КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ “ENGLISH WITH SMILING SAM” НУШ 2 клас (автор О. Д. Карп’юк)
І семестр
(2 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Вступ: Радий знову бачити тебе!
|
|||||||||
1. |
|
Пам'ятаєш мене? |
Hello! I am … Nice to see you! |
Greeting, introduction |
Alphabet |
Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7 |
Ex.2, p. 6 |
|
Громадянська відповідаль - ність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
2. |
|
Моя школа |
Nice to see you! |
School supplies, numbers |
Alphabet |
Ex. 2, p. 8 |
Ex.1, p. 8 |
|
|
3. |
|
Кольори моїх літер |
Is it …? Yes, it is. No, it isn’t. |
Colours, letters |
Alphabet |
Ex. 1,2, p. 9
|
Ex. 3, 4, p. 9 |
|
|
4. |
Тварини
Моє ім’я починається з літери … |
E is for elephant |
Animals |
Alphabet |
|
Ex. 1, 2, p. 10
|
Making ABC-books |
||
|
|
Names |
Ex. 3, p. 11 |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 |
Ex. 4, p. 11 |
|||
Розділ 1: Це моя родина!
|
|||||||||
5 |
|
Познайомся з моєю родиною! |
My name is … . My surname is … . Here’s my family: … . |
Mummy, daddy, brother, sister, family |
|
Ex. 1, p. 12
|
Ex. 2, 3, 4, p. 12
|
|
Громадянська відповідаль - ність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
6. |
|
Розповідаємо про себе |
I am a boy / a girl. I am 7 / 8…. |
|
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 14 |
Ex. 3, 4, p. 14 |
|
|
7. |
|
Де знаходиться твій будинок? |
What’s your name / surname? Where is your house? |
Names of the streets |
|
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2, 3, 4, p. 16 |
|
|
8. |
|
Де твоя мама? |
Where is your mum / dad? |
At work, at school, at home, I don’t know. |
|
Ex. 1, 2, p. 17 |
Ex. 3, 4, 5, p. 17 |
Ex. 6, p. 17 |
|
9. |
|
Сім'я твого двоюрідного брата (сестри) |
|
Aunt, uncle, vet, cousin, doctor |
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 19 |
Ex. 3, 4, p. 19 |
Ex. 2, p. 19 |
|
10. |
|
Діагностична робота теми «Це моя родина!» |
|
|
Ex. 6, p. 23
|
Ex. 3, p. 23
|
Ex. 1, 2, 4, 5, p. 22- 23
|
|
|
Розділ 2: Мої друзі
|
|||||||||
11 |
|
Мені подобається мій друг |
We (sing, walk, swim) together. |
I he, she, we they, together |
|
Ex. 1, 2, p. 24
|
Ex. 3, 4, p. 24
|
Ex. 5, p. 24 Ex. 6,7, p. 25 |
Громадянська відповідаль - ність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
12 |
|
Ми друзі |
We are… . We like … |
I he, she, we they |
|
Ex. 1, p. 26
|
Ex. 2, 3, 4, p. 26
|
Ex. 5, p. 26
|
|
13 |
|
Почитай про мене та мого друга! |
|
|
Ex. 2, 3, p. 27
|
Ex. 1, p. 27
|
|
Ex. 4, p. 27
|
|
14 |
|
Хто твій друг? |
|
Funny, clever, nice, pretty |
|
Ex. 1, 2, p. 28 |
Ex. 3, 4, p. 28 |
Ex. 5, p. 28 |
|
15 |
|
Тарас любить комп'ютерні ігри
|
|
|
|
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 2, 3, 4, p. 31 |
Ex. 3, p. 31 |
|
16 |
|
Діагностична робота : Мої друзі |
|
|
Ex. 3, p. 35 |
Ex. 1, 4 p. 35 - 36 |
Ex. 2, p. 35 |
|
|
Розділ 3: У моєму класі
|
|||||||||
17 |
|
Речі у моєму класі |
We have got a … |
Chair, floor, clock, blackboard, window, door, hair |
|
Ex. 1, 4, p. 38 - 39 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39 |
|
Громадянська відповідаль -ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
18 |
|
«Тік-так» - каже годинник |
It’s … o’clock |
O’clock, numbers 1-12 |
|
Ex. 1, 3, p. 40 |
Ex. 2, 4, 5, 7, p. 40 |
Ex. 6, p. 40 |
|
19 |
|
Я у своєму класі
|
|
Shelf, fish, school, classroom |
Sh Ex. 2, 4, 5, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 |
|
Ex. 3, p. 41
|
|
20 |
|
Моє шкільне приладдя |
What is this? What is that? |
School supplies |
|
Ex. 1, p. 42 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42 |
|
|
21 |
|
Почитай про моє шкільне приладдя |
This is … That is … These are … Those are … |
Garden, sharpener |
Th, ar, -er |
Ex. 1, 2, 4, p. 44 |
|
|
|
22 |
|
Трейсі та Люк у кімнаті |
Who is that? Who are those? |
|
|
Ex. 1, 2, p. 45 |
Ex. 3, 4, p. 45 |
|
|
23 |
|
Діагностична робота: У моєму класі |
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 4: Ми щасливі!
|
|||||||||
25 |
|
Я щасливий вранці
|
How are you? |
In the morning, at noon, in the evening, in the dark |
|
Ex. 1, p. 50 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 - 51 |
|
Громадянська відповідаль - ність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
26 |
|
Ми щасливі. Вони сумні. |
Are you Happy (sad/tired)? |
|
|
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, 3, p. 52 |
|
|
27 |
|
Щасливого Різдва! |
Merry X-mas! |
Yak, teddy |
Ex. 2, 3, 4, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
|
|
28 |
|
Я не можу знайти свого ведмедика
|
I can’t find … |
In, on, under |
|
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 2, 3, 4, p. 54 |
|
|
29 |
|
Джей та його сестра Саллі |
|
Grey, boy |
-ey, -ay Ex. 2,4,5, p. 56 |
Ex. 1, p. 56 |
|
Ex. 3, p. 56 |
|
30 |
|
Діагностична робота з теми «Ми щасливі» |
|
|
Ex. 2, p. 57 |
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
|
31 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|