаль - ність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

2.

 

Моя школа

Nice to see you!

School supplies, numbers

Alphabet

Ex. 2, p. 8

Ex.1, p. 8

 

3.

 

Кольори моїх літер

 Is it …?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Colours, letters

Alphabet

Ex. 1,2, p. 9

 

Ex. 3, 4, p. 9

 

4.

Тварини

 

Моє ім’я

починається з

літери …

E is for elephant

Animals

Alphabet

 

Ex. 1, 2, p. 10

 

Making ABC-books

 

 

Names

Ex. 3, p. 11

Ex. 1, p. 11

Ex. 2, p. 11

Ex. 4, p. 11

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1: Це моя родина!

 

5

 

Познайомся з

моєю родиною!

My name is … . My surname is … . Here’s my family: … .

Mummy, daddy, brother, sister, family

 

Ex. 1, p. 12

 

Ex. 2, 3, 4, p. 12

 

 

Громадянська відповідаль - ність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

6.

 

Розповідаємо

про себе

I am a boy / a girl. I am 7 / 8….

 

Ex. 3, p. 15

Ex. 1, p. 14

Ex. 3, 4, p. 14

 

7.

 

Де знаходиться твій будинок?

What’s your name / surname?

Where is your house?

Names of the streets

 

Ex. 1, p. 16

Ex. 2, 3, 4, p. 16

 

8.

 

Де твоя мама?

Where is

your mum /

 dad?

At work, at school, at home, I don’t know.

 

Ex. 1, 2, p. 17

Ex. 3, 4, 5, p. 17

Ex. 6, p. 17

9.

 

Сім'я твого двоюрідного брата (сестри)

 

Aunt, uncle, vet,

cousin, doctor

Ex. 2,4,5, p. 18

Ex. 1, p. 19

Ex. 3, 4, p. 19

Ex. 2, p. 19

10.

 

Діагностична робота

 теми «Це моя родина!»

 

 

Ex. 6, p. 23

 

Ex. 3, p. 23

 

Ex. 1, 2, 4, 5, p. 22- 23

 

 

 

 

 

Розділ 2: Мої друзі

 

11

 

Мені подобається мій друг

We (sing, walk, swim) together.

I he, she, we they, together

 

Ex. 1, 2, p. 24

 

Ex. 3, 4, p. 24

 

Ex. 5, p. 24

Ex. 6,7, p. 25

Громадянська відповідаль - ність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

12

 

Ми друзі

We are… .

We like …

I he, she, we they

 

Ex. 1, p. 26

 

Ex. 2, 3, 4, p. 26

 

Ex. 5, p. 26

 

13

 

Почитай про

 мене та мого

друга!

 

 

 

Ex. 2, 3, p. 27

 

Ex. 1, p. 27

 

 

Ex. 4, p. 27

 

14

 

Хто твій друг?

 

Funny, clever, nice, pretty

 

Ex. 1, 2,  p. 28

Ex. 3, 4, p. 28

Ex. 5, p. 28

15

 

Тарас любить комп'ютерні ігри

 

 

 

 

Ex. 1,  p. 31

Ex. 2, 3, 4,  p. 31

Ex. 3,  p. 31

 

16

 

Діагностична робота :

Мої друзі

 

 

Ex. 3, p. 35

Ex. 1, 4 p. 35 - 36

Ex. 2, p. 35

 

 

Розділ 3: У моєму класі

 

17

 

Речі у моєму класі

We have

got a …

Chair, floor,

clock,

blackboard,

window, door,

hair

 

 Ex. 1, 4, p. 38 - 39

Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39

 

Громадянська відповідаль -ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

18

 

«Тік-так» - каже годинник

It’s …

o’clock

O’clock,

numbers 1-12

 

Ex. 1, 3,  p. 40

Ex. 2, 4, 5, 7,  p. 40

Ex. 6, p. 40

 

19

 

Я у своєму класі

 

 

Shelf, fish, school, classroom

Sh

Ex. 2, 4, 5, p. 41

Ex. 1, p. 41

 

Ex. 3, p. 41

 

 

 

20

 

Моє шкільне

приладдя

What is this?

What is that?

School supplies

 

Ex. 1, p. 42

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42

 

 

21

 

 

 

Почитай про моє шкільне приладдя

This is …

That is …

These are …

Those are …

Garden,

sharpener

Th, ar, -er

Ex. 1, 2, 4, p. 44

 

 

 

 

22

 

 

Трейсі та Люк у кімнаті

Who is that?

Who are those?

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 45

Ex. 3, 4, p. 45

 

23

 

Діагностична робота:

У моєму класі

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 4: Ми щасливі!

 

25

 

Я щасливий вранці

 

How are

you?

In the morning, at noon, in the

evening, in the

dark

 

Ex. 1, p. 50

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 - 51

 

Громадянська відповідаль - ність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

26

 

Ми щасливі.

Вони сумні.

Are you

Happy (sad/tired)?

 

 

Ex. 1, p. 52

Ex. 2, 3, p. 52

 

27

 

Щасливого Різдва!

Merry

X-mas!

Yak, teddy

Ex. 2, 3, 4, p. 53

Ex. 1, p. 53

 

 

28

 

Я не можу знайти

свого ведмедика

 

I can’t

find …

In, on, under

 

Ex. 1, p. 54

Ex. 2, 3, 4, p. 54

 

29

 

Джей та його

сестра Саллі

 

Grey, boy

-ey, -ay

Ex. 2,4,5, p. 56

Ex. 1, p. 56

 

Ex. 3, p. 56

30

 

Діагностична робота з теми «Ми щасливі»

 

 

Ex. 2, p. 57

Ex. 1, p. 57

Ex. 3, p. 57

Ex. 4, p. 57

31

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мазур Світлана
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
3441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку