КТП 5 клас за підручником FULL BLAST plus

Про матеріал
КТП 5 клас за підручником FULL BLAST plus 4 год. Містить очікувані результати навчання
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 класі

 - І семестр – (4 години на тиждень)

Підручник –FULL BLAST for Ukraine 5

№ уроку

 

Дата

 

Уроки

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати навчання

Hello

1

 

 

Привіт. Нумо знайомитись! SB, pp. 4-5

Повторення

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

Ставить та відповідає на запитання про себе

2

 

What`s your name?

Як тебе звати?

Worksheet

Повторення

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ставить і відповідає на прості запитання

3

 

Що я вже знаю про школу?

SB, p. 6

Повторення

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах про членів родини

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Надає інформацію про себе та своє оточення

4

 

It`s my family.

Це моя сім’я

SB, p. 7

повторення

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

5

 

Classroom language

Спілкування в класіSB, p. 8

Повторення

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Надає інформацію про себе та своє оточення

Module 1       Who are you?

6

 

Who are you? Хто ти?

SB, p. 9-10

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

 

 

Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

7

 

Where are you?

Де ти?

SB, p. 11

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

8

 

Professions

Професії

SB, p. 12

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

9

 

He’s a chef .

Він кухар

SB, p. 13

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

 

Називає дні тижня та називає час

10

 

Day and night

День і ніч

SB, p. 14

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

 

Продукує прості речення про своє дозвілля

11

 

Котра година?

SB, p. 15

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Називає музичні інструменти

 

 

 

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

 

Примітка

 

Домашнє завдання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон/Фонетика

Граматика

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Numbers (1-100)

The verb ‘to be’(affirmative)

 

WB pp. 4-5,

ex. A, B, C

Прослуховування діалогу

Парна робота: надання відповідей на запитання

Name, good, bad, hungry, thirsty, sad, happy

What`s your name?

How are you?

Завдання на картках

 

 

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в усній формі

School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book

What’s this? What’s that?

WB p. 5,

ex. D, E

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 6,

ex. F, G

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Classroom language, Colours

Imperative affirmative/

Negative

 

 

 

 

WB p. 7

ex. H,I

 

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish

 

Where are you from?

– I’m from…

WB p. 8,

ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

Possessive adjectives (my, your, our)

WB p. 9,

ex. D, E, F

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Professions: actor/actress, shop assistant,secretary,  doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police

officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

WB p. 10,

ex. A, B

Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

Написання розповіді про родину

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)

WB p. 11, ex. C, D, E

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

WB p. 12,

ex. A, B

Читання та інсценування діалогу

Робота в парах:

guessing game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 12,

ex. C

 

12

 

Meet the band

Знайомтеся з групою

SB, p. 16

 

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу.

13

 

Музичні вподобання

SB, p. 17

 

бере участь у коротких групових дискусіях

 

 

 

 

14

 

I’m a student

Я –учень

 

SB, p. 18

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді.

15

 

Моя візитка

SB, p. 19

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує короткі речення про себе та свої уподобання.

16

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 20

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання.

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 20

 

 

 

17

 

Test 1

Діагностувальна робота №1

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

18

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

19

Culture Page1 Things to do in Kyiv. Що робити в Києві

p. 113

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

Розповідає про визначні місця Києва

20

 

CLIL page1 Maths

p. 115

 

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

Module 2                    All about me

21

 

All about me

Все про мене.

SB, p. 22

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Ставить і відповідає на  запитання з метою ідентифікації власника

22

 

My things

Мої речі

SB, p. 23

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника.

Розуміє  короткі аудіозаписи з паузами

23

 

My clothes

Мій одяг

SB, p. 24

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг.

24

 

My clothes. Grammar

Мій одяг. Граматика.

SB, p. 25

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/.

 

Читання тексту та виконання завдання (matching)

 

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums

Present Simple (affirmative)

WB p. 13,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What…? Who…?

WB p. 13,

ex. C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 14, ex. A, B, C

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

 

 

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

 

WB p. 15,

ex. D, E

Читання речень та виконання граматичного завдання

 

 

Написання та доповнення речень

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання та доповнення речень

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB pp. 16- 17, ex.  E, F, G

Складання діалогів

 

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

Проєктна робота

 

 

 

 

 

Проєктна робота    Do a class survey!

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання діалогу- коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

WB p. 18, ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі:

memory game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

 

WB p. 19,

ex. D, Е

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Надання відповідей на запитання

Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt

Plural Forms (introduction)

WB p. 20,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання тексту щодо власного одягу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.

Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

These/those, plural forms

WB p. 21, ex. C, D, E

 

25

 

My pet

Мій домашній улюбленець

SB, p. 26

 

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця.

26

 

My pet

Мій домашній улюбленець

SB, p. 27

 

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця.

27

 

You’re a star

Ти –зірка

SB, p. 28

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про свої уподобання, що вміє робити

28

 

Я вправний у цьому.

SB, p. 29

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити.

29

 

My best friend

Мій найкращий друг

SB, p. 30

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує прості речення з метою опису зовнішності

30

 

Візитівка друга

SB, p. 31

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга.

31

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 32

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення.

 

Round-up

Підсумки

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

32

 

Culture Page2

Music from around the world

Музика з різних куточків світу

SB, pp. 33-34

 

 

 

33

 

Test 2

Діагностувальна робота №2

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

34

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

Module 3          It’s my life

35

 

It’s my life

Це моє життя.

SB, p. 36

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розповідає про щоденні справи.

36

 

Day in day out

День у день

SB, p. 37

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки:

 s-/s/,s-/z/,es-/iz/

 

37

 

Do you like sports?

Ти полюбляєш спорт?

SB, p. 38

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Називає види спорту, розповідає про свої уподобання.

 

 

 

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction)

WB p. 22,

ex. A, B

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Робота в парах, гра ‘Guessing Game’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?

WB p. 23, ex. C, D, E

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)

 

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

The verb ‘can’

 

WB p. 24,

ex. A, B

Читання речень та виконання граматичного завдання

 

Робота в групах: проведення

дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

 

WB p. 24,

ex. C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Робота в парах:

guessing game

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

 

WB p. 25,

ex. A, B

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

 

 

Робота в парах: надання відповідей на питання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

 

WB p. 25,

ex. C

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

WB p. 26, ex. A, B, C, D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WB p. 27, ex. E, F, G

Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

 

 

 

 

Груповий спів пісні

Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc.

 

 

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

 

 

 

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання

(true/false)

 

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to

bed

Present Simple (affirmative)

WB p. 28,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Prepositions of time

WB p. 29, ex. C, D, E

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Інсценування діалогу

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative)

WB p. 30, ex. A, B, C

 

 

 

38

 

Я люблю/не люблю цей спорт

SB, p. 39

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple.

39

 

Time out

Поза школою

SB, p. 40

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про своє хоббі та вільний час.

40

 

Плани на тиждень

SB, p. 41

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує прості речення про свій вільний час.

41

 

Around the house

Вдома.

SB, p. 42

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про хатні обов’язки.

42

 

Домашні справи

SB, p. 43

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.

 

43

 

My favourite day

Мій улюблений день

SB, p. 44

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі.

44

 

My favourite day of the week

Мій улюблений день тижня

SB, p. 45

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня.

45

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 46

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу.

 

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 46

 

 

 

46

 

Test 3

Діагностувальна робота №3

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

47

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

 

 

CLIL lesson2 Science Magnets

p. 114

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

 

Module 4           Where I live

48

 

Where I live

Там, де я живу.

SB, pp. 47-48

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Називає кімнати в будинку та в квартирі

49

 

Home sweet home

Милий дім

SB, p. 49

бере участь у коротких простих діалогах

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків.

50

 

Where is it?

Де це?

SB, p. 50

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця.

 

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

 

WB p. 31,

ex. D, E

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out

with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

WB p. 32,

ex. A, B

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

 

WB p. 32,

ex. C, D

Читання тексту

‘Housework Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 33,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never).

WB p. 34

ex. C, D

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 35,

ex. A, B

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

 

 

Опис свого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

 

WB p. 35

ex. C

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D

Читання речень та виконання граматично

завдання

Доповнення речень у письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу

 

WB p. 36- 37, ex. E, F, G

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

Проєктна робота           Do an experiment

 

 

 

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групова дискусія щодо місцепроживання

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs

 

WB p. 38, ex. A, B, С

Читання речень та виконання граматичного завдання

 

 

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

There is/ there are

 

WB p. 39, ex. D, E, F

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в групі: опис малюнків

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

Prepositions of place

WB p. 40,

ex. A, B

 

51

 

В моїй кімнаті

SB, p. 51

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири.

52

 

My neighbourhood

Мій район

SB, p. 52

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон.

53

 

My neighbourhood

Мій район

SB, p. 53

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу.

54

 

Places to visit

Цікаві місця

SB, p. 54

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читає та розуміє короткі повідомлення.

55

 

Places to visit. Grammar

Цікаві місця. Граматика

SB, p. 55

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t.

56

 

My house

Мій дім

SB, p. 56

Розглядає природу як цілісну систему

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

57

 

My adrdess

Моя адреса

SB, p. 57

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує прості речення для опису будинку.

58

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 58

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання.

 

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 58

 

 

 

59

 

Culture Page3

The life of typical British teenager

Життя звичайного англійського підлітка

SB, pp. 59-60

бере участь у коротких простих діалогах

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії.

 

60

 

Test 4

Діагностувальна робота №4

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

61

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

62

 

Контроль письма

 

 

 

 

63

 

Контроль розуміння на слух

 

 

 

64

 

Контроль читання

 

 

 

65

 

Контроль говоріння

 

 

 

66

 

Повторення вивченого протягом І семестру

 

 

 

 

 

 

Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Definite and indefinite articles

 

WB p. 41, ex. C, D, E, F

Читання діалогів та виконання завдання

Інсценування діалогів

Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

WB p. 42, ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: ставити питання та відповідати на

них

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Personal Pronouns: subject and object pronouns

WB p. 43, ex. D, E, F

Читання коротких текстів та виконання завдання (matching)

 

 

 

Надання відповідей на запитання в усній формі

Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum.

 

The verb ‘must’introduction.

 

WB p. 44,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Опис місця у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами.

The verb ‘must’

 

WB p. 44,

ex. C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Ordinal numerals

WB p. 45,

ex. A, B

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис власного житла в

письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

 

 

WB p. 45,

ex. C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

WB p. 46, ex. A, B, C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного 66матеріалу з попередніх занять

WB p. 47, ex. E, F, G

Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions

 

 

 

 

Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні

Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out

 

 

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Скласти речення за зразком

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 класі

 - ІІ семестр – (4 години на тиждень)

Підручник –FULL BLAST for Ukraine 5

№ уроку

 

Дата

 

Уроки

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати навчання

Module 5        Nice and tasty

72

 

Nice and tasty

Гарний та смачний.

SB, pp. 61-62

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами.

73

 

Delicious

Смаколики

SB, p. 63

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі.

74

 

Let’s order

Давай замовимо

SB, p. 64

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

75

 

Let’s order. Grammar

Давай замовимо. Граматика

SB, p. 65

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками.

76

 

You are what you eat

Ти це те,що ти їси

SB, p. 66

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування.

77

 

Корисні звички

SB, p. 67

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички.

78

 

Food facts

Факти про їжу

SB, p. 68

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нову лексику усно та письмово.

79

 

Цікаві продукти

SB, p. 69

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Розрізняє звуки / g / та / dʒ /

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. 

80

 

Three square meals

Сніданок, обід та вечеря

SB, p. 70

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання.

81

 

My eating habits

Мої звички у їжі

SB, p. 71

бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки,

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово.

82

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 72

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

83

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 72

 

 

 

84

 

Test 5

Діагностувальна робота №5

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

85

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

86

 

Culture Page4

Їжа в Україні

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

 

 

 

 

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

 

Примітка

 

Домашнє завдання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон/Фонетика

Граматика

 

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Групова дискусія щодо їжі та ресторанів

Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms

 

WB p. 48,

ex. A, B

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns

 

WB p. 49,

ex. C, D, E

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake)

Інсценування діалогу

Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

WB p. 50,

ex. A, B

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

 

 

 

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns (some-any)

 

WB p. 51, ex. C, D, E

Читання вікторини та виконання завдання

Групове обговорення здорового способу життя

Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

 

WB p. 52, ex. A, B, С

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Робота в групі: проведення дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

How much? /How many?

