Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 класі
- І семестр – (4 години на тиждень)
Підручник –FULL BLAST for Ukraine 5
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчання |
Hello |
|||||
1
|
|
Привіт. Нумо знайомитись! SB, pp. 4-5 Повторення |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
2 |
|
What`s your name? Як тебе звати? Worksheet Повторення |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Ставить і відповідає на прості запитання |
3 |
|
Що я вже знаю про школу? SB, p. 6 Повторення |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
4 |
|
It`s my family. Це моя сім’я SB, p. 7 повторення |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
5 |
|
Classroom language Спілкування в класіSB, p. 8 Повторення |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
Module 1 Who are you? |
|||||
6 |
|
Who are you? Хто ти? SB, p. 9-10 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
7 |
|
Where are you? Де ти? SB, p. 11 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
8 |
|
Professions Професії SB, p. 12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
9 |
|
He’s a chef . Він кухар SB, p. 13 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Називає дні тижня та називає час |
10 |
|
Day and night День і ніч SB, p. 14 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Продукує прості речення про своє дозвілля |
11 |
|
Котра година? SB, p. 15 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Називає музичні інструменти |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Примітка |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/Фонетика |
Граматика |
||
|
|||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100) |
The verb ‘to be’(affirmative) |
|
WB pp. 4-5, ex. A, B, C |
Прослуховування діалогу |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Name, good, bad, hungry, thirsty, sad, happy |
What`s your name? How are you? |
|
Завдання на картках
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book |
What’s this? What’s that? |
|
WB p. 5, ex. D, E |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB p. 6, ex. F, G |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Classroom language, Colours |
Imperative affirmative/ Negative
|
|
WB p. 7 ex. H,I |
|
|||||
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish
|
Where are you from? – I’m from… |
|
WB p. 8, ex. A, B, C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
|
WB p. 9, ex. D, E, F |
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 10, ex. A, B |
Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
Написання розповіді про родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘to be’ (negative/questions) |
|
WB p. 11, ex. C, D, E |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
|
WB p. 12, ex. A, B |
Читання та інсценування діалогу |
Робота в парах: guessing game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 12, ex. C |
12 |
|
Meet the band Знайомтеся з групою SB, p. 16
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу. |
13 |
|
Музичні вподобання SB, p. 17
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях
|
|
|
14 |
|
I’m a student Я –учень
SB, p. 18 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення
|
Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді. |
15 |
|
Моя візитка SB, p. 19 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує короткі речення про себе та свої уподобання. |
16 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 20 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання. |
|
Round-up Підсумки SB, p. 20 |
|
|
|
|
17 |
|
Test 1 Діагностувальна робота №1 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
18 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
19 |
Culture Page1 Things to do in Kyiv. Що робити в Києві p. 113 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
Розповідає про визначні місця Києва |
|
20 |
|
CLIL page1 Maths p. 115 |
|
Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
Module 2 All about me |
|||||
21 |
|
All about me Все про мене. SB, p. 22 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника |
22 |
|
My things Мої речі SB, p. 23 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника. Розуміє короткі аудіозаписи з паузами |
23 |
|
My clothes Мій одяг SB, p. 24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг. |
24 |
|
My clothes. Grammar Мій одяг. Граматика. SB, p. 25 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/. |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
|
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Present Simple (affirmative) |
|
WB p. 13, ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What…? Who…? |
|
WB p. 13, ex. C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 14, ex. A, B, C |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)
|
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation |
|
WB p. 15, ex. D, E |
Читання речень та виконання граматичного завдання
|
Написання та доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання та доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB pp. 16- 17, ex. E, F, G |
Складання діалогів
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
Проєктна робота |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do a class survey!
|
|
|||||
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
|
WB p. 18, ex. A, B, C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 19, ex. D, Е |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Надання відповідей на запитання |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt |
Plural Forms (introduction) |
|
WB p. 20, ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання тексту щодо власного одягу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття. Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
These/those, plural forms |
|
WB p. 21, ex. C, D, E |
25 |
|
My pet Мій домашній улюбленець SB, p. 26
|
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця. |
26 |
|
My pet Мій домашній улюбленець SB, p. 27
|
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця. |
27 |
|
You’re a star Ти –зірка SB, p. 28 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про свої уподобання, що вміє робити |
28 |
|
Я вправний у цьому. SB, p. 29 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити. |
29 |
|
My best friend Мій найкращий друг SB, p. 30 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує прості речення з метою опису зовнішності |
30 |
|
Візитівка друга SB, p. 31 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга. |
31 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 32 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення. |
|
Round-up Підсумки |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
32 |
|
Culture Page2 Music from around the world Музика з різних куточків світу SB, pp. 33-34 |
|
|
|
33 |
|
Test 2 Діагностувальна робота №2 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
34 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
Module 3 It’s my life |
|||||
35 |
|
It’s my life Це моє життя. SB, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розповідає про щоденні справи. |
36 |
|
Day in day out День у день SB, p. 37 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/iz/
|
37 |
|
Do you like sports? Ти полюбляєш спорт? SB, p. 38 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Називає види спорту, розповідає про свої уподобання. |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) |
|
WB p. 22, ex. A, B |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Case – Whose…? |
|
WB p. 23, ex. C, D, E |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
|
WB p. 24, ex. A, B |
Читання речень та виконання граматичного завдання
|
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
|
WB p. 24, ex. C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)
|
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 25, ex. A, B |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)
|
Робота в парах: надання відповідей на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
|
WB p. 25, ex. C |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB p. 26, ex. A, B, C, D |
|
|
|
|
|
WB p. 27, ex. E, F, G |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)
|
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||||
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
|
WB p. 28, ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
|
WB p. 29, ex. C, D, E |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Інсценування діалогу |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) |
|
WB p. 30, ex. A, B, C |
38 |
|
Я люблю/не люблю цей спорт SB, p. 39 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple. |
39 |
|
Time out Поза школою SB, p. 40 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про своє хоббі та вільний час. |
40 |
|
Плани на тиждень SB, p. 41 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує прості речення про свій вільний час. |
41 |
|
Around the house Вдома. SB, p. 42 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про хатні обов’язки. |
42 |
|
Домашні справи SB, p. 43 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.
|
43 |
|
My favourite day Мій улюблений день SB, p. 44 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі. |
44 |
|
My favourite day of the week Мій улюблений день тижня SB, p. 45 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня. |
45 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 46 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу. |
|
|
Round-up Підсумки SB, p. 46 |
|
|
|
46 |
|
Test 3 Діагностувальна робота №3 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
47 |
|
Аналіз типових помилок
|
|
|
|
|
CLIL lesson2 Science Magnets p. 114 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
|
|
Module 4 Where I live |
|||||
48 |
|
Where I live Там, де я живу. SB, pp. 47-48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Називає кімнати в будинку та в квартирі |
49 |
|
Home sweet home Милий дім SB, p. 49 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків. |
50 |
|
Where is it? Де це? SB, p. 50 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
|
WB p. 31, ex. D, E |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 32, ex. A, B |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
|
WB p. 32, ex. C, D |
Читання тексту ‘Housework Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 33, ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
|
WB p. 34 ex. C, D |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 35, ex. A, B |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)
|
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
|
WB p. 35 ex. C |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D |
Читання речень та виконання граматично завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу |
|
WB p. 36- 37, ex. E, F, G |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do an experiment
|
|
|||||
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групова дискусія щодо місцепроживання |
House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs |
|
|
WB p. 38, ex. A, B, С |
Читання речень та виконання граматичного завдання
|
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
There is/ there are |
|
WB p. 39, ex. D, E, F |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнків |
Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc |
Prepositions of place |
|
WB p. 40, ex. A, B |
51 |
|
В моїй кімнаті SB, p. 51 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири. |
52 |
|
My neighbourhood Мій район SB, p. 52 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон. |
53 |
|
My neighbourhood Мій район SB, p. 53 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу. |
54 |
|
Places to visit Цікаві місця SB, p. 54 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читає та розуміє короткі повідомлення. |
55 |
|
Places to visit. Grammar Цікаві місця. Граматика SB, p. 55 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t. |
56 |
|
My house Мій дім SB, p. 56 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
57 |
|
My adrdess Моя адреса SB, p. 57 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує прості речення для опису будинку. |
58 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 58 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання. |
|
|
Round-up Підсумки SB, p. 58 |
|
|
|
59 |
|
Culture Page3 The life of typical British teenager Життя звичайного англійського підлітка SB, pp. 59-60 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
|
60 |
|
Test 4 Діагностувальна робота №4 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
61 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
62 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
63 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
64 |
|
Контроль читання |
|
|
|
65 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
66 |
|
Повторення вивченого протягом І семестру |
|
|
|
Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Definite and indefinite articles |
|
WB p. 41, ex. C, D, E, F |
Читання діалогів та виконання завдання |
Інсценування діалогів |
Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
|
WB p. 42, ex. A, B, C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: ставити питання та відповідати на них |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Personal Pronouns: subject and object pronouns |
|
WB p. 43, ex. D, E, F |
Читання коротких текстів та виконання завдання (matching)
|
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. |
The verb ‘must’introduction. |
|
WB p. 44, ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Опис місця у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами. |
The verb ‘must’ |
|
WB p. 44, ex. C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Ordinal numerals |
|
WB p. 45, ex. A, B |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис власного житла в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB p. 45, ex. C, D |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 46, ex. A, B, C, D |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного 66матеріалу з попередніх занять |
WB p. 47, ex. E, F, G |
|
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions
|
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
|
Скласти речення за зразком |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-//- |
|
|
|
|
|
-//- |
|
|
|
|
|
-//- |
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 класі
- ІІ семестр – (4 години на тиждень)
Підручник –FULL BLAST for Ukraine 5
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчання |
Module 5 Nice and tasty |
|||||
72 |
|
Nice and tasty Гарний та смачний. SB, pp. 61-62 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами. |
73 |
|
Delicious Смаколики SB, p. 63 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі. |
74 |
|
Let’s order Давай замовимо SB, p. 64 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
75 |
|
Let’s order. Grammar Давай замовимо. Граматика SB, p. 65 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками. |
76 |
|
You are what you eat Ти це те,що ти їси SB, p. 66 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування. |
77 |
|
Корисні звички SB, p. 67 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички. |
78 |
|
Food facts Факти про їжу SB, p. 68 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нову лексику усно та письмово. |
79 |
|
Цікаві продукти SB, p. 69 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Розрізняє звуки / g / та / dʒ / Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
80 |
|
Three square meals Сніданок, обід та вечеря SB, p. 70 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання. |
81 |
|
My eating habits Мої звички у їжі SB, p. 71 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово. |
82 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 72 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
83 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 72 |
|
|
|
84 |
|
Test 5 Діагностувальна робота №5 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
85 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
86 |
|
Culture Page4 Їжа в Україні |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
|
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Примітка |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/Фонетика |
Граматика |
||
|
|||||
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Групова дискусія щодо їжі та ресторанів |
Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms |
|
|
WB p. 48, ex. A, B |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns |
|
WB p. 49, ex. C, D, E |
Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake) |
Інсценування діалогу |
Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
|
WB p. 50, ex. A, B |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання
|
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns (some-any) |
|
WB p. 51, ex. C, D, E |
Читання вікторини та виконання завдання |
Групове обговорення здорового способу життя |
Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
|
WB p. 52, ex. A, B, С |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання) |
Робота в групі: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
How much? /How many? |
|
WB p. 53, ex D, E, F |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
|
WB p. 54, ex. A |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
Повторення лексичного Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ / |
|
|
WB p. 54, ex. B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення харчування |
Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog |
|
|
WB p. 55, ex. A |
Читання та трансформація речень |
Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
|
WB p. 55, ex. B, C |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB pp. 56, ex. A, B, C, D |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 57, ex. E, F, G |
Складання діалогів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
Проєктна робота |
Module 6 Events |
|||||
87 |
|
Events Події. SB, pp. 73-74 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу. |
88 |
|
Party Time Час для вечірки SB, p. 75 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку. |
89 |
|
Rain or shine Погода чи негода. SB, p. 76 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року. |
90 |
|
Rain or shine. Grammar Погода чи негода. Граматика SB, p. 77 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/. |
91 |
|
Wild animals Дикі тварини SB, p. 78 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку. |
92 |
|
Save the animals Врятувати тварин SB, p. 79 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища. |
Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин. |
93 |
|
Let’s celebrate Події. Давай відсвяткуємо. SB, p. 80 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята. |
94 |
|
4th of July-Independence day 4 липня-День Незалежності SB, p. 81 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю. |
95 |
|
Best wishes Найкращі побажання. SB, p. 82 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі. |
96 |
|
Happy new year! З Новим роком! SB, p. 83 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails. |
97 |
|
Round-up Підсумки. SB, p. 84 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails. |
98 |
|
Round-up Підсумки. SB, p. 84 |
|
|
|
99 |
|
Culture Page 5 Celebrations around the world. Святкування у світіSB, pp. 85-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
100 |
|
Test 6 Діагностувальна робота №6 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
101 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
102 |
|
CLIL lesson3 Science rainbows p. 115 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|||||
Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday |
Prepositions of time (in+ month, on+ date) |
|
WB p. 58, ex. A, B, C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання запрошення на вечірку в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like /love/ enjoy/ hate + ing |
|
WB p. 59, ex. D, E, F |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)
|
Робота в парах: обговорення погодних умов |
Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain |
Prepositions of time (in+ season) |
WB p. 60, ex. A, B |
|
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис погодних умов у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/. |
Present Progressive (affirmative and negative) |
|
WB p. 61, ex. C, D, E |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення тварин під загрозою вимирання |
Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 62, ex. A, B, C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)
|
Робота в парах, гра: Guessing Game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Progressive (questions – short answers) |
|
WB p. 63, ex. D, E |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення фестивалів та свят |
Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
WB p. 64, ex. A, B |
|
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Опис фестивалю у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple and Present Progressive |
|
WB p. 64, ex. C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах: обговорення свят |
Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday! Congratulations! Happy New Year! |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 65, ex. A, B |
Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps) |
Індивідуальне написання листа кузині |
Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now. |
|
|
WB p. 65, ex. C |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
WB p. 66, ex. A, B, C, D |
|
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 67, ex. E, F, G |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) Груповий спів пісні |
Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc
|
|
|
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
Скласти речення за зразком |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do an experiment! |
Module 7What an experience! |
|||||
103 |
|
What an experience! Що за досвід. SB, pp. 87-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами. |
104 |
|
Were you scared? Ти налякався? SB, p. 89 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому. |
105 |
|
Dear Diary… Любий щоденнику… SB, p. 90 |
бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді. |
106 |
|
Dear Diary… Grammar Любий щоденнику… Граматика SB, p. 91 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. |
107 |
|
What happened Те, що трапилося SB, p. 92 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
108 |
|
What happened? Що трапилося? SB, p. 93 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому. |
109 |
|
A great film! Класний фільм SB, p. 94 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі. |
110 |
|
Твій улюблений фільм SB, p. 95 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі. |
111 |
|
A day to remember День, що запам’ятається SB, p. 96 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах. |
112 |
|
Мої спогади. SB, p. 97 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому
|
Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії. |
113 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 98 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple. |
114 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 98 |
|
|
|
115 |
|
Test 7 Діагностувальна робота №7 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
116 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення життєвого досвіду |
Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny |
Past Simple of the verb ‘to be’(introduction) |
|
WB p. 68, ex. A, B |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання
|
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple of the verb ‘to be’ |
|
WB p. 69, ex. С, D, E |
Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)
|
|
Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 70, ex. A, B |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення з метою опису минулих подій
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/. |
Past Simple (affirmative) |
|
WB p. 70, ex. С, D |
Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання |
Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту
|
To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried |
Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
|
WB p. 71, ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple (negative – questions) |
|
WB p. 71, ex. С |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення улюбленого жанру фільму |
A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film
|
Прийменники часу in + year. |
|
WB p. 72, ex. D,E |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple vs Present Simple |
|
WB p. 73, ex. A,B,C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення дозвілля |
Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 74, ex. D,E |
Читання тексту та виконання завдання (ordering)
|
Опис цікавого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Linking words/phrases |
|
WB p. 75, ex. A,B,C |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB, pp. 76-77, ex. A, B,C, D |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB, pp. 76-77, ex. E, F, G, H |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
Module 8 See the world |
|||||
117 |
|
See the world Побачити світ SB, p. 99-100 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
118 |
|
On the move Подорожуючи
SB, p. 101 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього. |
119 |
|
Going camping Кемпінг SB, p. 102 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння правил безпеки |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту. |
120 |
|
Правила виживання в таборі SB, p. 103 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами. |
121 |
|
A new experience Новий досвід SB, p. 104 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
122 |
|
A new experience Новий досвід SB, p. 105 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
123 |
|
Country Profile Усе про країну. SB, p. 106-107 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово. |
124 |
|
On holiday На канікулах SB, p. 108 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
125 |
|
On holiday На канікулах SB, p. 109 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу. |
126 |
|
Round-up Підсумки. SB, p. 110 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу. |
127 |
|
Round-up Підсумки. SB, p. 110 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
128 |
|
Culture page6 Things to do in London Що робити в Лондоні p. 111-112
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
|
|
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Transport: train, plane, car, coach, ship, foot |
|
|
WB p. 78, ex. A, B |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)
|
Робота в парах: обговорення майбутніх планів |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘to be going to’ |
|
WB p. 79, ex. С, D, E |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)
|
Інсценування діалогу |
A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 80, ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання
|
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
|
WB p. 80, ex. С,D |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)
|
Групове обговорення прочитаного тексту |
Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing |
Минулий та майбутній час |
|
WB p. 81, ex. A, B, С |
Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: обговорення активного відпочинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparative Forms |
|
WB p. 82, ex. D, E |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)
|
Групова дискусія, написання листівки про свою країну. |
Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/. |
Superlative forms |
|
WB p. 83, ex. A, B, С |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 84, ex. D,E |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання електронного листа другу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using tenses |
|
WB p. 85, ex. A,B,C |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB p. 86, ex. A, B, C, D |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB p. 87 ex.E,F,G |
Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions) |
Обговорення в парах визначних місць Лондона Груповий спів пісні
|
|
|
|
Проєктна робота Make a flyer! |
129 |
|
Test 8 Діагностувальна робота №8 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
130 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
131 |
|
CLIL lesson4 Science p. 116 |
|
|
|
132 |
|
Повторення вивченого протягом ІІ семестру |
|
|
|
133 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
134 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
135 |
|
Контроль читання |
|
|
|
136 |
|
Контроль письма |
|
|
|
137 |
|
Повторення вивчених модулів (1-3) Worksheets |
|
|
|
138 |
|
Повторення вивчених модулів (4-6) Worksheet
|
|
|
|
139 |
|
Повторення вивчених модулів (7-8) Worksheets
|
|
|
|
140 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Grow a bean plant! |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-//- |
|
|
|
|
|
-//- |
|
|
|
|
|
-//- |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
|
Pair work activities p. 117-119 |
|
|
|
Плани на літо |