WB p. 53, ex D, E, F

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного тексту

A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього завдання

WB p. 54,

ex. A

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Повторення лексичного

Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ /

 

 

WB p. 54,

ex. B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення харчування

Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog

 

WB p. 55,

ex. A

Читання та трансформація речень

Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

 

WB p. 55,

ex. B, C

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

 

WB pp. 56, ex. A, B,

C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB p. 57, ex. E, F, G

Складання діалогів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

Проєктна робота

 

 

Module 6        Events

87

 

Events

Події.

SB, pp. 73-74

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу.

88

 

Party Time

Час для вечірки

SB, p. 75

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку.

89

 

Rain or shine

Погода чи негода.

SB, p. 76

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року.

90

 

Rain or shine. Grammar

Погода чи негода. Граматика

SB, p. 77

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розрізняє

безпечні та небезпечні ситуації під час активного

відпочинку

Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/.

91

 

Wild animals

Дикі тварини

SB, p. 78

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку.

92

 

Save the animals Врятувати тварин

SB, p. 79

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища.

Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин.

93

 

Let’s celebrate

Події. Давай відсвяткуємо.

SB, p. 80

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята.

94

 

4th of July-Independence day

4 липня-День Незалежності

SB, p. 81

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю.

95

 

Best wishes

Найкращі побажання.

SB, p. 82

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі.

96

 

Happy new year!

З Новим роком!

SB, p. 83

бере участь у коротких простих діалогах

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails.

97

 

Round-up

Підсумки.

SB, p. 84

бере участь у коротких простих діалогах,

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails.

98

 

Round-up

Підсумки.

SB, p. 84

 

 

 

99

 

Culture Page 5

Celebrations around the world.

Святкування у світіSB, pp. 85-86

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності

жити разом у мирі

 

100

 

Test 6

Діагностувальна робота №6

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

101

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

102

 

CLIL lesson3 Science rainbows

p. 115

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday

Prepositions of time (in+ month, on+ date)

WB p. 58, ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання запрошення на вечірку в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

WB p. 59, ex. D, E, F

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Робота в парах: обговорення погодних умов

Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain

Prepositions of time (in+ season)

WB p. 60,

ex. A, B

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис погодних умов у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/.

Present Progressive (affirmative and negative)

WB p. 61, ex. C, D, E

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення тварин під

загрозою вимирання

Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

WB p. 62, ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)

 

 

Робота в парах, гра: Guessing Game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (questions – short answers)

WB p. 63,

ex. D, E

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення фестивалів та свят

Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 64,

ex. A, B

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Опис фестивалю у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple and Present Progressive

WB p. 64,

ex. C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах: обговорення свят

Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday!

Congratulations! Happy New Year!

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 65,

ex. A, B

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the

gaps)

Індивідуальне написання листа кузині

Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now.

 

WB p. 65,

ex. C

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

WB p. 66, ex. A, B, C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 67, ex. E, F, G

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Груповий спів пісні

Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc

 

 

 

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Скласти речення за зразком

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєктна робота Do an experiment!

 

Module 7What an experience!

103

 

What an experience!

Що за досвід.

SB, pp. 87-86

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами.

104

 

Were you scared?

Ти налякався?

SB, p. 89

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому.

105

 

Dear Diary…

Любий щоденнику…

SB, p. 90

бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє  тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

106

 

Dear Diary… Grammar

Любий щоденнику… Граматика

SB, p. 91

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. 

107

 

What happened

Те, що трапилося

SB, p. 92

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

108

 

What happened?

Що трапилося?

SB, p. 93

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому.

109

 

A great film!

Класний фільм

SB, p. 94

бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф,

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі.

110

 

Твій улюблений фільм

SB, p. 95

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі.

111

 

A day to remember

День, що запам’ятається

SB, p. 96

бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах.

112

 

Мої спогади.

SB, p. 97

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

 

Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії.

113

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 98

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple.

114

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 98

 

 

 

115

 

Test 7

Діагностувальна робота №7

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

116

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення життєвого досвіду

Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny

Past Simple of the verb ‘to be’(introduction)

WB p. 68,

ex. A, B

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

 

 

 

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple of the verb ‘to be’

 

WB p. 69, ex. С, D, E

Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)

 

 

 

 

 

 

 

Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 70,

ex. A, B

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення з

метою опису минулих подій

 

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/.

Past Simple (affirmative)

WB p. 70,

ex. С, D

Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання

Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту

 

To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried

Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

 

WB p. 71,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple (negative

– questions)

WB p. 71,

ex. С

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення улюбленого жанру фільму

A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film

 

Прийменники часу in + year.

 

WB p. 72, ex. D,E

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple vs Present Simple

WB p. 73,

ex. A,B,C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення дозвілля

Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 74,

ex. D,E

Читання тексту та виконання завдання (ordering)

 

 

 

Опис цікавого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words/phrases

 

WB p. 75,

ex. A,B,C

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

WB, pp. 76-77, ex. A, B,C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB, pp. 76-77, ex. E, F, G, H

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

Module 8      See the world

117

 

See the world

Побачити світ

SB, p. 99-100

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

118

 

On the move

Подорожуючи

 

SB, p. 101

бере участь у коротких простих діалогах

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього.

119

 

Going camping

Кемпінг

SB, p. 102

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння правил безпеки

Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту.

120

 

Правила виживання в таборі

SB, p. 103

бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами.

121

 

A new experience

Новий досвід

SB, p. 104

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

122

 

A new experience

Новий досвід

SB, p. 105

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

123

 

Country Profile

Усе про країну.

SB, p. 106-107

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово.

124

 

On holiday

На канікулах

SB, p. 108

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

125

 

On holiday

На канікулах

SB, p. 109

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу.

126

 

Round-up

Підсумки.

SB, p. 110

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу.

127

 

Round-up

Підсумки.

SB, p. 110

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

128

 

Culture page6 Things to do in London

Що робити в Лондоні

p. 111-112

 

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

Transport: train, plane, car, coach, ship, foot

 

WB p. 78,

ex. A, B

Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

 

 

 

 

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘to be going to’

WB p. 79, ex. С, D, E

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

 

 

 

Інсценування діалогу

A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 80,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

 

 

 

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

WB p. 80,

ex. С,D

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

 

 

Групове обговорення прочитаного тексту

Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing

Минулий та майбутній час

 

WB p. 81, ex. A, B, С

Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі: обговорення активного відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative Forms

WB p. 82,

ex. D, E

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

 

 

 

Групова дискусія, написання листівки про свою країну.

Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/.

Superlative forms

 

WB p. 83, ex. A, B, С

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 84,

ex. D,E

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(multiple choice act.)

Написання електронного листа другу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using tenses

 

WB p. 85,

ex. A,B,C

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

WB p. 86, ex. A, B, C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

WB p. 87 ex.E,F,G

Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions)

Обговорення в парах визначних місць Лондона

Груповий спів пісні

 

 

 

 

 

 

Проєктна робота Make a flyer!

 

 

 

 

129

 

Test 8

Діагностувальна робота №8

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

130

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

131

 

CLIL lesson4 Science

p. 116

 

 

 

132

 

Повторення вивченого протягом ІІ семестру

 

 

 

133

 

Контроль розуміння на слух

 

 

 

134

 

Контроль говоріння

 

 

 

135

 

Контроль читання

 

 

 

136

 

Контроль письма

 

 

 

137

 

Повторення вивчених модулів (1-3)

Worksheets

 

 

 

138

 

Повторення вивчених модулів (4-6)

Worksheet

 

 

 

 

139

 

Повторення вивчених модулів (7-8)

Worksheets

 

 

 

 

140

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєктна робота Grow a bean plant!

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

 

 

Повторити лексику і граматику

 

 

 

 

Повторити лексику і граматику

 

 

 

 

Повторити лексику і граматику

 

Pair work activities p. 117-119

 

 

Плани на літо

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Волкотруб Катерина Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 жовтня 2022
Переглядів
2533
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку